Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Wendler + Guts training: Deadlift Cyclus 7 Week 3
Wegens redelijke spierpijn van gisteren en het feit dat ik vrijdag met guts ga DL'en en SQ'en, heb ik vandaag enkel maar gedeadlift op 60%. Sorry Diaephi, geen PR's dus.
Sumo-Deadlift:
2x10x60
5*80
5*100
5*100
5*100
60% wat Guts had voorgeschreven.
Incline Leg Press Plate Loaded:
5*55
5*75
40*135
Moest er een 30-repper uitkrijgen van Guts en dat is gelukt.
Onderstaande liedje begon net op men mp3 en toen ik bijna aan het huilen was van de verzuring en bijna een paar keer failde, moest ik denken aan de blote reet van Guts en realiseerde ik me: I've gotta face the pain. En dan blijven knallen
Set heeft wel bijna het volledige nummer (3 min) geduurd, maar dat mocht van Guts.
https://www.youtube.com/watch?v=3eUpf4f8LEU
Lying Leg Curls:
20*nr4
20*nr4
Standing Calf Raises:
20*nr8
20*nr7
Voila, alles wat Guts had voorgeschreven.
Wegens redelijke spierpijn van gisteren en het feit dat ik vrijdag met guts ga DL'en en SQ'en, heb ik vandaag enkel maar gedeadlift op 60%. Sorry Diaephi, geen PR's dus.
Sumo-Deadlift:
2x10x60
5*80
5*100
5*100
5*100
60% wat Guts had voorgeschreven.
Incline Leg Press Plate Loaded:
5*55
5*75
40*135
Moest er een 30-repper uitkrijgen van Guts en dat is gelukt.
Onderstaande liedje begon net op men mp3 en toen ik bijna aan het huilen was van de verzuring en bijna een paar keer failde, moest ik denken aan de blote reet van Guts en realiseerde ik me: I've gotta face the pain. En dan blijven knallen
Set heeft wel bijna het volledige nummer (3 min) geduurd, maar dat mocht van Guts.https://www.youtube.com/watch?v=3eUpf4f8LEU
Lying Leg Curls:
20*nr4
20*nr4
Standing Calf Raises:
20*nr8
20*nr7
Voila, alles wat Guts had voorgeschreven.

) Guts, kap ik met de sumo-DL en ga ik terug conventioneel DL'en. Bolling van rug komt doordat ik niet flexibel genoeg ben in mijn hamstrings en omdat de gewichten gewoon te hoog zijn. Ben ook alleen maar gaan sumo'en omdat ik dan minder kans had op een bolling van mijn rug, maar blijkbaar doe ik het hierbij ook dus: terug conventional, deloaden en op techniek blijven focussen.