- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Momenteel sta ik op 68kg bij ongeveer 15-16%. Wat kan ik nu het beste doen om tegen de zomer toch op een respectabel vp te staan, met nog een beetje van men mus-cles? Ik zelf denk aan nog 3 maanden bulken, om dan op 70-71kg (met 16-17%) te staan en dan te cutten naar 65-66kg, met hopelijk 10-12%.

post eens recente pic, geloof niet dat jij op 15 16 staat
Dunno, ik zou persoonlijk niet hoger dan 16% willen staan voor ik begin met cutten. Ben je zoveel bijgekomen in vet dan? Nougoed, je kracht gains liegen er niet om iig. Ik zou niet op 3kg erbij mikken voor je gaat cutten, volgens mij gaat daar veel vet bij zitten (dat is een kilo per maand bijkomen als je in april gaat cutten). 3kg gainen voor 1kg VVM, idk.
68kg@16%=57,12kg VVM
71kg@17%=58,93kg VVM
66kg@12%=58,08kg VVM
Dus dan ben je in feite 3kg aan het gainen en 5kg aan het afvallen voor 1kg VVM. Bulk dan gewoon wat minder hard imo.
Over 3 maanden is het al bijna zomer bro, of in ieder geval al lekker weer als het meezit
Zit met dezelfde situatie als jij, persoonlijk zou ik bulken tot eind maart (ligt eraan hoe snel je gewicht & vet gained). Van 16%-17% -> 10% zou ik toch 3 maanden voor rekenen, just to be sure.
Dan zou je begin juli dat doel bereikt hebben.
Zelf begin ik de cut met ~16% eind deze maand, zelfde doelen als jij.
Ik heb niet veel verstand (lees:ervaring) met goed cutten, dus misschien zit ik fout met mijn schatting hoor

Ben bang dat ik hetzelfde heb bro, ik ga sowieso richting de 75-78kg als ik goed droog wil staan
Dem feels![]()

), zou dus -9kg zijn op 6% eraf.Lekkere trainingen man, beetje jammer van die spotter
Kan er zelf ook slecht tegen als ze meteen aan die klote stang zitten
Weet het niet precies met vet, maar ik tel 1,5kg per 1% vet (geen bron), zou dus -9kg zijn op 6% eraf.
Zag isifirus ergens 2kg per 1% zeggen een tijd terug geloof ik, maar dat lijkt me wel een tikje overdreven tbh.

dude dat zijn echt goeie krachtgains voor maar 1.5 kg BW, dat zal aan vet echt wel meevallen

abs zijn nog te zien
doen die ecto's ook 3 setjes chinups voor hun LPD dan ?

Twee weken 'vakantie' met chick waren niet goed voor men vp.