MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Wendler Training: Cyclus 9 Week 1

Bench Press:
10x20
10x20
10x40
6x60
5x67,5
5x72,5
9x77,5 (repout: minstens 5) PR
17x60 lal
Wel een PR, maar niet echt zo tevreden. Had op meer gehoopt, zeker die tiende had ik er nog willen uitkrijgen maar die zat er niet in. Heb hem nog ingezet, maar geraakte niet voorbij het dode punt. Merde.

Push Press:
10x20
10x30
8x40
5x45 weight pr
5x50 weight pr
3x55 moest lachen, weight pr
5x60 weight pr

DB Row:
10x16
15x24
15x30
Lekker. Veins poppin' op de schouder, ondanks epic VP :o

Facepulls:
10xnr4
10xnr4
10xnr4
10xnr4

Hammer Curls:
12x12
10x14
7x14 + dropset

goeie pr wolfje van me

Sterke bench! Daamn son

• #2.428
Was een kleine mini-meet met Sayer (+GF), MassiveBe (+GF), Arnodsi (heeft geen GF), Lieke en een buddy van mij. Training ging niet helemaal zoals Guts hem voorschreef, maar heb er een gewone standaard beentraining van gemaakt.

Wendler Training: Cyclus 9 Week 1 Squat

Frontsquat:
10x20
10x20
5x50
5x60
5x65 weight pr
5x70 weight pr
5x75 allemaal met spot Sayer
Allemaal los wegens squatrack :)

Leg Press:
10x(Loader+100)
8x(Loader+150)
6x(Loader+175) k*t rom
8x(Loader+150)
7,5x(Loader+150)
Kan hier en daar rep meer/minder zijn.
Goede burn op de laatste set. :fire:

Superset Leg Extensions + BW Sissy Squat:
12x20 + 10
12x30 + 10
12x30 + 10
10x30 + 10
Epic burns :fire:

Standing Calf Raises:
Geen idee meer. 4 setjes van 15-20 reps met 100-ish kg.

Was een kleine mini-meet met Sayer (+GF), MassiveBe (+GF), Arnodsi (heeft geen GF), Lieke en een buddy van mij. Training ging niet helemaal zoals Guts hem voorschreef, maar heb er een gewone standaard beentraining van gemaakt.

:roflol:

Was goede FSQ man, srs! Ik heb enkel bij je laatste rep moeten helpen. Die andere heb ik enkel wat stabiliteit gegeven.

wait_wha.gif

Ik vernam via FB dat Jorgen een vriendin bij had. Die Jurgen noemde.

Is dit waar? In dit geval proficiat. Wanneer is de vrijgezellen avond?

• #2.432
:roflol:

Was goede FSQ man, srs! Ik heb enkel bij je laatste rep moeten helpen. Die andere heb ik enkel wat stabiliteit gegeven.

Helpen is helpen :o

Maar al bij al toch tevreden. Niet zozeer van het gewicht, maar wel van de training in het algemeen. Goede stijfheid momenteel :)

Goeike hé?!

Ik vernam via FB dat Jorgen een vriendin bij had. Die Jurgen noemde.

Is dit waar? In dit geval proficiat. Wanneer is de vrijgezellen avond?

Jup, ik noem Jorgen, mijn vriendin Jurgen, mijn zoontje Jargen en mijn tweelingsdochtertje Jirgen en Jergen. Jelly?

Wat heb je toch tegen mij :(

Oh shit :roflol:

Prima FSQ man!

• #2.436
Wendler Training: Military Press Cylus 9 Week 1

Military Press:
2x10x20
8x30
5x40
5x42,5
8x47,5
10x30
Geen idee of dat een PR is, maar het ging in ieder geval beter dan verwacht, want toen ik de opwarming deed voelde ik mezelf al kracht- en energieloos.

Dips:
12x(BW+10)
10x(BW+20)
8x(BW+30)
3x(BW+40) + 6x neg.

Pull-Up:
12xBW
10xBW
8xBW
4x(BW+10) + 6 neg.

Hammer Curl:
10x12
8x14
5x16 + 3x13 + 5x10 + 5x7 = kapot
Laatste 2 reps van de 16kg waren wel serieuze cheaters, maar het is wel een PR! :o

Normaal staat vandaag een DL op de planning, maar ik ben al een maand (of langer?) verkouden en het is deze nacht ineens een stuk erger geworden. Heb serieuze keelpijn en beide neusgaten zitten volledig verstopt. Voor een repout op de DL is dat natuurlijk niet ideaal. Betwijfel dus of ik vanavond wel de gym ga bezoeken.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Putain. Merk net dat ik men MP niet +5kg heb gedaan. Heb dus exact dezelfde training gedaan als 3 weken geleden, maar gelukkig heb ik overal wel extra reps.

1 rep extra op repout MP

3 reps erbij op dips +40

6 erbij bij de pull-ups

Whoah srs dips. Weeg jij niks ofzo :trollface: Nice train heur, goeie moves uitgekozen.

Gewoon deadliften met je b**kes trouwens.

• #2.438
Voor zij die het nog niet door hadden; ben de afgelopen week niet gaan liften. Had een serieus virus te pakken, en ondanks dat ik er nog steeds niet helemaal vanaf ben, ga ik vanavond wel terug naar de gym. Kan terug redelijk normaal ademen, heb terug redelijk wat kunnen eten en denk dat ik vandaag wel een barbell kan liften.

Echt met veel zin is het niet, want toen ik gisteren op de weegschaal stond gaf die nog maar 67,5kg aan. Ben dus anderhalve kilo kwijtgespeeld deze week. Mentaal heb ik dus niet echt zin om te gaan trainen, men hoop om voor men cut toch over die 70kg te gaan is weeral weg.

Voor zij die het nog niet door hadden; ben de afgelopen week niet gaan liften. Had een serieus virus te pakken, en ondanks dat ik er nog steeds niet helemaal vanaf ben, ga ik vanavond wel terug naar de gym. Kan terug redelijk normaal ademen, heb terug redelijk wat kunnen eten en denk dat ik vandaag wel een barbell kan liften.

Echt met veel zin is het niet, want toen ik gisteren op de weegschaal stond gaf die nog maar 67,5kg aan. Ben dus anderhalve kilo kwijtgespeeld deze week. Mentaal heb ik dus niet echt zin om te gaan trainen, men hoop om voor men cut toch over die 70kg te gaan is weeral weg.

Vocht, spierglycogeen en maaginhoud. Zou me niet zo'n zorgen maken ;)

• #2.440
Vocht, spierglycogeen en maaginhoud. Zou me niet zo'n zorgen maken ;)

Ik hoop dat je gelijk hebt brah, maar het is toch een tegenvaller.

Net terug van gym. Repout viel goed mee, maar voor de rest was men energie snel op.

Wendler Training: Cyclus 9 week 1 Deadlift

Al zweten bij de opwarming van 5 min 'traplopen'. Dit komt niet goed..

Deadlift:
2x8x60
6x80
5x100 klamme handen
5x107,5 mixed grip
12x115 straps (repout: minstens 5) PR?! Meer dan vorige week in cyclus 3 :o
5x100
Na de repout had ik wel wat last van zwarte vlekken, ademtekort en een serieuze hoestbui. Moest even bekomen. Had wel het gewoon dat er qua 'kracht' nog meer in zat, maar niet met deze ademhaling. Bij de vorige set kwam er ineens een hoest op die alle spanning uit men lichaam wegblies. Toch goed tevreden.

Leg Press:
5x55
5x75
30x155
Geen PR, maar een evenaring van vorige keer. Puur op karakter, want het begon een serieuze plas zweer te worden rond het stoeltje.

Lying Leg Curl:
20xnr4
13xnr4
Pijp was leeg.

Seated Calf Raises:
20x30
20x30

Goede repout, dik tevreden, maar de laatste reps zullen waarschijnlijk niet guts-approved zijn.

Terug
Naar boven