MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
Wordt hier nog getraind?

Nee?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom niet? Te warm voor u?

Waarom niet? Te warm voor u?

Fitnessabbo voor de gym op mijn kot is afgelopen en thuis kan ik niet meer trainen (of toch niet met heavy weights) aangezien de klemmen stuk zijn.

Morgen ga ik wandelen met de familie en dus kan ik niet trainen, zondag ben ik wel van plan om schouders/biceps te doen thuis. Maandagavond zou ik dan graag even een gym hier in mijn buurt bezoeken zodat ik daar de komende week kan beginnen.

Lijkt dit jullie iets?

Fitness Center in Lille

Maandag is Pinksteren, he. Als je er je compounds kan doen zonder gezeur is het een goede gym

Maandag is Pinksteren, he. Als je er je compounds kan doen zonder gezeur is het een goede gym

Aaaargh, godvermiljaar, das juist! Thanks!

Euhm, dan zal ik er dinsdag naartoe moeten, en eens een gratis test-training vragen ;)

Het lijkt me een kleine gym, maar aan de foto's te zijn wel meer 'hardcore' dan de andere hier in mijn buurt, dus denk wel dat ik er kan squaten en deadliften. Zou wel graag ervaren mede-trainers hebben, zodat ze mijn techniek nog eens onder de loep kunnen nemen. Zeker bij de BP is dit wel eens welgekomen, want ik ben volgens mij mijn schouders aan het vernken. :(

Pff, man man man. Al twee dagen ruzie met de vriendin en ik wou gisteren trainen, maar ben naar haar toe gereden om het uit te praten.

Moet vanavond zowiezo trainen, maar was ook van plan om morgen eens in die ene gym te gaan zien en een proeftraining te draaien, weet het niet goed meer..

Durf geeneens meer op de weegschaal te gaan staan, want volgens mij zit ik terug bijna op de 60kg :sad:

Kop op man!!!
Is wel balen dat het vlak voor de examens is :(
Ga al je agressie er maar uit trainen vanavond! En de examens is de perfecte bulkperiode!! :D

Niet zeuren, TRAINEN!
Die wijven altijd he...

Kop op man!!!
Is wel balen dat het vlak voor de examens is :(
Ga al je agressie er maar uit trainen vanavond! En de examens is de perfecte bulkperiode!! :D

Examens is voor mij de perfecte cut-periode, want ik heb zoveel stress dat ik niet eens kan eten voor een examen.

Mc, weet je die druif-historie nog? :D

Niet zeuren, TRAINEN!
Die wijven altijd he...

Wijven zeuren, ik train:

MP:
12*20
12*30
12*40
9*40
8*40
Mooi, eindelijk de 12*40 gehaald. Volgende keer beginnen met 45kg denk ik zo.

Shoulder Press:
12*14
12*14
12*16
12*16
De eerste keer 14kg ging zwaarder dan de laatste keer 16kg :roflol: Volgende keer toch misschien eens 18kg proberen, denk wel dat ik dat haal.

Front Raise:
12*8
12*8
12*8
Ging goed, veel beter dan verwacht; volgende keer 10kg.

Lateral Raise:
12*8
12*8
12*8
Nog maar eens een keertje met 8kg doen volgende keer. Op zich zijn ze wel gelukt, maar wil niet te snel stijgen want dan gaat mijn techniek eronder lijden.

Rear Lateral Raise:
12*8
12*8
12*8
Pfff, hetzelfde als bij de lateral raises; volgende keer nog een keertje met 8kg!

Laatst bewerkt:
Ahja wat was dat ook al weer, ik had een hele dag alleen een.druif op zoiets? 12x40 is nice man. Dacht eerst, hee zwakke dbs maar is wel oké eigenlijk. Is meer dat mijn barbellpress vs mn db leip is.

Ahja wat was dat ook al weer, ik had een hele dag alleen een.druif op zoiets? 12x40 is nice man. Dacht eerst, hee zwakke dbs maar is wel oké eigenlijk. Is meer dat mijn barbellpress vs mn db leip is.

Jup, door de stress van mijn examens was het enige wat ik op een hele dag had gegeten één kleine simpele druif :roflol:

Ja, die DBS is inderdaad zwak, had vooraf gedacht hem met 18kg te gaan doen, maar die military press hakte der al meteen zeer diep in en dus heb ik me toch bedacht en even wat lager begonnen. Bleek eerst de goeie keuze te zijn, omdat die eerste set met 14kg enorm zwaar was (te weinig rust?), maar de overige sets waren nadien dan toch weer vrij gemakkelijk, dus weet het niet goed.

Volgens mij kwam trouwens mijn rug ook iets te ver van het bankje bij de DBS, dus techniek kan zeker nog beter en is het misschien beter dat ik toch nog even wacht met die 18kg.

Ik ga waarschijnlijk vanavond eventjes die nieuwe gym opzoeken, eens zien wat die te bieden heeft.
Ben er alleen nog niet uit wat ik zou doen; borst&biceps of UB1.
Het probleem met UB1 is dat ik waarschijnlijk een keer of 2 naar de gym ga kunnen gaan per week, en (minimaal) één x per week thuis ga moeten trainen. Met de examens ga ik geen tijd hebben om 4x per week naar de gym te rijden, dus moet trainingen thuis doen. Jammer genoeg kan ik de helft van het UB/LB-schema niet thuis doen en komt een split gewoon beter uit. Misschien tijdens de examens eventjes terug een split doen, voor een week of 4 en dan nadien terug naar mijn UB/LB?

Voila, gisterenavond even langs geweest bij die andere gym en moet zeggen, I like!
Het is een vrij kleine zaal, maar wel met genoeg toestellen voor iedereen. Het zijn geen toestellen zoals ik ze ken, maar het zijn toestellen/apparaten van Cybex, waar je weights aan moet hangen. Best vet :p Lijkt een beetje op die apparaten uit Gold's Gym - niet dat dat een parameter is - maar het gaf me toch wel een hardcore indruk. Samen met het feit dat de meeste mensen die er rondliepen allemaal wel vrij hardcore waren, gaf me dat toch wel een goed gevoel.

De uitbater zelf, loopt er ook heel de tijd rond. Hij traint zelf ook 's avonds meestal en heeft een 'kas' om U tegen te zeggen. Het is dan misschien geen pro-bodybuilder of dergelijke, maar hij weet wel hoe je massa aanmaakt. Combineer dat allemaal met een hoop vriendelijke karakters (zonder dat ik het vroeg, kwam iemand mij spotten bij de BP :o ), weinig cardio toestellen, dumbbells tot 60(!)kg (mét alle oneven getallen ook!), amper één oude vent gezien gisteren en de luide rock-muziek, denk ik dat ik hier wel een abbo voor 3 maanden ga nemen.

Hier kost het amper 88 euro voor 3 maanden, terwijl ik in mijn vroegere gym 270 mocht neertellen.

Het is wel minder dat ik nog niet veel chicks heb gezien, dus dat is wel minder. Ook maar twee douches en één grote gezamenlijke kleedkamer zonder lockers zijn wel negatieve punten, maar al bij al een pretty hardcore gym waar ik volgens mij wel ga kunnen gainen.

Jammer genoeg is mijn training niet echt hetzelfde geweest. Heb 3 weken geen borst meer getraind (of toch niet in de gym) en ben een hoop kracht verloren. Kan ook wel door de hitte geweest zijn en door het feit dat ik alles er heb proberen door te jagen in 45 min, terwijl ik er soms 75 tot 80 min over doe. Zwakke training, here I come:

Benchpress (heb mijn training van vorige keer er naast staan)
12*20
12*40
10*60 (4mei: 12*60, 10 mei: 7*65)
7*60 (4mei: 10*60, 10 mei: 7*65)
10*50 (4mei: 8*60, 10 mei: 5*65)
8*50 (4mei: 6*60, 10 mei: 12*55)
/////(4mei: 12*50, 10 mei: 12*55)
Tijdens de vorige trainingen kon ik steeds als ik kapot was op het hogere gewicht, nog 10kg zakken en er dan weer 12 doen. Nu ging dit niet. Toch beetje teleurstellend.

Incline DB BP
10*18
8*16
9*14
10*14
Bankje stond volgens mij iets schuiner dan dat ik het normaal zet. De hoek was iets groter, denk ik, en was dus meer schouders gericht dan normaal, maar het bankje stond in zijn 'laagste' stand en kon hem dus niet meer laten zakken. Hieruit concludeer ik dat ik in andere gyms de incline BP te 'flat' deed. Anyway, weer een hoop in KG gezakt dus.

DB Fly:
15*10
15*10
15*10
Lekker zwaar en het is al een poos geleden dat ik deze nog deed dus weet niet echt of ik gezakt ben in gewicht, maar denk niet dat ik met 12kg al goede reps deed, dus niet ontevreden hierover.

BP Machine:
15*5
15*10
7*15
13*10
Dit is een soort van chestpress, maar ipv dat er chestpress opstond, stond er 'bench press' opgeschreven. Moest er schijven aanhangen en vond dat wel best een vet zicht :p Heb er dus de eerste keer 5kg aan beide kanten aan gehangen, nadien 10, nadien 15 ... dus die gewichten zijn per hand.

DB Curl:
12*12
9*12
6*12
6*10
Pfff, waar is de tijd dat ik goede reps kon halen met 14kg? :(
Moest wel goed doordoen hier en had dus weinig rust tussen de setjes, maar toch, veel zwaar tegen.

Concentration Curls:
8*8
6*8
8*8
Hiermee ben ik direct begonnen naar de DB Curls en had dus geen rust. Ook heb ik geen rust genomen tijdens de set, dus het was steeds links, rechts, links, rechts, links en opnieuw rechts. Laatste 8 was karakter tonen en doorduwen, wel met wat meer zwaaien dan normaal.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 11:11 ----------

Net trouwens ook nog even op de weegschaal gaan staan, zonder te ontbijten:

63,7kg!
Volgens mij is dit een nieuw hoogtepunt in mijn al veel te lange 'BB'-carrière :o

Proficiat met je gewicht!
En ivm je training, minder rust is nu eenmaal lagere gewichten...

:janken: Ik wil ook naar die gym!!!!!

grats met de nieuwe gym. ben pas ook in nieuwe gym, welke ook best hardcore is, alsook de mensen die er komen zijn best hardcore en dus motiverend :D. dat van die leuke karakters merk ik ook in mijn gym terug. allemaal bereid je te helpen.

denk dat het verschil met zo'n gewone healthgym is, dat je in een meer hardcore gym, wat op de zelfde golflengte zit als het gaat om trainen...

mijne is enkel nog goedkoper :D 72 euro voor 3maanden

in ieder geval veel succes om terug opnieuw te knallen!

Proficiat met je gewicht!
En ivm je training, minder rust is nu eenmaal lagere gewichten...
Thanks.

Mja, daar heb je wel gelijk natuurlijk, maar toch, het blijft 'vreemd' om 50kg geen 12x naar boven te krijgen, terwijl dat nu toch niet echt veel is ...

:janken: Ik wil ook naar die gym!!!!!

Rijbewijsje halen en de auto van de mama/papa nemen? Of voor 10 euro de maand geef ik je een lift ;)

grats met de nieuwe gym. ben pas ook in nieuwe gym, welke ook best hardcore is, alsook de mensen die er komen zijn best hardcore en dus motiverend :D. dat van die leuke karakters merk ik ook in mijn gym terug. allemaal bereid je te helpen.

denk dat het verschil met zo'n gewone healthgym is, dat je in een meer hardcore gym, wat op de zelfde golflengte zit als het gaat om trainen...

mijne is enkel nog goedkoper :D 72 euro voor 3maanden

in ieder geval veel succes om terug opnieuw te knallen!

Thanks! Uhu, meeste zijn er inderdaad wel om te trainen en niet om een babbeltje te slaan, dat viel wel meteen op. Er lopen een paar superdude's rond - dat is nu eenmaal niet te vermijden - maar de meeste zijn wel mensen die zich in het zweet werken.

Wow, dat is al helemaal niet veel meer! En dan te bedenken dat ik ooit 240/270 euro heb neergeteld voor 3 maanden... wat een bende afzetters! Er waren wel allemaal nieuwe machine's, nieuwe lockers, mooie douches, één sauna voor de mannen, één sauna voor de vrouwen, maar toch; uiteindelijk waren er ook maar 3 bankjes, gewichten maar tot 32kg en 'health coaches' met een lager BW dan mij. I'm just sayin'

Rijbewijsje halen en de auto van de mama/papa nemen? Of voor 10 euro de maand geef ik je een lift ;)
Bedankt voor het aanbod, maar mijn abbo loopt nog tot eind december. En volgend schooljaar ga ik misschien op kot!
Anders laat ik je wel iets weten :D Maar dan verwacht ik wel dat je 4x/week gaat, anders betaal ik voor niets! :p

Bedankt voor het aanbod, maar mijn abbo loopt nog tot eind december. En volgend schooljaar ga ik misschien op kot!
Anders laat ik je wel iets weten :D Maar dan verwacht ik wel dat je 4x/week gaat, anders betaal ik voor niets! :p

Hah, dan loopt jou abbo in oostmalle nog langer dan mijn abbo in Lille, want na september ga ik weer terug in Antwerpen trainen, dus dan kan ik je moeilijk meenemen ;)

Btw, je hebt nog geen rijbewijs?

Terug
Naar boven