Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Wendler Training: Cyclus 8 Week 2 Bench Press

Bench Press:
2x10x20
10x40
5x60
3x67,5
3x72,5
8x77,5 + 1 spot (repout: minstens 3) PR!!
12x60

Heb de 9e rep nog ingezet, maar die kreeg ik niet meer omhoog. Zat vast op het dode punt. PR wel verbeterd met een rep op 2, in ongeveer 2/3 maanden tijd. Niet ontevreden :)

Push Press:
10x20
10x30
10x35 (weight pr)
10x40 (weight pr)
Muziek in men oren gestoken en gaan met die banaan. Lage gewichten misschien, maar is de eerste keer dat ik boven de 30kg heb gedaan. Techniek zat misschien niet meer helemaal juist, maar zat wel in de 'mood'.

DB Row:
8x16 warmup
15x22
15x28
Mezelf naast een chick geplaatst, muziek in de oren en KNALLEN!! :fire: :fire:
Veel burn, maar echt lekker! Geen gesjoemel, geen gezwier, maar traag en gecontroleerd. Zalig!

Facepulls:
10xnr3
10xnr3
10xnr4
10xnr4

DB Curl:
10x12
10x14 PR!!
8x14 + 6x11 + 7x8 + 3x5 helemaal leeg ... 4x8 toch nog ff knallen :p :fire:

Zat echt goed in de mood vandaag, pomp alom en overal aanwezig! Moet vaker men muziek opzetten en mezelf opsluiten in mezelf. KNALLEN!

Laatst bewerkt:
moh prima bench denk, pak je toch wel ff wat meer reps mee dan ik :o

Tussenstand deze week:
Jorgyboy: 1
JochemB: 0

morgen herkansing op squat:D

• #2.345
moh prima bench denk, pak je toch wel ff wat meer reps mee dan ik :o

Tussenstand deze week:
Jorgyboy: 1
JochemB: 0

morgen herkansing op squat:D

Ik pak er 3 meer dan jouw, niet zo mindblowing :D

Squat is i/d smith dus niet echt te vergelijken. Dus laat die maar vallen.

(BP, MP en DL: dan kan het nooit gelijkstand zijn ;) )

• #2.346
Wendler Training: Cyclus 8 Week 2 Frontsquat

Frontsquat:
-LOS-
2x10x20
8x30
6x40
5x50 ging lekker!!

-SMITH-
3x65
3x70
9x75 (repout: minstens 3) PR!!!
12x50
Wat een goede PR!! Vorige week had ik maar een repout van 8x70! Heb men stance iets aangepast, stang losgelaten waardoor ellebogen hoger gingen en dat ging een stuk beter! Ben tevreden :D
Nadien ook nog goede burn bij de 50kg'ers. Die gaan wel een stuk gemakkelijker in de smith dan los.

Seated Calf Raises:
20x30
20x30
Pfff. Doe nu al twee weken lang 2x per week kuiten, én nog heb ik geen dikke kuiten :(

Deadhangs:
30 sec (1H) PR!!
20 sec (1H)
45 sec (2H)
40 sec (2H)

Barbell Wrist Curls:
12x10
12x10
8x10

+abs

Ik hoop dat de knallen niet in je broek waren.

Mooi dat je vooruit gaat. Niet te veel geilen op curl PR's heh.

prima fsq!

IN :D

Vind je dat fijn FSQ in de Smith machine?

• #2.352
IN :D

Vind je dat fijn FSQ in de Smith machine?

Oh boy, de eerste echte buffel in mijn log :eek!: Deze dag wordt een hoogtepunt in mijn biografie en memoires later! :D

Welkom!

Nee :o
Ik wil zoveel mogelijk los doen, maar men gym heeft geen squatrack. Daarom ben ik verplicht om te squatten in de smith. De warmup setjes die ik voordien doe, kan ik nog net via de incline bench los doen. Maar daar heb ik amper 1 vierkante meter de ruimte, en is het un- en reracken niet echt zo safe met dat bankje en dergelijke in de weg. De zware sets riskeer ik daar niet en dus moet het wel in de smith :(

Oh boy, de eerste echte buffel in mijn log :eek!: Deze dag wordt een hoogtepunt in mijn biografie en memoires later! :D

Welkom!

Nee :o
Ik wil zoveel mogelijk los doen, maar men gym heeft geen squatrack. Daarom ben ik verplicht om te squatten in de smith. De warmup setjes die ik voordien doe, kan ik nog net via de incline bench los doen. Maar daar heb ik amper 1 vierkante meter de ruimte, en is het un- en reracken niet echt zo safe met dat bankje en dergelijke in de weg. De zware sets riskeer ik daar niet en dus moet het wel in de smith :(

Ben ik tegenwoordig een buffel ja? :o

Waar train je momenteel?
Zou echt dan liever wat geld investeren in fatsoenlijke gym.
Of het moet gewoon niet te doen zijn financieel gezien...

Squat is namelijk zo'n goede oefening voor groei etc...

Heb met smith machine toch altijd gevoel in een onnatuurlijk hoek te worden geduwd.

• #2.354
Ben ik tegenwoordig een buffel ja? :o

Waar train je momenteel?
Zou echt dan liever wat geld investeren in fatsoenlijke gym.
Of het moet gewoon niet te doen zijn financieel gezien...

Squat is namelijk zo'n goede oefening voor groei etc...

Heb met smith machine toch altijd gevoel in een onnatuurlijk hoek te worden geduwd.

Altijd al geweest :o

Train momenteel in fitness B-strong in Lille. Enige BB-gym in de buurt, ondanks gebrek aan squatrack. Andere gyms id buurt hebben ook geen squatrack. Voor een gym mét squatrack moet ik minstens 30 min rijden met auto en dat heb ik er niet helemaal voor over.

FSQ i/d smith + legpress zou toch ook al een deel van het werk moeten kunnen doen.

Altijd al geweest :o

Train momenteel in fitness B-strong in Lille. Enige BB-gym in de buurt, ondanks gebrek aan squatrack. Andere gyms id buurt hebben ook geen squatrack. Voor een gym mét squatrack moet ik minstens 30 min rijden met auto en dat heb ik er niet helemaal voor over.

FSQ i/d smith + legpress zou toch ook al een deel van het werk moeten kunnen doen.

Ahw kijk, dat verklaard een hoop man!
Ja, klopt moet sowieso wel hoop kunnen opvangen!
FSQ is volgens mij ook wel beter te verrichten dan back squat qua houding.

En thanks voor buffel compliment, neem maar zoals het is :p

diep van binnen wil ik het toch nooit doen geloven, iets met bigorexia of zo... :o

Is smtk geen betere oplossing dan ? Is maar beetje verder

• #2.357
Ahw kijk, dat verklaard een hoop man!
Ja, klopt moet sowieso wel hoop kunnen opvangen!
FSQ is volgens mij ook wel beter te verrichten dan back squat qua houding.

En thanks voor buffel compliment, neem maar zoals het is :p

diep van binnen wil ik het toch nooit doen geloven, iets met bigorexia of zo... :o

Uhu, de bewegingsbaan van de smith is loodrecht, dus een FSQ is daarin wel iets gemakkelijker dan een backsquat.

Het motto van XXL Nutrition blijft gewoon voor iedereen gelden, hoe groot/klein je ook bent. Weer maar eens bewezen :o

Is smtk geen betere oplossing dan ? Is maar beetje verder

Is ook 30 min rijden.
En vorige keer dat ik kwam, mocht ik 2 weken niet liften van dokter!

PS: Ben een moment aan het zoeken om nog eens terug te komen, maar 1) ben niet sterker dan vorige keer en 2) is niet zo simpel om moment te vinden :/

en 3) ik durf niet :o

Nette trainingen hoor, keep it up :)

• #2.359
Wendler training: Military Press Cyclus 8 Week 2

Military Press:
2x10x20
8x30
3x42,5
3x47,5
5x50 (repout: minstens 3)
10x30
Geen idee. Had meer gehoopt (vorige repout was 7x47,5) maar kreeg er niet meer uit. Nog eens met legdrive geprobeerd, maar zelfs dan kreeg ik hem net niet gelocked. Ben gewoon niet goed in de MP, waarschijnlijk.

Dips:
6xBW
12x(BW+10)
10x(BW+20)
8x(BW+30) (eentje meer dan vorige keer!)
4x(BW+35) + 6 negatieve x (BW+35) DIKKE PR!!
Man man man. De blikken die ik toegewerpen kreeg toen ik met die 35kg (Weight PR trouwens) tussen mijn ballen het dip station op kroop waren legendarisch.

Weet trouwens dat het niet mag Guts, die 4x nog zelf, maar had het niet verwacht omdat ik het de vorige keer zelfs met 30kg niet meer kon. Echt wel diep gegaan nu, dus was echt kapot na deze oefening.

Chins:
12xBW
10xBW
6xBW
8 negatieve x (BW+15)
Hoewel men lats duidelijk wat verzuurd waren, lijkt het toch alsof ik hier vooral op mijn biceps trek. Weet niet goed wat ik hiervan moet denken.

Lateral Raises:
10x6
10x7
9x10

Goeie dips

Terug
Naar boven