XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461

Thanks bro, doe men best.

goeie Push press jeargen, probeer op het volgende te letten:
een knievriendelijke push press doe je best met je heupen ipv met de knieen. Probeer je knieen daarom niet teveel naar voor te laten komen, maar in de plaats je heupen/glutes naar achter te laten gaan om de push te genereren

je zult wel extra hard moeten letten op ellebogen naar voor, want je romp gaat een beetje naar voor neigen

Uhu, ik probeer erop te letten om mijn heupen het werk te laten doen, maar ik slaag er niet altijd in, zeker niet als ik echt een goede snelheid wil genereren.

Denk dat ik wel nog eens een les kan gebruiken van jou :o

goos, ik heb je hele benchsessie gemist. t*ring sterk :O

• #2.463
Wendler Training: Cyclus 9 week 2 Frontsquat

Heb nog steeds regelmatig last van een hoestbui, dus voor alle zekerheid toch maar gewoon al men sets in de smith gedaan.
Frontsquat: (i/d smith)
2x10x30
6x50
3x70
3x75
8x80 (9e fail) (repout: minstens 3) REP PR!!
15x50
Voelde tijdens men repout met 80kg al dat de 9e er niet meer zou inzitten, omdat toen ik na de 8ste rep bovenaan helemaal gelocked stond, al moeite had om de spanning te houden en niet door men buikspieren heen voorover te zakken. Bro van in de gym moedigde me toch aan om het te proberen, maar halverwege de 9e rep was alle spanning weg en verloren men buikspieren de strijd om me rechtop te houden. (adem binnenhouden, abs naar buiten duwen?)
De 15 reps nadien met 50kg waren belachelijk zwaar. Laatste paar reps waren steeds goed bibberen om bovenaan te geraken.

Leg Extension:
15xnr7
15xnr7
15xnr7
Niet meer in staat om quads op te spannen en benen volledig te strekken.

Leg Curl:
15xnr7
15xnr7
15xnr7

Seated Calf Raise:
20x30
20x40

5 min gefietst, 30kcal verbrand.

5 min gefietst :roflol:

prima tren bro!

:roflol:

datt calorie burn. Ben je aan het cutten man??

• #2.467
Alles ging beetje mis vandaag. Vader was super laat thuis, moest dus half uur laten vertrekken dan normaal. Dan was er natuurlijk ook weer nog een zwaar ongeval gebeurd op de weg die ik normaal neem, dus moest ik meer dan 15 min omrijden. En dan kom ik in gym aan, om te merken dat ik mijn belt vergeten ben. En dat wanneer ik (weighted) chins en dips moest doen. Putain!

Wendler Training: Cyclus 9 week 2 Military Press:

MP:
2x8x20
6x30
3x42,5
3x47,5
7x52,5 (repout: minstens 3) REP PR!!
10x30
Laatste rep was echt doodgaan. Van zodra hij boven men hoofd was, viel de snelheid volledig weg en zat ik zo goed als volledig vast. Dacht niet dat ik hem nog gelocked ging krijgen, maar na 5 sec pressen kreeg ik hem eindelijk gelocked. De 30-reppers nadien waren epic qua verzuring. Schouders nu al leeg :o

Dips:
15xBW
15xBW
12x(BW+10)
8x(BW+20)
5x(BW+30) + 6 negatieven
Had men eigen belt niet bij, dus moest ik die van de gym lenen. Alleen zijn die belts er niet echt voor gemaakt en beginnen ze zwaar te plooien bij 20+kg. Dat wou ik eigenlijk eerst de gym niet aandoen, maar na de set met 20kg dacht ik "**** de gym" en heb ik toch nog even met 30kg gedaan. Meer zat er nadien niet meer in. Schouders/armen waren leeg.

Side Raises:
10x9
10x9
10x9
10x9

Schouders waren volledig kapot na deze training. Kon men hoofd niet fatsoenlijk afdrogen en nadien kreeg ik men shakebeker niet hoog genoeg gelift om alles op te kunnen drinken. dat feel :o

Pull-ups moest ik normaal vandaag ook doen, maar daar had ik de tijd niet meer voor. Ik zal ze vrijdag na mijn DL doen, onder het toeziende oog van super-pull-upper, MassiveBe.

• #2.468
Vandaag een kleine mini-meet gehouden met Arnodsi, MassiveBe + GF en Guts. Normaal ging ook DBB-babe Lm erbij zijn, maar het openbaar vervoer moest daar uiteraard weer een stokje voor steken.

Wendler Training: Cyclus 9 Week 2 Deadlift

Deadlift:
2x8x50
6x80
3x100
3x115
10x125 (repout: minstens 3) REP PR!!
Dik dik dik tevreden! Weer een 10-repper, en de meesten waren Guts-approved. Sinds ik men sumo-DL vervangen heb door de conv. DL, blijf ik maar stijgen. De sumo-deads hebben me dus duidelijk wel sterker gemaakt.

Frontsquat:
10x20
8x30
5x50
4x60 techniek zat niet goed
8x50 beter
5x60 beter
10x40
Samen met GF van MassiveBe getraind. Chick squat goed en had moeite om haar voor te blijven :o

Nu was men rug er echt wel klaar mee. Onderrug begon zwaar te verzuren.

Pull-ups:
Geen idee meer, in totaal een stuk of 20. Energie was op.

Standing Calf Raises:
12x
12x
12x
Gewicht niet gechecked.

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

bertstare.jpg

Cccccccc-combo breakah

Je bench is vergeleken met je MP best sterk! Niet weet niet precies wat een goede verhouding is, maar als ik het vergelijk met mezelf.

Goeie spotter :thumbs:

10x125 DL, nice one!

moet je wel gevoeld hebben daarna

goed bezig, en ook nog approved door die dikke guts, super

Sterk bro!!

• #2.478
Je bench is vergeleken met je MP best sterk! Niet weet niet precies wat een goede verhouding is, maar als ik het vergelijk met mezelf.

Thanks!

Heb lang verkeerde techniek gebruikt, dus misschien ligt het daaraan. Al weet ik zelf ook niet wat een normale verhouding is..

:eek:

Annelies?

10x125 DL, nice one!

moet je wel gevoeld hebben daarna

Jup :o
Rug stond goed stijf nadien, maar totally worth it!

goed bezig, en ook nog approved door die dikke guts, super

Thanks bro! <3

Thanks!

Terug
Naar boven