- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! DL en BP gaan inderdaad lekker, MP wat minder omwille van herstart met betere techniek, maar die komt er ook wel
BW gaat goed, denk ik. Ben volgens mij de 67kg voorbij en nu onderweg richting de 68kg. VP stijgt wel iets teveel mee naar mijn zin, maar daar ga ik proberen wat verandering in te brengen door volgende week men eetgewoonten wat bij te stellen.

Geniet ervan zolang het nog duurt, want voor je het weet weeg jij 70+kg, met je drie maand of non-lifting![]()

Geniet ervan zolang het nog duurt, want voor je het weet weeg jij 70+kg, met je drie maand of non-lifting![]()
?
Haha b*ch please, zonder sporten weeg ik niet meer dan 63kg. Niet iedereen maakt zo snel fatties aan als jij.
Black knight ben je
Maar toch mire je m'n ass, dus niet b**chen
Nou weer lief doen?

Hij leest trouwens soms mee in mijn log, dus nog eens via deze weg: Dikke merci voor de goede spot! Zijn er niet veel die het goed kunnen daar 

De enige reden waarom ik dan boven de 60kg uitkom is omdat ik groot geschapen ben. Yes srs.

De enige reden waarom ik dan boven de 60kg uitkom is omdat ik groot geschapen ben. Yes srs.
En what happened to je MP trouwens?![]()
inderdaad serieuze bishes die MP's.
Nette training. Goede spotters zijn inderdaad een zeldzame verschijning.

Niet haten
Vind je BP trouwens best netjes voor je gewicht hoor jorgy

Euhgh, /thread
Hee, ga jij straks ook voor 1+ x90kg?En what happened to je MP trouwens?

Dus... waar blijft die beastmode?
Heb al lang genoeg gewacht, Jorgyboy
Unleash dat verdomde beest!

Dit is je eerste post in men log ... dus volgens mij heb je helemaal nog niet zo lang gewacht
Rome is ook niet gebouwd op één dag!
De 3*85kg BP van gisteren was best beast-mode vond ik, net zoals die ene wilde nacht met Lisa.

Eerste post idd, maar volg al wel een tijdje
Maar just joking man, vind die BP van je (bijna) net zo goed eruitzien als Lisa
We liggen bijna gelijk met BP, dat terwijl ik een stuk zwaarder ben. Beest ben je hoor![]()
Zat vorige training zelf op 3x3x87.5kg op de BP, dus scheelt niet heel veel
Maar ik train blijkbaar in dezelfde gym als bob, dus ik kan me beter niet mee laten slepen in de Lisa comments van jou![]()