Alles ging beetje mis vandaag. Vader was super laat thuis, moest dus half uur laten vertrekken dan normaal. Dan was er natuurlijk ook weer nog een zwaar ongeval gebeurd op de weg die ik normaal neem, dus moest ik meer dan 15 min omrijden. En dan kom ik in gym aan, om te merken dat ik mijn belt vergeten ben. En dat wanneer ik (weighted) chins en dips moest doen. Putain!
Wendler Training: Cyclus 9 week 2 Military Press:
MP:
2x8x20
6x30
3x42,5
3x47,5
7x52,5 (repout: minstens 3)
REP PR!!
10x30
Laatste rep was echt doodgaan. Van zodra hij boven men hoofd was, viel de snelheid volledig weg en zat ik zo goed als volledig vast. Dacht niet dat ik hem nog gelocked ging krijgen, maar na 5 sec pressen kreeg ik hem eindelijk gelocked. De 30-reppers nadien waren epic qua verzuring. Schouders nu al leeg
Dips:
15xBW
15xBW
12x(BW+10)
8x(BW+20)
5x(BW+30) + 6 negatieven
Had men eigen belt niet bij, dus moest ik die van de gym lenen. Alleen zijn die belts er niet echt voor gemaakt en beginnen ze zwaar te plooien bij 20+kg. Dat wou ik eigenlijk eerst de gym niet aandoen, maar na de set met 20kg dacht ik "**** de gym" en heb ik toch nog even met 30kg gedaan. Meer zat er nadien niet meer in. Schouders/armen waren leeg.
Side Raises:
10x9
10x9
10x9
10x9
Schouders waren volledig kapot na deze training. Kon men hoofd niet fatsoenlijk afdrogen en nadien kreeg ik men shakebeker niet hoog genoeg gelift om alles op te kunnen drinken. dat feel
Pull-ups moest ik normaal vandaag ook doen, maar daar had ik de tijd niet meer voor. Ik zal ze vrijdag na mijn DL doen, onder het toeziende oog van super-pull-upper, MassiveBe.