MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Weet het niet precies met vet, maar ik tel 1,5kg per 1% vet (geen bron :( ), zou dus -9kg zijn op 6% eraf.
Zag isifirus ergens 2kg per 1% zeggen een tijd terug geloof ik, maar dat lijkt me wel een tikje overdreven tbh.

Tsja, vuistregel... Kan je toch gewoon uitrekenen?

Net even bekeken.

Stats 4 maanden geleden:
BW: 66,5kg
BP: 2*80kg
DL: 6*130kg

Stats today:
BW: 68kg ------------> + 1,5kg

BP: 2*90kg -----------> + 10kg

DL: 5*150kg ----------> + 20kg

Mooi man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Wendler Training: Deadlift Cyclus 7 week 2

Sumo-Deadlift:
2*10*60
6*100
5*120

3*135
3*145
5*152,5 (repout: minstens 3) WEIGHT & REP PR!!!

Vorige week was repout amper 5*145kg, dus ben best tevreden met deze repout. Is niet zo immens veel beter dan mijn vorige PR (5x150kg), maar het is vooruitgang, dus we blijven knallen.

Incline Leg Press Plate Loaded:
20*35
20*55
20*75
20*95
20*115
Wijde stand, onderaan voor de hamstrings.

Standing Calf Raises:
20*nr6
17*nr5
12*nr5
Mocht maar 2*20 doen van Guts, maar koppig als ik ben toch een derde geprobeerd. Snap direct waarom 2 voldoende zijn :o

Lying Leg Curl:
20*nr4
20*nr4
20*nr4

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Oja; men lift-off is te traag volgens PL'er van de gym. Moet hem sneller maken, want anders ga ik binnenkort in de problemen komen. Nu had ik het ook al vaak moeilijk om in beweging te blijven, bij die 5-repper.

Ook was de stang iets te glad aan het worden, omdat iemand met me mee aan het DL'en was en ik voor de eerste keer ooit zonder handschoenen aan het liften was. Bar was erg glad en hielp niet bij mijn reeds bestaande grip-problemen.

Laatst bewerkt:
Net even bekeken.

Stats 4 maanden geleden:
BW: 66,5kg
BP: 2*80kg
DL: 6*130kg

Stats today:
BW: 68kg ------------> + 1,5kg

BP: 2*90kg -----------> + 10kg

DL: 5*150kg ----------> + 20kg

Heb nog altijd het gevoel dat men VP ook gestegen is, maar zolang er krachtgains zijn, zullen er ook wel muscle-gains zijn zeker? :o

Ik ben trots. (y)

Gaat hard man, netjes.

was conventional?

alsnog t*ring sterk

nice bro

• #2.268
Gisterenavond naar de gym geweest voor een k*t training.

Hoewel jullie al vaker tegen me gezegd hebben dat ik tijdens/vooraf de training veel te veel nadenk, of toch de meesten die me volgen, blijf ik het srs doen. Zo ook gisteren, terwijl ik tijdens men warm-up met één van men buddies aan het praten was. Schema is net door Guts weer onder handen genomen, dus waren we daarover wat bezig en over het feit dat men bovenrug nog moe was van de DL's van dinsdag en dat ik dus schrik had voor een fail op de 3x90 BP, zeker omdat men max 2x90 is :o

Anyway, hij zei dus al nog voor ik met de BP begon "Stop met nadenken gast, en lift!".

BP:
2*20*20
8*40
6*60 ging al lastig
3*70 rechterarm had bijna een fail
3*80 srs moeilijk, terwijl vorige keer een 5-repper easy was
1*85 slechte afspraak met spotter en moest ineens beginnen lachen, weg focus
1*85 2e rep een fail

Was mad op mezelf omdat ik die 3x85 moest doen én nadien zelfs nog een 3x90. Spotter zei opnieuw dat ik niet zoveel moest nadenken en bodybuilder (110kg, 1m 75, max 12%) die naast mij bezig was, begon zich er ook ineens mee bezig te houden en zei dat ik inderdaad veel te veel nadacht, met altijd al mijn sets en reps en oefeningen op te schrijven. Hij vroeg: "Voelt ge uw borst?" waarop ik "Nee." antwoordde. Toen zei hij "Gaat dan op die bank liggen en begint te benchen!". Oh boy, had beter "Ja" geantwoord ...

Samen met die bodybuilder heb ik nadien nog, verspreid over 3 sets, een 20-tal reps gedaan op die 85kger. Uiteraard was 90% ervan met spot en de laatste 2/3 reps van elke set waren enkel nog maar negatieven, tot mijn borst echt op springen stond, maar momenteel heb ik wel serieuze chest-pains :)

DB Rows:
15*24
15*26
Voorschrijving van Guts.

Facepulls:
20*nr5
20*nr5
20*nr5
Srs burns.

Bodybuildert was nog steeds alleen aan het trainen en na zijn laatste borstoefening ben ik met hem mee triceps gaan trainen. Srs burns were achieved, maar momenteel nog geen spierpijn. Weird shit, al waren het enkel maar rope pulldowns en nadien one-handed rope pushdowns.

Die bodybuilder was ik.

Nice to getting know ya

laat die schijt BB'ers toch eens hun bek houden en zich bemoeien met hun eigen shit. Nu heb je door hem je niet aan je schema gehouden en voorbij failure gegaan, dus van wendler was er deze training geen sprake. Als je naar een shredded BB'er wilt luisteren omdat hij een shredded BB'er is is dat goed, maar dan geef je beter nu je wendler op.

• #2.271
Die bodybuilder was ik.

Nice to getting know ya

Alsof jij ooit zo diep gaat cutten :o

laat die schijt BB'ers toch eens hun bek houden en zich bemoeien met hun eigen shit. Nu heb je door hem je niet aan je schema gehouden en voorbij failure gegaan, dus van wendler was er deze training geen sprake. Als je naar een shredded BB'er wilt luisteren omdat hij een shredded BB'er is is dat goed, maar dan geef je beter nu je wendler op.

Brah, wat moest ik doen?

Schema zei: 3x80, 3x85, repout op 90 maar minstens 3.

Ik geraakte niet eens aan 3 reps op de 85kg, dus wat moest ik dan doen?

Voor de rest heb ik gedaan wat je zei, op de push presses na. Vandaag ook gewoon gedaan wat je zei, behalve de calves, aangezien ik die nog altijd niet kan strekken na je vorige training :o

Frontsquat:
20*20
10*30
8*40
5*50

Frontsquat: (i/d smith)
3*60
3*65
6*70 (repout: minstens 3) PR!!

Hammergrip Deadhang:
10 sec * BW (single handed)
7 sec * BW (single handed)
1 min * BW (double handed)

+ Planks

+ Wrist Curls

+ Leg Raises

+ Reverse Wrist Curls

Fun fact: na men laatste set losse frontsquat, deed men middelvinger srs pijn. Probeerde hem wat te plooien en te draaien om het eruit te krijgen, maar lukte niet en bleef pijn doen. Zette er dan maar wat meer kracht op en ineens deed'ie 'KRAK' en leek het alsof hij ergens terug inschoot. Pijn was weg, wtf :o

Dit

• #2.274
Wendler + Guts training: Military Press Cycle 7 Week 3

MP:
2*10*20
8*30
5*42,5
3*45
7*47,5 (repout: minstens 1) waarschijnlijk PR
10*30 goed explosief

Dips:
12*BW
10*BW+5
8*BW+10
8*BW+15
6*BW+20
4*BW+30 + 6x negatief

Sorry Guts, maar had niet verwacht dat ik zoveel gewicht moest nemen vooraleer ik niet meer omhoog kon komen. Was nadien wel volledig leeg en schouders/borst/triceps waren kapot. Elke keer als ik mijn oortjes wou goedsteken voelde ik alles bibberen :)

Chins:
10*BW
8*BW
4*BW+10 + 5x negatief
Pfff. Had hier veel meer van verwacht, maar blijkbaar was energiepeil al beneden nul. Dips hebben er zwaar in gehakt.

DB Curls:
10*12
10*12
6*12

Luisteren naar Diaephi en Guts: enkel doen wat belangrijk is en hierbij hoge intensiteit hanteren.

Niet tevreden van chins, maar voor de rest wel voldaan en vermoeid terug naar huis gegaan.

Hoe grote oren heb jij als je ze moet goedsteken?

3628523-8204506056-Dumbo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar jij zit wel hoger in reps, niet? Ik doe nogal vaak singles :')

Terug
Naar boven