JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Snap niet veel van de training en dat Wendler gedoe, maar goed getraind I guess![]()
Moet jij srs 12u slapen? Ik krijg het idee dat ik aan 6-7u genoeg heb tegenwoordig en als ik 8u of meer slaap nioet vooruit te branden ben de hele dag..
Alhoewel ik wel wat meer slaap nodig misschien als ik terug wat meer ga trainen

Lol, als je om 19:30 in slaap valt en een uurtje later klaarwakker bent ben je echt ****ed. En met wendler hangt r maar net vanaf welke assistance template (if any at all) je doet hoeveel oefeningen je doet. Maar qua focus heb je gelijk idd.

Bekijk het nieuwe boek van wendler eens, beyond 531. Staan heel wat andere assistance variaties in.
Ben zelf ook wat aan het experimenteren met myo reps die victor doet
http://www.victormooren.com/myo-reps-deel-1-de-introductie/
Prima sumo's brah, lukken ze een beetje qua techniek enzo?

Goeie dl brah, je gaat steady vooruit !
Hoe gaat bw?

Thanks man!
Techniek is in orde, denk ik. PL'er die ze me heeft aangeleerd zei vorige keer toch dat alles goed was dus zal ik hem maar geloven zeker?![]()

Als hij een beetje buff is en aardig wat gewicht trekt zou ik me geen zorgen maken nee![]()
Vroeger was hij powerlifter, maar kan er niet veel over terugvinden. Ook doet hij geen DL's meer en enkel nog squats in de smith. Squats zijn niet zo mindblowing; meeste dat ik hem heb zien doen is 140kg ofzo. Incline leg press wel eens met 600kg.
BP doet hij wel nog goed, meeste was 3*140kg ook, denk ik.

Ga JIJ mij srs slaapadvies geven?
Begrijp inderdaad ook niet hoe die crash is gekomen, maar dat gebeurt gelukkig niet elke dag. Laat ons zeggen dat ik op het punt stond ziek te worden en de dagen ervoor wat te weinig had geslapen.
Eigen ervaring 
Thanks! DL en BP gaan inderdaad lekker, MP wat minder omwille van herstart met betere techniek, maar die komt er ook wel
BW gaat goed, denk ik. Ben volgens mij de 67kg voorbij en nu onderweg richting de 68kg. VP stijgt wel iets teveel mee naar mijn zin, maar daar ga ik proberen wat verandering in te brengen door volgende week men eetgewoonten wat bij te stellen.
Nee ik zeg alleen dat je dan ****ed bentEigen ervaring
![]()

Ah zo ... maar ik ben nu weer in orde
Mag gewoon niet teveel nachten op rij minder slapen dan 8u, want dan knapt er vanboven iets
Geen chips meer bij ontbijt/middagmaaltijd.
(Amerikaanse gewoonte overgenomen van Amerikaanse kot-buddy)