Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben altijd nog steeds bezig geweest, maar op een zéér laag dipje. Ik heb een jaar aangekloot en eigenlijk vrijwel geen progressie gemaakt. 3 maanden geleden terug wat verandering in gebracht. Voor de rest nog geen squats en deadlifts voluit wegens patellapezen en een ontsteking daarop, die nu vrijwel weg is. stilaan opbouwen, heel stil
Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan trainen met die grote jongens, motivatie ten top!![]()

Goed om te horen dat je nog steeds bent bezig geweest, ookal was het dan op een laag dipje! Gewoon blijven opbouwen en dan komt het allemaal wel goed!
Zou ik inderdaad kunnen doen, maar mijn biceps doen nog steeds pijn like hell dus![]()

Misschien nog eens langskomen bij SMTK en onder handen laten nemen door Raf, aka The Butcher?
Is een overhead king.
Misschien inderdaad geen slecht plan. Moet dringend nog eens een zware training doen én wat bijleren op vlak van techniek en shizzle.
hoeft niet persee zwaar zijn, maar je kunt dingen doen die je normaal nooit niet doet (
)zondag komen dushoeft niet persee zwaar zijn, maar je kunt dingen doen die je normaal nooit niet doet (
)
En inderdaad ja, advies vragen. Ik zou ook gerust willen helpen maar heb de knowhow niet zoals Raf ie heeft.

Dat is waar, no homo.
Met jouw PR's heb je genoeg kennis en ervaring om me zowel tactisch, technisch als mentaal raad te geven. Daarvoor moet je niet de baas boven baas zijn zoals Raf is![]()
.
.Neenee. Raf is niet baas boven baas. Raf is ook geen eindbaas.
Raf is gewoon Raf en daarmee is het verhaaltje uit.
Ik loop daar maar rond als kanonvlees.
---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
Maar ligt het probleem trouwens in de lift off of in de lockout ?(bij MP)

komt maar een keertje af.
Ik had op men 1e training ooit een 85 strict
(read no technique)

)