Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Goeie dips

Vooral doorgaan met die negatieven

Als je je schouders kapot wil

Nice train, zieke dips!
Geen mening over de negatives though!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.366
Nice train, zieke dips!
Geen mening over de negatives though!

Thanks bro! Voelde ook echt lekker aan! UB was helemaal kapot na deze 3 oefeningen!

Mijn dips zijn trouwens BW-dips voor jou, om het een beetje in het juiste perspectief te plaatsen ;)

Ken er zelf ook niet veel van, maar momenteel voelen ze nog goed aan. Dacht wel altijd dat dips gewoon goede oefeningen waren en niet zozeer gevaarlijk, maar ga het wel in het oog houden als de discussie zich verder zet.

Thanks bro! Voelde ook echt lekker aan! UB was helemaal kapot na deze 3 oefeningen!

Mijn dips zijn trouwens BW-dips voor jou, om het een beetje in het juiste perspectief te plaatsen ;)

Ken er zelf ook niet veel van, maar momenteel voelen ze nog goed aan. Dacht wel altijd dat dips gewoon goede oefeningen waren en niet zozeer gevaarlijk, maar ga het wel in het oog houden als de discussie zich verder zet.

Zo moet je het niet zien ;)
Heb namelijk tevens meer spiermassa dus kracht potentieel.
Zelfde verhaal met pull-ups / chin-ups

Ik kom ook maar eens in jouw logje meelezen aangezien je zo trouw die van mij volgt:)
Mooie trainingen heb je, kickass dips!

• #2.374
Ging uit van je OP, maar die is flink gedateerd zag ik :p
Geen idee wat je momenteel weegt, dus nee kan niet met zekerheid zeggen

Weeg er net geen 70. Dus kans is klein dat ik meer spiermassa heb dan jij :o

En men overhead press zijn zowiezo niets indrukwekkends. Huidige stats zijn ongeveer:

Conv. DL: 1x140
Sumo DL: 1x160
BP: 2x90
MP: 5x50

Ik kom ook maar eens in jouw logje meelezen aangezien je zo trouw die van mij volgt:)
Mooie trainingen heb je, kickass dips!

Welkom, babe!

Thanks!

:roflol: :roflol :roflol:

Hoewel men lats duidelijk wat verzuurd waren, lijkt het toch alsof ik hier vooral op mijn biceps trek. Weet niet goed wat ik hiervan moet denken.

Als je meer lats wil focussen kan je toch gewoon pullups doen of zelfs widegrip? Vind voor lats hammergrip cable pulldown en straight arm cable pulldown ook erg fijn.

• #2.376
Als je meer lats wil focussen kan je toch gewoon pullups doen of zelfs widegrip? Vind voor lats hammergrip cable pulldown en straight arm cable pulldown ook erg fijn.

Oops. Mijn chins zijn blijkbaar pull ups. Ik doe een overhand grip, met de rug van mijn handen dus naar mij toe. Ze zullen mijn lats dus wel targetten :p

• #2.377
Echt een k*tnacht gehad, meer wakker gelegen dan geslapen dus was met tegenzin naar gym vertrokken.

Wendler Training: Deadlift Cyclus 8 week 2

Deadlift:
2x10x60 al zwaar
6x80
3x95
3x100
10x105 (repout: minstens 3)
10x60 freaking super easy
Niet zo tevreden van. Stang paar keer moeten loslaten omdat men (vrouwen-)handen echt zeer deden. Heb dus eigenlijk 5+3+2 gedaan.

Legpress:
5x55
5x95
35x155
5 meer dan vorige keer en volgens mij ook in een hoger tempo, dus het gaat al beter!

Lying Leg Curl:
20xnr4
15xnr5
Heb srs geen hamstrings.

Standing Calf Raises:
20xnr6
20xnr7
Alles begon zeer te doen. Rug was srs stijf aan het worden, voeten waren gevoelig en overal in men benen, zowel boven- als onderbenen begon het te verzuren en te zeuren. Vandaag geen last van, dus geen blessures, denk ik.

Stiff-Legged Deadlift:
10x20
10x20
10x20
Kan er geen k*t van. Hier deed ook men ... euh ... rechter erector spinae (verticale spier die langs men schouderblad omhoog loopt) lastig. Had het moeilijk om me helemaal uit te rekken; deed geen pijn, maar trok hard tegen. Linkerkant had ik geen last van. Begon ongeveer in men onderrug, en trok bijna helemaal door tot aan men traps.

prima repout toch. niet meer dan 10 doen, das cardio :roflol:

• #2.379
Een beetje een lulletjes-training, naar het verloop van de rest van mijn dag. Had wekker gezet om half 10, werd wakker, snoozebutton ingedrukt en werd nadien een tweede keer wakker om 11u 15. Tegen dat ik goed en wel men bed uitgesukkeld was, wel goed gegeten rond 12u 30. Alleen toen ik om 16u men pre-workout wou klaarmaken, spaghetti met tonijn, bleek dat men tonijn op was... Had dan maar een blik zwan-worsten open getrokken, maar dat smaakte ranzig en gaf me opgeblazen gevoel. Half geeuwend naar de gym vertrokken, waardoor training dan ook niet echt ergens over ging...

Wendler Training: Cyclus 8 week 3 Bench Press

Bench Press:
2x10x20
8x40
5x60
5x72,5
3x77,5
5x82,5 + 2 spot (repout: minstens 1) PR!!
12x60

6e rep zat er in, dacht ik, maar omdat het zo traag ging, dacht mijn spotter daar anders over. Van zodra hij echter de stang vastnam, riep ik dat hij moest loslaten en dat heeft hij dan ook gedaan, maar volgens mij heeft hij wel minstens 1cm geholpen. Die rep kan ik dus niet volledig op mijn eigen conto schrijven :( De rep nadien was die ene rep teveel. Wel tevreden met 5, is een nieuwe pr! :D

DB Row:
10x16
16x22
16x28
Had eigenlijk de 30'er moeten nemen. Intensiteit was niet hoog genoeg.

Facepulls:
12xnr4
12xnr4
12xnr5
12xnr5

Push Press:
10x20
10x30
10x40
Te lage intensiteit. Geen idee waarom, maar had al een semi-pomp in biceps, waarom ik mijn arm niet tegoei kon plooien om de goede MP-grip te hebben. Voorarm duwde te hard op biceps :/

DB Curl:
12x12
8x14

Pff. Te lage intensiteit na de BP, waardoor er niets speciaals meer is gebeurd. Moet men muziek vaker in men oren stoppen, ipv chickies proberen te hosselen. Tedoeme toch.

Tedoeme toch jongen.

Terug
Naar boven