AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

post eens recente pic, geloof niet dat jij op 15 16 staat

What the actual **** :roflol:

Trouwens, k*t-kenners, help me eens aub?

What the actual **** :roflol:

Momenteel sta ik op 68kg bij ongeveer 15-16%. Wat kan ik nu het beste doen om tegen de zomer toch op een respectabel vp te staan, met nog een beetje van men mus-cles? Ik zelf denk aan nog 3 maanden bulken, om dan op 70-71kg (met 16-17%) te staan en dan te cutten naar 65-66kg, met hopelijk 10-12%.

Dunno, ik zou persoonlijk niet hoger dan 16% willen staan voor ik begin met cutten. Ben je zoveel bijgekomen in vet dan? Nougoed, je kracht gains liegen er niet om iig. Ik zou niet op 3kg erbij mikken voor je gaat cutten, volgens mij gaat daar veel vet bij zitten (dat is een kilo per maand bijkomen als je in april gaat cutten). 3kg gainen voor 1kg VVM, idk.

68kg@16%=57,12kg VVM
71kg@17%=58,93kg VVM
66kg@12%=58,08kg VVM

Dus dan ben je in feite 3kg aan het gainen en 5kg aan het afvallen voor 1kg VVM. Bulk dan gewoon wat minder hard imo.

Over 3 maanden is het al bijna zomer bro, of in ieder geval al lekker weer als het meezit ;)
Zit met dezelfde situatie als jij, persoonlijk zou ik bulken tot eind maart (ligt eraan hoe snel je gewicht & vet gained). Van 16%-17% -> 10% zou ik toch 3 maanden voor rekenen, just to be sure.
Dan zou je begin juli dat doel bereikt hebben.
Zelf begin ik de cut met ~16% eind deze maand, zelfde doelen als jij.

Ik heb niet veel verstand (lees:ervaring) met goed cutten, dus misschien zit ik fout met mijn schatting hoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
post eens recente pic, geloof niet dat jij op 15 16 staat

Zie FB.

Dunno, ik zou persoonlijk niet hoger dan 16% willen staan voor ik begin met cutten. Ben je zoveel bijgekomen in vet dan? Nougoed, je kracht gains liegen er niet om iig. Ik zou niet op 3kg erbij mikken voor je gaat cutten, volgens mij gaat daar veel vet bij zitten (dat is een kilo per maand bijkomen als je in april gaat cutten). 3kg gainen voor 1kg VVM, idk.

68kg@16%=57,12kg VVM
71kg@17%=58,93kg VVM
66kg@12%=58,08kg VVM

Dus dan ben je in feite 3kg aan het gainen en 5kg aan het afvallen voor 1kg VVM. Bulk dan gewoon wat minder hard imo.

I see.

Ga proberen inderdaad vanaf nu wat cleaner te bulken. Stond deze ochtend op 67,8kg. Wou graag ooit eens die 70kg aantikken, maar dat lijkt me nu inderdaad ook niet meer een goed plan om dat als doel te hebben.

Clean bulk it is, tot ergens in april waarschijnlijk dan.

Over 3 maanden is het al bijna zomer bro, of in ieder geval al lekker weer als het meezit ;)
Zit met dezelfde situatie als jij, persoonlijk zou ik bulken tot eind maart (ligt eraan hoe snel je gewicht & vet gained). Van 16%-17% -> 10% zou ik toch 3 maanden voor rekenen, just to be sure.
Dan zou je begin juli dat doel bereikt hebben.
Zelf begin ik de cut met ~16% eind deze maand, zelfde doelen als jij.

Ik heb niet veel verstand (lees:ervaring) met goed cutten, dus misschien zit ik fout met mijn schatting hoor

Hoef niet perse begin juli goed te staan. Als ik te vroeg begin te cutten, eindig ik helemaal met niets over.
Pff, eind deze maand begin jij al.

Op hoeveel kg sta jij en hoe groot ben je?

-edit-

Nvm, zie nu je stats. Dan sta je er wel wat beter voor dan ik. 20kg meer met maar 10cm groter.

Ik ga gewoon weer eindigen als de pannekoek waarmee ik ben begonnen hé :roflol:

Ben bang dat ik hetzelfde heb bro, ik ga sowieso richting de 75-78kg als ik goed droog wil staan :o
Dem feels :(

• #2.246
Ben bang dat ik hetzelfde heb bro, ik ga sowieso richting de 75-78kg als ik goed droog wil staan :o
Dem feels :(

Woosh! 10kg eraf is meer dan 11% man! Hoeveel % VP is dat dan, denk je?

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Wendler Training: Bench Press Cyclus 7 Week 1

Bench Press:
2*20*20
8*40
5*60

5*75 ging moeilijk
5*80 ging beter
8*85 ALLEMAAL MET SPOTTER!!
Had het nochtans gevraagd aan de ex-powerlifter van vroeger, maar toch vond hij het nodig om reeds van in het begin de stang mee vast te nemen. Vroeg nadien hoeveel reps hij had geholpen en hij zei enkel de laatste, maar daar geloof ik bitter weinig van. Jammer, maar helaas. Toch goede pomp.
15*60

MP:
3*10*30
Hard.

DB Row:
12*16
12*24
12*26
12*28
Lekker.

Cable Row:
12*nr8
12*nr9
9*nr10
7*nr10

Incline DB BP:
12*16
12*18
9*20
6*20

+ facepulls
+ superset DB Triceps Extension / DB Hammer Curls

netjes alsnog!

• #2.248
Beentraining:

Frontsquat: (los)
12*20
12*20
10*30
8*40
6*50
6*50
6*50
Schouders begonnen zeer te doen, benen lukte nog wel.

Frontsquat: I/d smith)
8*60
6*65
5*70
Semi-fail.

Leg Press:
30*35
20*55
15*75
10*195
10*195
10*195
10*195
Eerste set ging ruk. Drie sets nadien gingen beter.

Hammergrip Deadhangs:
2 handen * 1 min
2 handen * 45 sec
2 handen * 35 sec
Hele mooie burn :)

+ superset (reverse) wrist curls met 6kg (niet zo nuttig met DB's)

Leg Extension:
15*nr7
15*nr8
15*nr8
12*nr8
Epic burn.

Eendenwaggel naar buiten.

Lekkere trainingen man, beetje jammer van die spotter ???
Kan er zelf ook slecht tegen als ze meteen aan die klote stang zitten :o

Weet het niet precies met vet, maar ik tel 1,5kg per 1% vet (geen bron :( ), zou dus -9kg zijn op 6% eraf.
Zag isifirus ergens 2kg per 1% zeggen een tijd terug geloof ik, maar dat lijkt me wel een tikje overdreven tbh.

• #2.250
Lekkere trainingen man, beetje jammer van die spotter ???
Kan er zelf ook slecht tegen als ze meteen aan die klote stang zitten :o

Weet het niet precies met vet, maar ik tel 1,5kg per 1% vet (geen bron :( ), zou dus -9kg zijn op 6% eraf.
Zag isifirus ergens 2kg per 1% zeggen een tijd terug geloof ik, maar dat lijkt me wel een tikje overdreven tbh.

Goede spotters zijn soms ver te zoeken. Vorige keer deed hij het wel goed, dacht ik. Deze keer weer niet :o

Een vast aantal kg per % hanteren lijkt me niet meteen zo logisch, aangezien 10% bij iemand van 60kg maar 6kg, en bij iemand van 100kg is dat 10kg. Ik ga er alleen vanuit dat als jij, bij je 85kg, minstens 10% VP wilt verliezen, je meer dan 8,5kg zal moeten kwijtspelen aangezien je ook vocht en spiermassa zult verliezen. Heb alleen geen idee hoeveel dat is of hoe je dat moet weten.

• #2.251
Net even bekeken.

Stats 4 maanden geleden:
BW: 66,5kg
BP: 2*80kg
DL: 6*130kg

Stats today:
BW: 68kg ------------> + 1,5kg

BP: 2*90kg -----------> + 10kg

DL: 5*150kg ----------> + 20kg

Heb nog altijd het gevoel dat men VP ook gestegen is, maar zolang er krachtgains zijn, zullen er ook wel muscle-gains zijn zeker? :o

Zal minimaal aan vet zijn bro. +-5kg/jaar is goed

dude dat zijn echt goeie krachtgains voor maar 1.5 kg BW, dat zal aan vet echt wel meevallen

• #2.254
je bent goed bezig hoor keep it up ;)

• #2.256
je bent goed bezig hoor keep it up ;)

Doe men best :)

Gisterenavond was ik goed bezig aan men thesis en dus heb ik training verplaatst naar vanochtend. Was lang geleden dat ik nog eens 's ochtends trainde, feels weird.

Wendler Training: MP Cyclus 7 week 2

MP:
2*10*20
8*30
3*40
3*42,5
8*45 (repout: minstens 3)
Waarschijnlijk wel een PR met de verbeterde techniek, maar niet zo mindblowing. Wel beter dan de vorige keer, want toen had ik maar 5*42,5 op de repout.

BP:
2*20*20
8*40
10*60
10*60
10*60
10*60
10*60

Chins:
12*BW
10*BW
8*BW

Lat PD:
12*nr8
8*nr9
12*nr7
Iedereen, zelfs dunne ecto's, nemen hier zwaardere gewichten als ik. Geen idee hoe ze het doen, maar als ik te hoog ga, lukt het me niet om ze echt 'proper' uit te voeren. Kleine deuk in men ego dus, maar moet mezelf dwingen de lage gewichten te hanteren.

Cable Fly:
15*nr4
15*nr5
8*nr6 + 4*nr4
Goede pomp.

Cable Lateral Raise:
12*nr2
12*nr2
12*nr2
Eerste keer dat ik deze doe, maar ga hem er vaker insteken. Voelde het goed branden!

DB Curl:
12*10
10*12
8*14

DB Triceps Extension:
12*22
12*24
12*26

+ superset Cable Pushdown & Cable Rope Curl

Paar pics genomen, na de training. Wel slechte hoek en kan niet posen, dus echt duidelijk zijn ze niet.Breed middel :(
24b94ex.jpg

16lwmzp.jpg

2a6t5zd.jpg

jgp4p1.jpg

abs zijn nog te zien

doen die ecto's ook 3 setjes chinups voor hun LPD dan ?

• #2.258
abs zijn nog te zien

doen die ecto's ook 3 setjes chinups voor hun LPD dan ?

Omdat ik ze opspan :o
Je begint duidelijk wat 'lovehandles' te zien, en die had ik vroeger niet. Vanaf nu echt terug clean gaan eten. Twee weken 'vakantie' met chick waren niet goed voor men vp.

Hah lol nee, goed punt. Plus, de meeste gaan ook bijna helemaal horizontaal hangen met hun bovenlichaam, terwijl ik het verticaal hou.

Terug
Naar boven