- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beetje een lulletjes-training, naar het verloop van de rest van mijn dag. Had wekker gezet om half 10, werd wakker, snoozebutton ingedrukt en werd nadien een tweede keer wakker om 11u 15. Tegen dat ik goed en wel men bed uitgesukkeld was, wel goed gegeten rond 12u 30. Alleen toen ik om 16u men pre-workout wou klaarmaken, spaghetti met tonijn, bleek dat men tonijn op was... Had dan maar een blik zwan-worsten open getrokken, maar dat smaakte ranzig en gaf me opgeblazen gevoel. Half geeuwend naar de gym vertrokken, waardoor training dan ook niet echt ergens over ging...
Wendler Training: Cyclus 8 week 3 Bench Press
Bench Press:
2x10x20
8x40
5x60
5x72,5
3x77,5
5x82,5 + 2 spot (repout: minstens 1) PR!!
12x60
6e rep zat er in, dacht ik, maar omdat het zo traag ging, dacht mijn spotter daar anders over. Van zodra hij echter de stang vastnam, riep ik dat hij moest loslaten en dat heeft hij dan ook gedaan, maar volgens mij heeft hij wel minstens 1cm geholpen. Die rep kan ik dus niet volledig op mijn eigen conto schrijvenDe rep nadien was die ene rep teveel. Wel tevreden met 5, is een nieuwe pr!
DB Row:
10x16
16x22
16x28
Had eigenlijk de 30'er moeten nemen. Intensiteit was niet hoog genoeg.
Facepulls:
12xnr4
12xnr4
12xnr5
12xnr5
Push Press:
10x20
10x30
10x40
Te lage intensiteit. Geen idee waarom, maar had al een semi-pomp in biceps, waarom ik mijn arm niet tegoei kon plooien om de goede MP-grip te hebben. Voorarm duwde te hard op biceps :/
DB Curl:
12x12
8x14
Pff. Te lage intensiteit na de BP, waardoor er niets speciaals meer is gebeurd. Moet men muziek vaker in men oren stoppen, ipv chickies proberen te hosselen. Tedoeme toch.
Voorarm duwde te hard op biceps :/
verkaptkijkmijgrotearmenhebben post

Uitleg graag: wat is tedoeme?
En wat zijn die nrs. die je bij sommige oefeningen hebt staan?

Altijd, die BP
Wendler Training: Frontsquat Cyclus 8 Week 3
Had geen zin meer in grip, dus dat ging niet zo lekker. Voor de rest gingen quads wel goed. Stond bij de laatste 3 sets te trillen op mijn benen gelijk een pasgeboren giraf op het ijs.
Tsja, tegen die logica kan niemand opboksen natuurlijk
![]()

Mooi man. Dat doet een front squat nu eenmaal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alsnog je setjes doen, maar repout op 1 houden
Alleen deadlift, en geen assistance
Hmmz. Moet nadien normaal ook een 30+ repper doen op leg press. En nog wat kuiten enzo :/
Alleen voor DL naar gym gaan is te zot. Of ik doe alles, of ik ga morgen.
Hmmz. Moet nadien normaal ook een 30+ repper doen op leg press. En nog wat kuiten enzo :/
Alleen voor DL naar gym gaan is te zot. Of ik doe alles, of ik ga morgen.