Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

:roflol: +1 Massive!

Thanks! DL en BP gaan inderdaad lekker, MP wat minder omwille van herstart met betere techniek, maar die komt er ook wel :)

BW gaat goed, denk ik. Ben volgens mij de 67kg voorbij en nu onderweg richting de 68kg. VP stijgt wel iets teveel mee naar mijn zin, maar daar ga ik proberen wat verandering in te brengen door volgende week men eetgewoonten wat bij te stellen.

Lol ong even zwaar. Heftig.

Geniet ervan zolang het nog duurt, want voor je het weet weeg jij 70+kg, met je drie maand of non-lifting :o

Haha b*ch please, zonder sporten weeg ik niet meer dan 63kg. Niet iedereen maakt zo snel fatties aan als jij.
Black knight ben je
Maar toch mire je m'n ass, dus niet b**chen
Nou weer lief doen :) ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.186
Auwtch :roflol:

dat zeg je toch niet tegen een dame! :mad:

Ik durf alles :cool:

Haha b*ch please, zonder sporten weeg ik niet meer dan 63kg. Niet iedereen maakt zo snel fatties aan als jij.
Black knight ben je
Maar toch mire je m'n ass, dus niet b**chen
Nou weer lief doen :) ?

You started it :mad:

Ik maak trouwens helemaal niet snel fatties aan; zonder sporten weeg ik minder dan 63kg :roflol:

De enige reden waarom ik dan boven de 60kg uitkom is omdat ik groot geschapen ben. Yes srs.

Wendler Training: Bench Press Cyclus 6 week 2

Bench Press:
2*20*20
8*40
5*60
2*70

3*75 easy
3*80 tough
3*85 + 1 spot (repout: minstens 3) PR!!

15*60
25*20

Yeah! Nieuwe PR! Vorig record op 85kg was maar één, dus nu een triple, lekker!
Eindelijk ook een goede spotter, werd tijd. Volgens hem had ik er trouwens 4, maar die laatste vertrouw ik toch niet helemaal ;) Hij leest trouwens soms mee in mijn log, dus nog eens via deze weg: Dikke merci voor de goede spot! Zijn er niet veel die het goed kunnen daar :o

Waren trouwens geen goede lifts; bij de laatste 2 reps was ik 'vergeten' uit te ademen, waardoor men kop knalrood werd en echt op ontploffen stond. Dat moet ik echt wel verbeteren, anders krijg ik problemen later. Was er minuut niet goed van :o

DB Row:
12*18
12*26
12*28
12*30

MP:
10*30
10*30
10*30
Lol, ging die ff rot. Tijd voor MP-lessen. Serieuze bitches, deze MP's.

Begon serieus energie en futloos te worden; de stress en het-niet-eten van gisteren hebben toch wat nagelaten :/

Cable Row:
15*nr7
12*nr8
10*nr9
7*nr10
Die laatste set was niet echt serieus te noemen :o

Incline DB BP:
12*17
12*19
5*22
Mentale crash. Geen zin meer. Had deze er ook enkel maar bijgedaan omdat ik jaloers ben op die van MassiveBe.

Superset Standing BB Curl + Dips:
15*20 ss 15*BW
10*30 ss 12*BW
7*30 ss 10*BW

Laatst bewerkt:
De enige reden waarom ik dan boven de 60kg uitkom is omdat ik groot geschapen ben. Yes srs.

2d2al8l.gif

inderdaad serieuze bishes die MP's.
Nette training. Goede spotters zijn inderdaad een zeldzame verschijning.

Euhgh, /thread

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Hee, ga jij straks ook voor 1+ x90kg? :P En what happened to je MP trouwens?

• #2.190
2d2al8l.gif

inderdaad serieuze bishes die MP's.
Nette training. Goede spotters zijn inderdaad een zeldzame verschijning.

Blijft een epic gif :roflol:

Thanks brah.
Spotter is goed buffe kerel die weet waar hij mee bezig is en dus ook wist wat het nut/doel is van spotters. Lijkt niet zo moeilijk, maar in mijn gym is dat niet zo veel aanwezig :o

Niet haten :mad:

Vind je BP trouwens best netjes voor je gewicht hoor jorgy

Wut? Weeg jij ook 66kg? :eek:

Thanks, gaat inderdaad best lekker nu. Wendler for tha win! :)

Euhgh, /thread

Hee, ga jij straks ook voor 1+ x90kg? :P En what happened to je MP trouwens?

;)

95% van 95kg = ... 90,25kg.

Jup, ziet er naar uit dat ik volgende week mijn 1RM mag gaan proberen te verbeteren, van 85kg naar 90kg :cool:
Kijk er al naar uit!

Laatst bewerkt:
Nee weeg geen 66 :p
Enne 95% van 90〓 90,25, ehh? :p

Strong calculating is strong

Dus... waar blijft die beastmode? :trollface:

Heb al lang genoeg gewacht, Jorgyboy :mad:
Unleash dat verdomde beest!

• #2.195
Dus... waar blijft die beastmode? :trollface:

Heb al lang genoeg gewacht, Jorgyboy :mad:
Unleash dat verdomde beest!

Dit is je eerste post in men log ... dus volgens mij heb je helemaal nog niet zo lang gewacht :o

Rome is ook niet gebouwd op één dag!

De 3*85kg BP van gisteren was best beast-mode vond ik, net zoals die ene wilde nacht met Lisa.

Dit is je eerste post in men log ... dus volgens mij heb je helemaal nog niet zo lang gewacht :o

Rome is ook niet gebouwd op één dag!

De 3*85kg BP van gisteren was best beast-mode vond ik, net zoals die ene wilde nacht met Lisa.

Eerste post idd, maar volg al wel een tijdje :o
Maar just joking man, vind die BP van je (bijna) net zo goed eruitzien als Lisa :)

We liggen bijna gelijk met BP, dat terwijl ik een stuk zwaarder ben. Beest ben je hoor :D

• #2.197
Eerste post idd, maar volg al wel een tijdje :o
Maar just joking man, vind die BP van je (bijna) net zo goed eruitzien als Lisa :)

We liggen bijna gelijk met BP, dat terwijl ik een stuk zwaarder ben. Beest ben je hoor :D

Dan bij deze toch nog een late maar gemeende: welkom!

Thanks, is een mooi compliment. Ongeloofwaardig, maar mooi.

Wat lift jij?

Zat vorige training zelf op 3x3x87.5kg op de BP, dus scheelt niet heel veel ;)

Maar ik train blijkbaar in dezelfde gym als bob, dus ik kan me beter niet mee laten slepen in de Lisa comments van jou :roflol:

• #2.199
Zat vorige training zelf op 3x3x87.5kg op de BP, dus scheelt niet heel veel ;)

Maar ik train blijkbaar in dezelfde gym als bob, dus ik kan me beter niet mee laten slepen in de Lisa comments van jou :roflol:

Scheelt meer dan je denkt, vrees ik. Heb nog geen enkele keer 87,5kg omhoog gekregen, dus dat 3*3 zal nog wel een tijdje duren. Normaal zit ik pas binnen 3 weken op 3*87,5.

Hahaha misschien maar beter niet nee :roflol:

Zat zelf 2 weken terug ook op 3x80kg BP, ben nu toevallig 3 trainingen in a row flink omhoog geschoten met 2,5kg per training :o

Succes in ieder geval! ;)

Terug
Naar boven