- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of gewoon minder carbs en meer eiwit?Dude, ik eet ongeveer 320 gr kipfilet bij mn lunch en middageten opgeteld. Weet je hoe veel plakjes kipfilet je daar voor nodig hebt? Ga gewoon hompen kip eten dude
Edit: ongeveer 22-32 plakjes![]()

ok dus essentiale eiwitten werk je binnen maar met de zin dat je doe niet mee met essentiale vetten zie k dat je voeding is niet optimaal
hoe lang ga je met lagere gewichten werken omdat vertraag je je vooruitgaang zo
wil je echt trainen dan probeer maar ff suplementen (minstens whey en creatine phosphaat)
hoe zit het met je buik? mijn is ook grooter gewoorden maar k denkt dat t meest spieren daar zieten en ff vet erop, pics?

Overtollige eiwitten worden ook opgeslagen in het lichaam en met 3x BW aan eiwitten heb ik er zeker genoeg. Ik train gewoon te weinig denk ik![]()
1) Essentiele vetten, tja, ik krijg per kg BW zeker 1 gram vetten binnen dus ik krijg zeker genoeg vetten binnen en misschien dat mijn vader bij het koken wel olieen gebruikt![]()
Vet word makkelijker opgeslagen als vet. Want vet is al euh... Vet. En in 1gr vet zitten 9cals en in 1gr eiwit maar 4. Je kan beter te veel eiwit in je dieet hebben dan te veel vet.
Dus dat is zeker 65gr = 585 cals aan vet dus ongeveer 20% van je cals als je rond de 3k cal zit per dag.

Ben meer voorstander van schema's gebaseerd op calorebehoefte op basis van lean body mass en dan met procenten werken.

Le ?
Nee, ik bedoel dat ik liever behoeftes uitreken aan de hand van bijvoorbeeld Keith McArdle (ofzo?), daar komt dan een caloriebehoefte uit gebaseerd op je lean body mass en dus niet vet, ipv totale massa. En als je met procenten werkt kan je makkelijker zien wat bijvoorbeeld een low carb dieet voor je doet enzo. Om je macro's en cals goed uit te rekenen vind ik het wel makkelijk eigenlijk.
Mac bedoelt dat ie wel met procenten werkt, dus LBM berekenen op basis van gewicht en vetpercentage en vervolgens een EKV verhouding toepassen voor berekening benodigd aantal eiwitten, kh'en en vetten.
)Dank je Tank, ik hoopte dat ik het niet zelf uit hoefde te leggen en wachtte daarom ff een nachtje met antwoorden![]()