Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag is Pinksteren, he. Als je er je compounds kan doen zonder gezeur is het een goede gym

Kop op man!!!
Is wel balen dat het vlak voor de examens is
Ga al je agressie er maar uit trainen vanavond! En de examens is de perfecte bulkperiode!!![]()

Volgende keer toch misschien eens 18kg proberen, denk wel dat ik dat haal.Ahja wat was dat ook al weer, ik had een hele dag alleen een.druif op zoiets? 12x40 is nice man. Dacht eerst, hee zwakke dbs maar is wel oké eigenlijk. Is meer dat mijn barbellpress vs mn db leip is.

Lijkt een beetje op die apparaten uit Gold's Gym - niet dat dat een parameter is - maar het gaf me toch wel een hardcore indruk. Samen met het feit dat de meeste mensen die er rondliepen allemaal wel vrij hardcore waren, gaf me dat toch wel een goed gevoel.
), weinig cardio toestellen, dumbbells tot 60(!)kg (mét alle oneven getallen ook!), amper één oude vent gezien gisteren en de luide rock-muziek, denk ik dat ik hier wel een abbo voor 3 maanden ga nemen.
Heb er dus de eerste keer 5kg aan beide kanten aan gehangen, nadien 10, nadien 15 ... dus die gewichten zijn per hand.

. dat van die leuke karakters merk ik ook in mijn gym terug. allemaal bereid je te helpen.
72 euro voor 3maandenThanks.Proficiat met je gewicht!
En ivm je training, minder rust is nu eenmaal lagere gewichten...

grats met de nieuwe gym. ben pas ook in nieuwe gym, welke ook best hardcore is, alsook de mensen die er komen zijn best hardcore en dus motiverend. dat van die leuke karakters merk ik ook in mijn gym terug. allemaal bereid je te helpen.
denk dat het verschil met zo'n gewone healthgym is, dat je in een meer hardcore gym, wat op de zelfde golflengte zit als het gaat om trainen...
mijne is enkel nog goedkoper72 euro voor 3maanden
in ieder geval veel succes om terug opnieuw te knallen!
Bedankt voor het aanbod, maar mijn abbo loopt nog tot eind december. En volgend schooljaar ga ik misschien op kot!Rijbewijsje halen en de auto van de mama/papa nemen? Of voor 10 euro de maand geef ik je een lift![]()
Maar dan verwacht ik wel dat je 4x/week gaat, anders betaal ik voor niets! 
Bedankt voor het aanbod, maar mijn abbo loopt nog tot eind december. En volgend schooljaar ga ik misschien op kot!
Anders laat ik je wel iets wetenMaar dan verwacht ik wel dat je 4x/week gaat, anders betaal ik voor niets!
![]()