AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Nette dl! Deed je deadstop of touch&go?

Vandaag ook, kwamen hockeymeisjes binnen dus moest ook even pullups en dips doen gewoon om te showen:roflol:

Goede tren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Netjes dan als je deadstop doet srs!

• #2.105
Wendler Training: Bench Press 5-3

Bench Press:
2*20*20
8*40
5*60
3*70

5*77,5
3*80
2*85 + 1 spot (repout: minstens 1) REP PR!!!!
Uitbater had speciaal voor mij Rammstein opgezet en dat hielp :D

MP:
10*30
10*30
10*30
Techniek.

T-bar Row:
12*50
12*50
8*60
8*60

Cable Fly:
12*nr5
10*nr5
8*nr5

DB Curl:
12*10
12*12
8*14

DB Triceps Extension:
12*22
12*24
9*26

Seated BB Curl:
10*30
10*30
8*30
Traag, met bovenin even aanspannen en aanhouden.

Boys, heb nog nooit een deload-week ingelast maar met men overspannen rug van een paar weken geleden, ben ik toch van plan om er nu één in te lassen. Maar wtf is het? Alles op 50% van de weights? Of is het een week waarin ik mijn zwakke punten meer moet aanpakken?

goed bezig jonge

voor deload gewoon de werksetjes 50% pakken en assistance normaal houden. Verder is er niet echt een uitgeschreven plan voor, gewoon rustig aan doen.

t*ring, nette pr!

• #2.108
goed bezig jonge

voor deload gewoon de werksetjes 50% pakken en assistance normaal houden. Verder is er niet echt een uitgeschreven plan voor, gewoon rustig aan doen.

Oké, thanks brah, ga het vanavond proberen.

Thanks!

Gisterenavond benen wezen trainen, met het schema dat ik van een ékte BB'er heb gekregen. Voel er vandaag niet zoveel van, maar was gisteren ook nog wat aan het zoeken naar gewichten en ben niet echt uberdiep gegaan. Mentaal zat het beter aangezien ik een vast aantal reps/sets had voorgeschreven gekregen en moest dus minder zoeken naar wat te doen.

Leg Press:
30*35
20*75
15*115

10*155
10*155
10*155
10*175
Volgende keer 4*10*175 nemen.

Frontsquat:
10*40
10*45
7*50 (8e: F)
Hmm. Rot. Hier moeten meer reps/sets in en volgende keer op 45 beginnen. 50kg had er ook moeten inzitten, beetje boos op mezelf.

Leg Extension:
8*nr9
8*nr9
10*nr7
10*nr7
7*nr9
7*nr9
10*nr7
10*nr7
10*nr7 + 8*nr5 + 4*nr3 :fire:
Epic burn :roflol:
Opbouw dus van die BB'er en dit was echt enorm afzien. Volgende keer nog wel proberen het tempo iets op te drijven.

DB Lunges:
8*8
8*10
8*12
Teveel mensen in de gym om te wandelen, dus heb ze stilstaand gedaan. Beetje rot. Ga misschien vervangen door Bulgarian Split Squats ofzo.

Hehe nice volume

• #2.110

Bwah, dit waren amper 200 reps. Vorige beentraining had ik er 300+ :o

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Funfact:
Jorgyboy heeft de voorbije weken geleefd op zo'n 2000kcal bestaande uit
60 gram vetten (0,95 x bw)
250 gram koolhydraten (3,8 x bw)
175 gram eiwitten (2,65 x bw)

:o

Tijd om een maaltijd toe te voegen.

Looool

Ik pak sinds kort 150 gram havermouth metv500 ml melk en whey als ontbijt, 800 kcal

• #2.112
Looool

Ik pak sinds kort 150 gram havermouth metv500 ml melk en whey als ontbijt, 800 kcal

I cry

Wendler Training: DELOAD CYCLUS 5

Military Press:
2*12*20
3*5*30
Lal, ga ik hiervoor helemaal naar de gym?

BP:
20*20
8*40
10*60
10*60
10*60
10*60
10*60
Dan maar wat harder op de BP! Best trots hierop!

Chin-ups:
8*BW
8*BW
8*BW+10
8*BW+10
Allemaal perfecte deadhang. Had het al zwaar bij de BW sets, maar wou toch met extra gewicht doen. En met 10kg ging het twee keer nipt tot 8 :)

Lat Pulldown:
10*nr8
10*nr8
8*nr9
8*nr9

Lateral Raise:
12*6
12*7
10*7
Stond deze te doen naast een bodybuilder (srs, kan zo mee het podium op; is groter dan de meeste kerels die ik op de flexcup heb gezien) en zijn iets kleinere maar nog steeds best grote broer. Na men laatste set vroeg de bodybuilder of ik geen zin had om mee met hen schouders te trainen. Heb gepast, aangezien ik UB aan het doen was en hen niet wou ophouden :o

DB Fly:
15*12
15*12
9*14
9*14
Wow, teleurgesteld! Vorige keer had ik 2*12*14. BP heeft er toch wat ingehakt.

DB Triceps Extension:
12*22
12*24
12*26 (met spotter)
8*26 (met spotter)

Cable Curls:
Dit ging normaal men laatste oefening zijn, maar dit wou ik dus doen in het cable station ding, maar daar waren de bodybuilders net mee bezig. Vraag of ze nog lang bezig gaan zijn waarop die huge mofo antwoord dat ze net met biceps gaan beginnen en hij vraagt wat ik wil doen. Aangezien ik ook biceps ging doen (1 oefening was plan), zei hij dat ik maar moest meedoen. Heb toen maar 'ja' gezegd. Goede keuze :o

Zwaar afgezien met die mannen. Nog 3 oefeningen biceps gedaan, steeds hard afzien. Kerels gaan elke set tot falen en halen het onderste uit de kan. Bij cable curls hield hij cable vast en moest ik traag naar beneden laten gaan, terwijl die kerel eraan trok. Bij het naar boven gaan hield hij tegen zodat ik echt millimeter per millimeter naar boven ging. DB Curls tot falen en dan nog een stuk of 3 erbij, met hulp en geeindigd met nog een superset, opnieuw steeds tot falen... Nog nooit zo'n grote pomp gehad!

Heb jammer genoeg tot thuis moeten wachten voor een pic en daar is dus niet veel van te zien :(

2l94i01.png

Goede workout. Volgende keer de buffels niet teleurstellen verdorie!
Wel tof dat ze random vragen of je niet mee wilt doen & je pushen. Zulk volk kom je ook niet overal tegen.

• #2.114
Goede workout. Volgende keer de buffels niet teleurstellen verdorie!
Wel tof dat ze random vragen of je niet mee wilt doen & je pushen. Zulk volk kom je ook niet overal tegen.

Thanks.

Inderdaad, verschoot er zelf ook van. Is echt een gigantische kerel, maar wel vriendelijk als hell. Van hem mag ik vanaf nu altijd meetrainen als ik wil. Zijn exacte woorden na de training: "Het ijs is nu gebroken, dus vanaf nu train je maar altijd met ons mee.". Zei daarop dat het wisselen van gewichten wegens enorme krachtverschil wel altijd irritant zou zijn en dat vond hij bullshit en dikke zever. Niks van, liften verdomme! :)

Gaat goed hier man!! ik volgde een jaar geleden je log ook, keep up the good work

Tot fail in deload :roflol:

Jorgy pls

En triceps?

Thanks!

Jij ook terug bezig?

ben altijd nog steeds bezig geweest, maar op een zéér laag dipje. Ik heb een jaar aangekloot en eigenlijk vrijwel geen progressie gemaakt. 3 maanden geleden terug wat verandering in gebracht. Voor de rest nog geen squats en deadlifts voluit wegens patellapezen en een ontsteking daarop, die nu vrijwel weg is. stilaan opbouwen, heel stil

Terug
Naar boven