Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb liever weinig spierpijn, dan super veel spierpijn
Zeker als je dan moet werken is het een pain in the ass!

Kan ook nadelen hebbenNjah, atm heb ik gewoon géén spierpijn, dus het voelt gewoon alsof ik niet getraind heb
En ik ben nog een student, dus werken is voornamelijk achter de boeken zitten![]()

Kan ook nadelen hebben
Als je de dag ervoor benen hebt getraind en je moet tege je mede studenten zeggen dat ze wat trager moete stappen of de trap omgaan omdat je anders niet kan volgen![]()
Gelukkig heb ik hier een lift 

In oostmalle heb je denk ik nu een speciaal abbo voor 3 of 4 maanden
---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 14:20 ----------
Als je wil zal ik sebiet eens horen hoe dat in elkaar zit?

das pas ne fitness!!
Wel moeilijk te bereiken, dan kan je beter naar do-it in turnhout

Daar rijde toch geen busse naartoe? Als je een auto hebt is het niet zo ver.Hoezo moeilijk te bereiken?
Is dichterbij dan turnhout ze![]()

Daar rijde toch geen busse naartoe? Als je een auto hebt is het niet zo ver.
Ben trouwens echt een idioot, ik vroeg derjuist van dat speciaal abbo. Het is een studentenabbo dat 3 maand geldig is. Ben alleen de prijs vergeten te vragen xD Ik dacht dat het 125€ was, ben niet zeker![]()

Dan is de keuze snel gemaakt!Ah nee, inderdaad geen bussen, maar ik ga met de auto gaan denk ik
In Lille was het 88 euro denk ik, voor 3 maanden en aangezien die er wel vetter uitziet, gaat het waarschijnlijk die worden.
Toch bedankt voor het te vragen![]()

Jup, denk het wel

YES MAD 

Omdat hij ook andere dingen wil doen, heb ik weinig rust tussen de setjes genomen, dus misschien is dat een verklaring, maar toch, vond het weak!

Is idd jammer!!!
Meeloper
Volgende keer beter! Eerst dit filmpje zien en dan komt da wel goed!
*filmpje*

Ik heb jammer genoeg wel het 'voorbeeld' gevolgd van Arnodsi en McMetronome, die allebei de voorbije dagen k*ttrainingen hebben neergezet, wat ik daarjuist heb gedaan. Damn, de training ging ROTYES MAD
![]()
No excuses, ik ben al aan t cutten sinds januari dus jij kan t zeker!Nou als je die lijn doorzet zie ik hier wel een bench-PR verschijnenNo excuses, ik ben al aan t cutten sinds januari dus jij kan t zeker!