Wendler training: Cyclus 9 Week 3 Military Press
MP:
2x8x20
6x30
5x45
3x50
5x55 + 1 PP (repout: 1) PR!!
10x30 epic burns
Laatste set was met belt. Onderrug is echt moe aan het worden en verzuurde de voorbije dagen al vaak na een uurtje stilzitten. Heb nood aan een deload, denk ik
Dips:
12x(BW+10)
10x(BW+20)
8x(BW+30)
4x(BW+40) + 6 negatives
3xBW deadslow
Man man man, wtf. Na die 6 negatieven was heel mijn lichaam 'klam' en nat aan het worden van het zweet, terwijl Arnodsi kan confirmen dat ik niet snel zweet

Wou nadien nog eens een paar reps supertraag proberen te doen, maar na de 3e zakte ik volledig door men armen, helemaal leeg
Pull-ups:
12xBW
10xBW
6xBW
3x(BW+10) + 5 negatives
Zag er al serieus tegenop om hier nog aan te beginnen. Was echt al volledig kapot na men dips en voelde gewoon dat de pijp al leeg was.
Seated Lateral Raise:
12x6
12x7
12x8

8x9 THIS IS SPARTAAAAAAAAAAA
De dikke powerlifter kwam na men dips naar mij en zei me dat ik meer moest eten. Toen ik vroeg waarom zei hij me dat ik er erg bleek uit zag. Ik was ook wel erg moe en had ook wel het gevoel dat men pijp leeg was, na amper die twee oefeningen, MP en dips. Moet zeggen dat ik dit vaker heb, zowel bij deze training als bij men andere trainingen, waarbij ik meestal vrij kapot ben na de repout op mijn mainlift en de 1/2 oefeningen nadien. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Intensiteit zelf ligt niet zo hoog, neem vaak wel 2/3 minuten rust tussen elke set, dus dat valt in mijn ogen best mee. Slapen doe ik de laatste tijd wel wat minder, wordt regelmatig wakker dus misschien dat het daaraan ligt, maar in totaal lig ik wel 9u in men bed. Mijn voeding zag er vandaag zo uit:
10u 30: 3 boterhammen met whatever ('s ochtends krijg ik niet veel binnen)
13: 6/7/8 boterhammen met 4 eieren
17u: 125 gram pasta (ongekookt) + 70 gram tonijn + cocktailsaus
18u 15 - 19u 15: training
20u: 500ml melk + 36 gram whey
20u 30: avondeten (vanavond spaghetti bolognese)
23u: 500 gram kwark
Geen idee op hoeveel dat ongeveer in totaal uitkomt.
BW: 69,5kg 's ochtends droog aan de haak
Ongeveer 175cm.
VP: 12-14%