MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
Weinig spierpijn :sad:

Lekker voor je.

Ik heb liever weinig spierpijn, dan super veel spierpijn :p
Zeker als je dan moet werken is het een pain in the ass!

Ik heb liever weinig spierpijn, dan super veel spierpijn :p
Zeker als je dan moet werken is het een pain in the ass!

Njah, atm heb ik gewoon géén spierpijn, dus het voelt gewoon alsof ik niet getraind heb :(
En ik ben nog een student, dus werken is voornamelijk achter de boeken zitten :)

Njah, atm heb ik gewoon géén spierpijn, dus het voelt gewoon alsof ik niet getraind heb :(
En ik ben nog een student, dus werken is voornamelijk achter de boeken zitten :)
Kan ook nadelen hebben :D
Als je de dag ervoor benen hebt getraind en je moet tege je mede studenten zeggen dat ze wat trager moete stappen of de trap omgaan omdat je anders niet kan volgen :o

Kan ook nadelen hebben :D
Als je de dag ervoor benen hebt getraind en je moet tege je mede studenten zeggen dat ze wat trager moete stappen of de trap omgaan omdat je anders niet kan volgen :o

Haha kan me dat wel inbeelden ja :p Gelukkig heb ik hier een lift ;)

Anyway, men abbo van de gym op mijn kot is verlopen en aangezien ik geen zin/geld heb om elke keer 5,5 euro neer te tellen voor 1x te kunnen trainen, heb ik maandag thuis getraind en train ik vanavond weer thuis. Volgende week zal ik waarschijnlijk wel nog een keer (of 2?) hier in de gym bij mijn kot gaan trainen, maar na volgende week zijn het examens en zit ik 3 maanden thuis. Ga dan op zoek naar een gym in mijn thuisbuurt, zodat ik vanaf dan weer terug 'normaal' kan gaan trainen.

Tot vanavond ;)

In oostmalle heb je denk ik nu een speciaal abbo voor 3 of 4 maanden

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 14:20 ----------

Als je wil zal ik sebiet eens horen hoe dat in elkaar zit?

In oostmalle heb je denk ik nu een speciaal abbo voor 3 of 4 maanden

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 14:20 ----------

Als je wil zal ik sebiet eens horen hoe dat in elkaar zit?

Waarschijnlijk kom ik inderdaad naar oostmalle, maar dan zou ik inderdaad eerst wel eens willen weten hoe dat juist allemaal zit. Als jij dat zometeen kan vragen zou dat wel the shit zijn, moet ik niet meer helemaal tot daar komen :p

Er is trouwens ook een gym in lille, die lijkt me ook nog wel 'hardcore' :p

http://www.fitnessclub-bstrong.be/

:eek: das pas ne fitness!!
Wel moeilijk te bereiken, dan kan je beter naar do-it in turnhout

Hoezo moeilijk te bereiken?
Is dichterbij dan turnhout ze :)
Daar rijde toch geen busse naartoe? Als je een auto hebt is het niet zo ver.

Ben trouwens echt een idioot, ik vroeg derjuist van dat speciaal abbo. Het is een studentenabbo dat 3 maand geldig is. Ben alleen de prijs vergeten te vragen xD Ik dacht dat het 125€ was, ben niet zeker :o

Daar rijde toch geen busse naartoe? Als je een auto hebt is het niet zo ver.

Ben trouwens echt een idioot, ik vroeg derjuist van dat speciaal abbo. Het is een studentenabbo dat 3 maand geldig is. Ben alleen de prijs vergeten te vragen xD Ik dacht dat het 125€ was, ben niet zeker :o

Ah nee, inderdaad geen bussen, maar ik ga met de auto gaan denk ik ;)
In Lille was het 88 euro denk ik, voor 3 maanden en aangezien die er wel vetter uitziet, gaat het waarschijnlijk die worden.

Toch bedankt voor het te vragen ;)

Ah nee, inderdaad geen bussen, maar ik ga met de auto gaan denk ik ;)
In Lille was het 88 euro denk ik, voor 3 maanden en aangezien die er wel vetter uitziet, gaat het waarschijnlijk die worden.

Toch bedankt voor het te vragen ;)
Dan is de keuze snel gemaakt! :p

Smiddags dicht is wel k*t

Dan is de keuze snel gemaakt! :p
Jup, denk het wel :)
Langs één kant ook jammer, keek er wel naar om eindelijk eens een trainingspartner te hebben met kennis van trainen, voeding en motivatie/concentratie.

Enorm rot.

Ik heb jammer genoeg wel het 'voorbeeld' gevolgd van Arnodsi en McMetronome, die allebei de voorbije dagen k*ttrainingen hebben neergezet, wat ik daarjuist heb gedaan. Damn, de training ging ROT :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: YES MAD :mad::mad::mad::mad:

Kijk maar!

Dumbbell Bench Press:
15*12
10*22
Wou graag naar 26kg gaan en hoger, maar nog voor ik mijn eerst set kon uitvoeren, vlogen de gewichten al in het rond. De f*cking klemmen die op verstelbare dumbbells moeten, zijn zo goed als al hun spanning verloren en klemmen niet meer voldoende om aan het werk te kunnen gaan met de heavy weights en zoals Jay Cutler zei in All Acces "Heavy weights build muscles", moest ik dus op andere manieren mijn borst trainen thuis.

Barbell Bench Press:
12*60
7*60 ???
8*50 ???
9*50 ???
WTF. Begrijp er de ballen van. Aangezien ik thuis geen safety rack of dergelijks heb, moest ik mijn broer inschakelen om de barbell omhoog te krijgen want de stang over mijn ballen laten rollen vond ik niet zo'n prettig vooruitzicht :) Omdat hij ook andere dingen wil doen, heb ik weinig rust tussen de setjes genomen, dus misschien is dat een verklaring, maar toch, vond het weak!

Incline Barbell Bench Press:
12*40
10*40
10*40
8*40
Zelfde als bij de flat BP; mijn broer moest aangeven dus weinig rust tijdens de setjes, maar wel weer enorm zwak en weinig kracht :(

Dumbbell Fly:
12*12
12*12
12*12
12*12

Rear Delt Raise:
12*8
12*8
12*8

Standing DB Curl:
12*12
Had al van in het begin bij de BP last van mijn voorste schouderkop en dat klote gevoel bleef bij aanhouden bij de volgende oefeningen, dus uit schrik voor blessures ben ik ermee gestopt.

Concentration Curl: (Hierbij is er geen druk/spanning op mijn schouder.
12*8
12*8
12*8
10*8
10*8
10*8
8*8
FST-7 style :cool:

Pfff, echt een klote training. Ben op het einde maar gewoon wat blijven pompen met mijn biceps, om toch een beetje een 'opgepompt' gevoel te krijgen. Ze staan nu echt staalhard en dat is op zich wel lekker, maar voel me langs de andere kant ook wel terug een superdude. Damn, weer een serieuze terugslag die ik niet had zien aankomen. Sucks.

Ik heb jammer genoeg wel het 'voorbeeld' gevolgd van Arnodsi en McMetronome, die allebei de voorbije dagen k*ttrainingen hebben neergezet, wat ik daarjuist heb gedaan. Damn, de training ging ROT :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: YES MAD :mad::mad::mad::mad:

Nou als je die lijn doorzet zie ik hier wel een bench-PR verschijnen ;) No excuses, ik ben al aan t cutten sinds januari dus jij kan t zeker!

Nou als je die lijn doorzet zie ik hier wel een bench-PR verschijnen ;) No excuses, ik ben al aan t cutten sinds januari dus jij kan t zeker!

Thanks. Hoop het ook, maar momenteel voel ik soms als ik kracht zet op mijn linkerschouder een 'pijntje'. Geen idee wat het is, maar aangezien mijn fitness-abbo toch ook verlopen is hier in Antwerpen, ga ik even wachten tot dit weekend met weer opnieuw te trainen.

Terug
Naar boven