Gisterenavond naar de gym geweest voor een k*t training.
Hoewel jullie al vaker tegen me gezegd hebben dat ik tijdens/vooraf de training veel te veel nadenk, of toch de meesten die me volgen, blijf ik het srs doen. Zo ook gisteren, terwijl ik tijdens men warm-up met één van men buddies aan het praten was. Schema is net door Guts weer onder handen genomen, dus waren we daarover wat bezig en over het feit dat men bovenrug nog moe was van de DL's van dinsdag en dat ik dus schrik had voor een fail op de 3x90 BP, zeker omdat men max 2x90 is
Anyway, hij zei dus al nog voor ik met de BP begon "Stop met nadenken gast, en lift!".
BP:
2*20*20
8*40
6*60 ging al lastig
3*70 rechterarm had bijna een fail
3*80 srs moeilijk, terwijl vorige keer een 5-repper easy was
1*85 slechte afspraak met spotter en moest ineens beginnen lachen, weg focus
1*85 2e rep een fail
Was mad op mezelf omdat ik die 3x85 moest doen én nadien zelfs nog een 3x90. Spotter zei opnieuw dat ik niet zoveel moest nadenken en bodybuilder (110kg, 1m 75, max 12%) die naast mij bezig was, begon zich er ook ineens mee bezig te houden en zei dat ik inderdaad veel te veel nadacht, met altijd al mijn sets en reps en oefeningen op te schrijven. Hij vroeg: "Voelt ge uw borst?" waarop ik "Nee." antwoordde. Toen zei hij "Gaat dan op die bank liggen en begint te benchen!". Oh boy, had beter "Ja" geantwoord ...
Samen met die bodybuilder heb ik nadien nog, verspreid over 3 sets, een 20-tal reps gedaan op die 85kger. Uiteraard was 90% ervan met spot en de laatste 2/3 reps van elke set waren enkel nog maar negatieven, tot mijn borst echt op springen stond, maar momenteel heb ik wel serieuze chest-pains
DB Rows:
15*24
15*26
Voorschrijving van Guts.
Facepulls:
20*nr5
20*nr5
20*nr5
Srs burns.
Bodybuildert was nog steeds alleen aan het trainen en na zijn laatste borstoefening ben ik met hem mee triceps gaan trainen. Srs burns were achieved, maar momenteel nog geen spierpijn. Weird shit, al waren het enkel maar rope pulldowns en nadien one-handed rope pushdowns.