MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
Moest normaal donderdag terug gaan, maar had woensdag mijn schouder srs geblesseerd bij het uitrekken na een geeuw... Srs. Kon een dag lang geen kracht zetten op men schouder en kon zelfs de BP-houding (arm schouderhoogte) niet eens aannemen. Wut. Aan- en uitkleden was ook een serieus b*ch. Geen idee wat het was, maar vrijdagavond was het zo goed als weg dus een deload training wou ik wel riskeren.

DELOAD TRAINING: Vrijdag 7 maart

MP:
2x10x20
3x8x30

Dips:
3x12
Niet echt deloaderig :/

Chins:
3x10x(BW-nr6)
Conditie is srs rot.

Deadlift:
3x10x60
Wtf, hijgen en zweten. Waar is mijn conditie heen? :o

Leg Press:
30x35
30x55
30x75

Standing Calf Raises:
2x20xnr6

Lying Leg Curls:
2x20xnr3

DB Curls:
3x10x10 (Normal, Hammer, Combo)

Nu nog een weekendje goed rust pakken en dan hopelijk volgende week terug knallen met nieuwe cyclus.

• #2.302
Niemand in geïnteresseerd in mijn deload :sad:

Nieuwe Cyclus:

Bench Press:
Vorige cyclus heb ik gewerkt met een 1RM van 95kg, maar in de 2e week van die cyclus, ben ik gefailed op de 3x85 (90%), dus een deload is nodig hier. Wendler spreekt van een verlaging van 10%, dus dat komt dan uit op ongeveer 85kg. Dat zal ik dan ook gebruiken als mijn nieuwe 1RM.

Vorige cyclus: 95kg
Nieuwe cyclus: 85kg

Deadlift:
Vorige cyclus deed ik sumo-DL's, maar op aanraden van Guts - die mijn techniek te slecht vond - ga ik terugkeren naar de conventionele DL. De sumo-DL gaf me een 1RM van 160kg, maar die ga ik zowiezo niet conventioneel kunnen trekken. De sprong is misschien volgens sommige wat té groot, maar toch ga ik nu voor deze cyclus een 1RM gebruiken van 120kg. Techniek boven alles en hij moet nu goed zitten, vooraleer ik terug met hoge gewichten ga werken.

Vorige cyclus: 170kg sumo DL
Nieuwe cyclus: 120kg conventional DL

MP:
Hier niets speciaals. Had hier een tijd geleden al op gedeload door de nieuwe verbeterde techniek en heb de voorbije cyclussen dan ook altijd men target gehaald, dus ga ik hier gewoon 5kg bijdoen.

Vorige cyclus: 50kg
Nieuwe cyclus: 55kg

FSQ:
Zit hierbij nog altijd vast in de smith. Doe hem vooraf wel los, maar dat moet in de incline bench en dat is niet zo handig voor de hogere gewichten. De Wendlerwerksets gebeuren dus in de smith. Anyway, vorige keer ook gewoon de targets gehaald, dus daar plak ik nu ook gewoon weer 5kg bij.

Vorige cyclus: 75kg
Nieuwe cyclus: 80kg

Vanavond begin ik met de BP training van week 1, cyclus 8. Met een 1RM van 85kg, geeft mij dat vandaag een repout op 72,5kg. Denk dat PR rond de 10 ofzo ligt, dus ben benieuwd! :D

niemand is geintresseerd in deloads, zelfs te atleet zelf niet dus das normaal

Zieke deload bro :D

Wel matig dat je nu al aan het stallen bent op deads en bench. Also: geen backsquat?

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Wel matig dat je nu al aan het stallen bent op deads en bench. Also: geen backsquat?

• #2.305

Tjah, wat moet, dat moet.

Bench sloeg inderdaad tegen, maar ben wel goed gestegen in kracht de afgelopen maanden. Huidige PR is 2x90kg, alleen kwam dat er vorige week niet uit. Misschien vermoeid wegens geen deload tussen de cyclussen, maar hoe dan ook zat ik bijna aan men maximum. Soms moet je een stap terug zetten om 2 stappen vooruit te doen. Laat ons hopen dat het nu ook lukt :)

En op de deads was ik niet echt aan het stallen; die 1x160 heb ik eruit gekregen in week 3, dus in principe kon ik mijn 1RM op 180kg (170+10) gaan zetten, maar nu ik terug conventioneel ga doen lijkt me dat geen strak plan.

Neen, geen backsquat, wegens geen cage of squat rack. Frontsquat kan ik ook alleen maar los doen, omdat ik er de incline bench voor gebruik.

Ach, goede frontsquats > backsquat :)

• #2.307

Jij met je ego. Is bijna zo dik als je biceps! :mad:

Wendler Training: Bench Press Cyclus 8 Week 1

Bench Press:
2x10x20
10x40
10x60
5x67,5
14x72,5 + 1 spot (repout: minstens 5) PR!
14x60 + 4 spot
Die eerste 60kger was nog opwarming, maar tijdens de set bedacht ik dat ik eigenlijk 5x62,5 ook nog moest doen. Heb dan maar paar reps extra gedaan en die 62,5kg-er laten vallen.

Push Press:
10x20
10x30
10x30
10x30
Pfff. Was serieus vermoeiend al, en wat verzuring. Conditie is echt ruk aan het worden, moet eigenlijk terug beginnen lopen of zwemmen, maar wil nog niet met een cut beginnen :o

DB Row:
15x20
15x26
Lekker.

Facepulls:
10xnr2
10xnr3
10xnr3
10xnr3

Biceps Curl:
12x12
10x14
6x14 + 6x11 + 6x11 + 10x8 + 6x8
Goede burn, dikke pomp. Misschien waren ze nu groter dan 30 cm :eek:

Cardio staat niet gelijk aan cutten hoor. Conditie moet gewoon in orde blijven.
Doe hiit

• #2.309
Cardio staat niet gelijk aan cutten hoor. Conditie moet gewoon in orde blijven.
Doe hiit

Nee, dat weet ik, maar cardio = extra verbruik = extra eten, en het lukt nu al niet goed om elke dag boven de 2500kcal te geraken, zonder te cheaten.

Yes srs.

• #2.313
Dancing_Troll_gif.gif

Als je srs was verdien je echt stompen

• #2.316
Epic chest pains have been achieved.

Ik ga Guts nog geloven dat intensiteit > heavy weights :o

ik drink ook maar 1 shake

ben ik nu ook verstandskiesloos