Looool
Ik pak sinds kort 150 gram havermouth metv500 ml melk en whey als ontbijt, 800 kcal
I cry
Wendler Training: DELOAD CYCLUS 5
Military Press:
2*12*20
3*5*30
Lal, ga ik hiervoor helemaal naar de gym?
BP:
20*20
8*40
10*60
10*60
10*60
10*60
10*60
Dan maar wat harder op de BP! Best trots hierop!
Chin-ups:
8*BW
8*BW
8*BW+10
8*BW+10
Allemaal perfecte deadhang. Had het al zwaar bij de BW sets, maar wou toch met extra gewicht doen. En met 10kg ging het twee keer nipt tot 8
Lat Pulldown:
10*nr8
10*nr8
8*nr9
8*nr9
Lateral Raise:
12*6
12*7
10*7
Stond deze te doen naast een bodybuilder (srs, kan zo mee het podium op; is groter dan de meeste kerels die ik op de flexcup heb gezien) en zijn iets kleinere maar nog steeds best grote broer. Na men laatste set vroeg de bodybuilder of ik geen zin had om mee met hen schouders te trainen. Heb gepast, aangezien ik UB aan het doen was en hen niet wou ophouden
DB Fly:
15*12
15*12
9*14
9*14
Wow, teleurgesteld! Vorige keer had ik 2*12*14. BP heeft er toch wat ingehakt.
DB Triceps Extension:
12*22
12*24
12*26 (met spotter)
8*26 (met spotter)
Cable Curls:
Dit ging normaal men laatste oefening zijn, maar dit wou ik dus doen in het cable station ding, maar daar waren de bodybuilders net mee bezig. Vraag of ze nog lang bezig gaan zijn waarop die huge mofo antwoord dat ze net met biceps gaan beginnen en hij vraagt wat ik wil doen. Aangezien ik ook biceps ging doen (1 oefening was plan), zei hij dat ik maar moest meedoen. Heb toen maar 'ja' gezegd. Goede keuze
Zwaar afgezien met die mannen. Nog 3 oefeningen biceps gedaan, steeds hard afzien. Kerels gaan elke set tot falen en halen het onderste uit de kan. Bij cable curls hield hij cable vast en moest ik traag naar beneden laten gaan, terwijl die kerel eraan trok. Bij het naar boven gaan hield hij tegen zodat ik echt millimeter per millimeter naar boven ging. DB Curls tot falen en dan nog een stuk of 3 erbij, met hulp en geeindigd met nog een superset, opnieuw steeds tot falen... Nog nooit zo'n grote pomp gehad!
Heb jammer genoeg tot thuis moeten wachten voor een pic en daar is dus niet veel van te zien