AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Zie net je 6x80 bench

morreeehhh netjess!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Zie net je 6x80 bench

morreeehhh netjess!

Merciii!!

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Voorbije dagen beetje last gehad van een winterdipje; geen idee hoe het kwam maar volgens mij door een tekort aan slaap. Had paar nachten aan gemiddeld 8u slaap en, yes srs, voor mij is dat echt te weinig. Zondagavond ben ik rond 19u 30 na het avondeten op mijn bed gecrasht en meteen in slaap gevallen tot 20u 30, hoewel ik die nacht bijna 12u had geslapen. Nu de voorbije nachten terug 10u geslapen en voelde me al terug een stuk beter. Ook het eten ging de voorbije dagen wat minder, maar vandaag zit ik terug op 2000+kcal en yes srs, vorige dagen zat ik daaronder wegens maagoprispingen en dergelijke.

Anyway, vandaag terug een treen, maar niet zo speciaal.

Wendler training: MP Cyclus 6 week 2

Military Press:
2*12*20
8*30
5*40

3*45
3*47,5
4*50 (repout: 3) PR?
De 4e ging nog zeer vlot, maar nadien 2x gefailed op een poging voor een 5e rep. Denk dat het eerder een techniek fail was, dan echt een kracht-fail. Als ik men hoofd er had durven onder steken, was het waarschijnlijk wel gelukt, maar durfde er niet helemaal onder te kruipen uit schrik voor een fail en dus kwam die fail ook. Tijd voor wat extra technieklessen denk ik.

BP:
10*60
10*60
10*60
10*60
10*60
Best trots hierop, weet dat ik lang gesukkeld heb met 60kg en nu gaan ze redelijk vlot :)

Superset Chins + Lat Pulldown:
10*BW ss 10*nr7
8*BW ss 8*nr7
7*BW ss 7*nr8
6*BW ss 6*nr8
****ing hell, had meer verwacht van mijn chins, want had niet gedacht dat deze zo snel zouden afnemen. Voelde het wel al zwaar in men rug en lats na de eerste superset, maar toch, had gehoopt op meer :o

Superset DB Hammer Curls + DB Triceps Extension:
12*10 + 12*22
10*12 + 12*24
8*14 + 10*26 + 2 spot

Snap niet veel van de training en dat Wendler gedoe, maar goed getraind I guess :D
Moet jij srs 12u slapen? Ik krijg het idee dat ik aan 6-7u genoeg heb tegenwoordig en als ik 8u of meer slaap nioet vooruit te branden ben de hele dag..
Alhoewel ik wel wat meer slaap nodig misschien als ik terug wat meer ga trainen

• #2.164
Snap niet veel van de training en dat Wendler gedoe, maar goed getraind I guess :D
Moet jij srs 12u slapen? Ik krijg het idee dat ik aan 6-7u genoeg heb tegenwoordig en als ik 8u of meer slaap nioet vooruit te branden ben de hele dag..
Alhoewel ik wel wat meer slaap nodig misschien als ik terug wat meer ga trainen

Wendler legt altijd maar focus op 2 oefeningen, soms 3. Eerste oefening doe je 3 werksets, waarbij de laatste werksets een repout moet gebeuren, dus zoveel mogelijk maar minstens X aantal. 2e oefening doe je 5*10. Paar dagen later zelfde oefeningen, maar omgekeerd.

Ik heb 10u slaap nodig om goed te functioneren ja :o
Train idd eens!

Dit net 2x gegeten, als ontbijt.

Zijn dus in totaal 8 boterhammen, 2 eitjes, 4 sneden kippewit en 4 stukken kaas.

Myfitnesspall geeft me: 1100 kcal, 160g carbs, 48g vet, 71g eiwitten...

photo.jpg

Lol, als je om 19:30 in slaap valt en een uurtje later klaarwakker bent ben je echt ****ed. En met wendler hangt r maar net vanaf welke assistance template (if any at all) je doet hoeveel oefeningen je doet. Maar qua focus heb je gelijk idd.

• #2.166
Lol, als je om 19:30 in slaap valt en een uurtje later klaarwakker bent ben je echt ****ed. En met wendler hangt r maar net vanaf welke assistance template (if any at all) je doet hoeveel oefeningen je doet. Maar qua focus heb je gelijk idd.

Ga JIJ mij srs slaapadvies geven? :p
Begrijp inderdaad ook niet hoe die crash is gekomen, maar dat gebeurt gelukkig niet elke dag. Laat ons zeggen dat ik op het punt stond ziek te worden en de dagen ervoor wat te weinig had geslapen.

Ah, mjah, ik doe wat Diaephi me heeft voorgeschreven. En dat zelf wat toegevoegd :o

• #2.168
Bekijk het nieuwe boek van wendler eens, beyond 531. Staan heel wat andere assistance variaties in.

Ben zelf ook wat aan het experimenteren met myo reps die victor doet

http://www.victormooren.com/myo-reps-deel-1-de-introductie/

Ga ik doen na men examen van maandag, thanks brah! :thumbs:

Wendler training: Deadlift Cyclus 6 week 2

Sumo-Deadlift:
10*60
10*60
8*80
6*100
2*120

3*127,5
3*135
5*142,5 (repout: minstens 3) REP PR!! (denk ik toch?)

6*100
6*100
6*100

Vorige keer deed ik 6*135 en 3*145 en nu dit. Geen idee wat de beste training is, maar vorige keer had ik problemen met men grip en was dat de bepalende factor; nu was grip beter en was dit het maximum dat ik uit men lichaam kreeg.

Back Extension:
15*
15*
15*

DB Shrugs:
10*24
10*28
7*32 + 5*16

Zottman DB Curls:
10*8
8*9
6*10

• #2.169
14l6no7.jpg

Prima sumo's brah, lukken ze een beetje qua techniek enzo?

Goeie dl brah, je gaat steady vooruit !

Hoe gaat bw?

• #2.173
Goeie dl brah, je gaat steady vooruit !

Hoe gaat bw?

Thanks! DL en BP gaan inderdaad lekker, MP wat minder omwille van herstart met betere techniek, maar die komt er ook wel :)

BW gaat goed, denk ik. Ben volgens mij de 67kg voorbij en nu onderweg richting de 68kg. VP stijgt wel iets teveel mee naar mijn zin, maar daar ga ik proberen wat verandering in te brengen door volgende week men eetgewoonten wat bij te stellen.

Thanks man!

Techniek is in orde, denk ik. PL'er die ze me heeft aangeleerd zei vorige keer toch dat alles goed was dus zal ik hem maar geloven zeker? :)

Als hij een beetje buff is en aardig wat gewicht trekt zou ik me geen zorgen maken nee :D

• #2.175
Als hij een beetje buff is en aardig wat gewicht trekt zou ik me geen zorgen maken nee :D

Vroeger was hij powerlifter, maar kan er niet veel over terugvinden. Ook doet hij geen DL's meer en enkel nog squats in de smith. Squats zijn niet zo mindblowing; meeste dat ik hem heb zien doen is 140kg ofzo. Incline leg press wel eens met 600kg.

BP doet hij wel nog goed, meeste was 3*140kg ook, denk ik.

Vroeger was hij powerlifter, maar kan er niet veel over terugvinden. Ook doet hij geen DL's meer en enkel nog squats in de smith. Squats zijn niet zo mindblowing; meeste dat ik hem heb zien doen is 140kg ofzo. Incline leg press wel eens met 600kg.

BP doet hij wel nog goed, meeste was 3*140kg ook, denk ik.

Dan zit t wel goed denk ik :p

Ga JIJ mij srs slaapadvies geven? :p
Begrijp inderdaad ook niet hoe die crash is gekomen, maar dat gebeurt gelukkig niet elke dag. Laat ons zeggen dat ik op het punt stond ziek te worden en de dagen ervoor wat te weinig had geslapen.

Nee ik zeg alleen dat je dan ****ed bent :P Eigen ervaring :o

Thanks! DL en BP gaan inderdaad lekker, MP wat minder omwille van herstart met betere techniek, maar die komt er ook wel :)

BW gaat goed, denk ik. Ben volgens mij de 67kg voorbij en nu onderweg richting de 68kg. VP stijgt wel iets teveel mee naar mijn zin, maar daar ga ik proberen wat verandering in te brengen door volgende week men eetgewoonten wat bij te stellen.

Wat ga je dan aanpassen aan je eetgewoonten?

• #2.179
Nee ik zeg alleen dat je dan ****ed bent :P Eigen ervaring :o

Ah zo ... maar ik ben nu weer in orde :D
Mag gewoon niet teveel nachten op rij minder slapen dan 8u, want dan knapt er vanboven iets :)

Wat ga je dan aanpassen aan je eetgewoonten?

Geen chips meer bij ontbijt/middagmaaltijd. :o
(Amerikaanse gewoonte overgenomen van Amerikaanse kot-buddy)
Ook niet meer cheaten tijdens de week, maar zo clean mogelijk. Enkel in weekend en bij GF cheaten, indien nodig.
En ik ga een extra cleane maaltijd toevoegen: kip+rijst of zalm+pasta. Yes srs.

Ah zo ... maar ik ben nu weer in orde :D
Mag gewoon niet teveel nachten op rij minder slapen dan 8u, want dan knapt er vanboven iets :)

Geen chips meer bij ontbijt/middagmaaltijd. :o
(Amerikaanse gewoonte overgenomen van Amerikaanse kot-buddy)

'murica

Terug
Naar boven