Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan trainen met die grote jongens, motivatie ten top! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
ben altijd nog steeds bezig geweest, maar op een zéér laag dipje. Ik heb een jaar aangekloot en eigenlijk vrijwel geen progressie gemaakt. 3 maanden geleden terug wat verandering in gebracht. Voor de rest nog geen squats en deadlifts voluit wegens patellapezen en een ontsteking daarop, die nu vrijwel weg is. stilaan opbouwen, heel stil

Goed om te horen dat je nog steeds bent bezig geweest, ookal was het dan op een laag dipje! Gewoon blijven opbouwen en dan komt het allemaal wel goed!

Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan trainen met die grote jongens, motivatie ten top! :D

Zou ik inderdaad kunnen doen, maar mijn biceps doen nog steeds pijn like hell dus :roflol:

Goed om te horen dat je nog steeds bent bezig geweest, ookal was het dan op een laag dipje! Gewoon blijven opbouwen en dan komt het allemaal wel goed!

Zou ik inderdaad kunnen doen, maar mijn biceps doen nog steeds pijn like hell dus :roflol:

Ik zeg niet dat je nu moet gaan trainen met hen he! :D

• #2.124
Vrijdag nog getraind, maar deload dus niets speciaals:

Wendler Training: Cyclus 5 DELOAD

Bench Press:
50*20 :fire:
20*20
50*20 :fire:
I don't even ... I just ... I ... what?! Just to annoy YOU, DIAEPHI!!

3*5*50
Ga ik hiervoor echt srs naar de gym? :o

MP:
5*10*30

T-Bar Row:
12*20 (korte stang)
12*50 (korte stang)
12*40 (lange stang)
12*50
8*50

DB Row:
12*22
12*24
12*26

+Cable Fly
+ Facepulls
+ Triceps dips
+ CGBP
+ Cable Crunches

Wat

wat-if-i-told-you-wat.jpg

• #2.127
Wendler Training: Cyclus 6 Week 1

Military Press:
2*12*20
8*30
5*40

5*45
5*47,5
3*50 (minstens 5)
Mezelf een beetje overschat hier. Had gehoopt dat ik wel een repout kon doen met 50kg, maar met men verbeterde techniek heb ik duidelijk wat minder kracht dan op men oude 'foute manier'. Jammer, maar moet het facen :)

BP:
10*55
10*55
10*55
10*55
10*55
Geen probleem.

Chins:
10*BW
10*BW+10
8*BW+10
6*BW+10
5*BW

Superset Hammer Curls & Triceps DB Extension:
9*12 + 12*22
7*13 + 12*24
6*14 + 10*26

Wat teleurgesteld in men MP dus en ook de chins en armen gingen minder goed dan verwacht en gehoopt, maar tempo lag ook water hoger dan anders, omdat ik amper 40 min tijd had. Tijd trouwens om die wrist wraps te bestellen, want polsen doen echt pijn bij die MP's.

Misschien nog eens langskomen bij SMTK en onder handen laten nemen door Raf, aka The Butcher?
Is een overhead king.

• #2.129
Misschien nog eens langskomen bij SMTK en onder handen laten nemen door Raf, aka The Butcher?
Is een overhead king.

Misschien inderdaad geen slecht plan. Moet dringend nog eens een zware training doen én wat bijleren op vlak van techniek en shizzle.

Misschien inderdaad geen slecht plan. Moet dringend nog eens een zware training doen én wat bijleren op vlak van techniek en shizzle.

zondag komen dus ;) hoeft niet persee zwaar zijn, maar je kunt dingen doen die je normaal nooit niet doet ( :penis:)

En inderdaad ja, advies vragen. Ik zou ook gerust willen helpen maar heb de knowhow niet zoals Raf ie heeft.

• #2.131
zondag komen dus ;) hoeft niet persee zwaar zijn, maar je kunt dingen doen die je normaal nooit niet doet ( :penis:)

En inderdaad ja, advies vragen. Ik zou ook gerust willen helpen maar heb de knowhow niet zoals Raf ie heeft.

Dat is waar, no homo. :)

Met jouw PR's heb je genoeg kennis en ervaring om me zowel tactisch, technisch als mentaal raad te geven. Daarvoor moet je niet de baas boven baas zijn zoals Raf is :p

Dat is waar, no homo. :)

Met jouw PR's heb je genoeg kennis en ervaring om me zowel tactisch, technisch als mentaal raad te geven. Daarvoor moet je niet de baas boven baas zijn zoals Raf is :p

Neenee. Raf is niet baas boven baas. Raf is ook geen eindbaas.
Raf is gewoon Raf en daarmee is het verhaaltje uit :cool:.
Ik loop daar maar rond als kanonvlees :o.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Maar ligt het probleem trouwens in de lift off of in de lockout ?(bij MP)

• #2.133
Neenee. Raf is niet baas boven baas. Raf is ook geen eindbaas.
Raf is gewoon Raf en daarmee is het verhaaltje uit :cool:.
Ik loop daar maar rond als kanonvlees :o.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Maar ligt het probleem trouwens in de lift off of in de lockout ?(bij MP)

Haahaha, zo'n mannen moeten er ook zijn hé :)

Euhm, heb altijd fout ge-MP-ed en daar heb ik nu 2 weken geleden verandering in gebracht. Het is nog altijd niet goed, maar wel al beter dan vroeger. Problemen heb ik dus nog overal :p

In dit geval, kreeg ik hem wel boven men hoofd, maar kon ik men rechterarm niet locken. Kan ook wel zijn dat men lift-off niet explosief genoeg is, want moet echt nog constant nadenken over alle dingen waarop ik moet letten bij het liften. Dingen zoals borst vooruit, abs aanspannen, diep inademen, lucht binnenhouden, explosief vertrekken, stang dicht voor men gezicht laten gaan, hoofd eronder als stang er voorbij is ...

Nog veel oefenen dus :o

:D komt maar een keertje af.

Ik had op men 1e training ooit een 85 strict :o

(read no technique)

• #2.137
Die had je hier al een keer gepost, blijft epic :D

Nieuwe cyclus is ook nieuwe DL 1RM: 160kg!

Eens zien of ik vandaag de 5*85% haal! (minstens 5x 135kg)

• #2.138
BAM BAM BAM!!!

Wendler Training Deadlift: Cyclus 6 Week 1

Sumo Deadlift:
2*10*60
8*80
6*100
5*120
6*127,5 (telfout :o)
6*135 (repout; minstens 5) REP PR!!!
3*145 WEIGHT en REP PR!!!
1*145
6*100
6*100
6*100

Ben bij de repout van 135kg enkel en alleen omwille van mijn grip moeten stoppen. In men laatste rep gleed de bar net niet uit mijn vingers, anders had ik er nog wel een paar bij kunnen doen! Zat er echt goed in en zelfs de 6e vloog nog redelijk explosief omhoog. Zal niet zeggen dat ik de 10 had kunnen halen, maar echt ver zal ik er niet vanaf hebben gezeten :)

Had dus nog zin om extra te doen, had een goede dag en dan moet je daar nu eenmaal van profiteren. Pro powerlifter zei dat ik nog maar eens een triple moest proberen met wat meer. Hij wou dat ik 150kg deed, aangezien ze nog zo vlot gingen, maar daarvoor had ik de ballen niet. Dit was zelfs al een weight PR :o

Die laatste 3*6*100 waren lekker om nog extra op die explosiviteit te trainen. Heb nu echt gemerkt hoe belangrijk het is om krachtig te vertrekken.

Lying Back Extensions:
3*10
Eerste keer dat deze moeilijk waren door de verzuring in men onderrug :o

Barbell Shrugs:
17*60
12*60
10*70
7*70
Grip was de limiterende factor, kon de stang niet meer vasthouden :(

DB Shrugs:
12*30
7*32
Zelfde probleem hier. Dan maar gestopt met UB.

Seated Calf Raises:
20*30
20*30
15*40
15*40

Lying Leg Curls:
10*nr4
10*nr5
10*nr6

BAM BAM BAM!!!

Dik tevreden! Hopelijk zijn jullie dat ook :cool:

145kg = 3 reps DL met 2,2 BW
135kg = 6 reps DL met 2,05 BW

Mooie training man! :D

Lekker bro, gaat goed hier.
Misschien iets gebruiken voor je grip bij een repout te doen, zoals magnesium?

Terug
Naar boven