Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
Lekker bezig en fijn PR :)
Zijn ongetwijfeld mensen die niet eens squat doen dus no worries :p

Zelfs die hebben waarschijnlijk betere quads :p

Ach, geef me nog een jaar, en dan zijn ze wel evenredig met de rest.

Behalve dat je front squat doet in de smith machine is deze wel goed hoor bro.

Meh. Als ik hem los doe, verlies ik wel een paar kg denk ik. Met Thomas op de vorige meet had ik 5x75, maar daar heeft hij ze allemaal gespot. Volgens hem wel enkel voor stabiliteit, maar toch.

nette fsq

maar waarom id smith ?

Thanks, al is hij los wel iets zwakker.

Er is geen los squatrack, dus moet ik hem of uit de incline bench (un)racken (navelhoogte) of in de smith doen. Voor de opwarming doe ik hem vaak nog wel los, maar de werksets moet ik echt wel in de smith doen.

je kunt toch wel 70-80kg powercleanen ?

• #2.503
Wendler Training: Cyclus 9 Week 3 Frontsquat

Frontsquats: (i/d smith)
2x8x30
6x50
5x60
5x75
3x80
7x85 (repout: 1) REP PR!!
12x50
Een PR, maar stond niet zo goed. Voeten niet breed genoeg, denk ik. Wel goede pomp.

Leg Extension:
15xnr6
15xnr7
15xnr8
12xnr9
8xnr10
Trillende benen achieved. Kon amper nog goed wandelen :o

Lying Leg Curl:
20xnr4
12xnr4
Wtf is deze. Hams waren al/nog gaar, maar weet niet goed waarvan.

Benen waren nu wel volledig klaar. Na 3 oefeningen al :o Heb echt de slechtste benen van heel DBB denk ik..

Seated Calf Raises:
20x30
20x40
Alle reps vrij traag uitgevoerd, behalve de laatste 5 van de 2e set, toen moest ik even volle gas gaan om aan 20 te geraken anders zouden men volledige kuiten zijn weggebrand denk ik :o

+ grip

Goed trenningkje.

Nieuwe pagina.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

je kunt toch wel 70-80kg powercleanen ?

Nog nooit ge-powerclean-ed. Dus nee, vrees ervoor. Is ook echt wel geen plaats voor; heb ongeveer een halve vierkante meter (1m op 0,5m) om mijn FSQ, MP, DL en PP te doen :)

net alsof je voor een powerclean meer plaats nodig hebt

ik za het toch maar eens gaan leren, je hebt weinig keus als je geen squatrack hebt. Je kunt niet eeuwig in die smith machine blijven hangen

• #2.505
net alsof je voor een powerclean meer plaats nodig hebt

ik za het toch maar eens gaan leren, je hebt weinig keus als je geen squatrack hebt. Je kunt niet eeuwig in die smith machine blijven hangen

De uitbaters in men gym zullen me graag zien komen :o

Ze kijken nu al vreemd als ik DL, MP, PP of FSQ.

• #2.506
Wendler training: Cyclus 9 Week 3 Military Press

MP:
2x8x20
6x30
5x45
3x50
5x55 + 1 PP (repout: 1) PR!!
10x30 epic burns
Laatste set was met belt. Onderrug is echt moe aan het worden en verzuurde de voorbije dagen al vaak na een uurtje stilzitten. Heb nood aan een deload, denk ik :o

Dips:
12x(BW+10)
10x(BW+20)
8x(BW+30)
4x(BW+40) + 6 negatives
3xBW deadslow
Man man man, wtf. Na die 6 negatieven was heel mijn lichaam 'klam' en nat aan het worden van het zweet, terwijl Arnodsi kan confirmen dat ik niet snel zweet :o Wou nadien nog eens een paar reps supertraag proberen te doen, maar na de 3e zakte ik volledig door men armen, helemaal leeg :roflol:

Pull-ups:
12xBW
10xBW
6xBW
3x(BW+10) + 5 negatives
Zag er al serieus tegenop om hier nog aan te beginnen. Was echt al volledig kapot na men dips en voelde gewoon dat de pijp al leeg was.

Seated Lateral Raise:
12x6
12x7
12x8 :fire:
8x9 THIS IS SPARTAAAAAAAAAAA

De dikke powerlifter kwam na men dips naar mij en zei me dat ik meer moest eten. Toen ik vroeg waarom zei hij me dat ik er erg bleek uit zag. Ik was ook wel erg moe en had ook wel het gevoel dat men pijp leeg was, na amper die twee oefeningen, MP en dips. Moet zeggen dat ik dit vaker heb, zowel bij deze training als bij men andere trainingen, waarbij ik meestal vrij kapot ben na de repout op mijn mainlift en de 1/2 oefeningen nadien. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Intensiteit zelf ligt niet zo hoog, neem vaak wel 2/3 minuten rust tussen elke set, dus dat valt in mijn ogen best mee. Slapen doe ik de laatste tijd wel wat minder, wordt regelmatig wakker dus misschien dat het daaraan ligt, maar in totaal lig ik wel 9u in men bed. Mijn voeding zag er vandaag zo uit:

10u 30: 3 boterhammen met whatever ('s ochtends krijg ik niet veel binnen)

13: 6/7/8 boterhammen met 4 eieren

17u: 125 gram pasta (ongekookt) + 70 gram tonijn + cocktailsaus

18u 15 - 19u 15: training

20u: 500ml melk + 36 gram whey

20u 30: avondeten (vanavond spaghetti bolognese)

23u: 500 gram kwark

Geen idee op hoeveel dat ongeveer in totaal uitkomt.

BW: 69,5kg 's ochtends droog aan de haak

Ongeveer 175cm.

VP: 12-14%

1. Goeie MP

2. Arnodsi weet dat jij niet snel zweet ? wat voor iets gays is dat

3. Welke dikke powerlifter ? Guts ?

4. Tel je KCAL! meten is weten

:roflol: komt Idd gay over!
Heb al paar x met het getraind en die kerel zweet niet. Een van de eerste keren was deadlift in de zomer, geen druppeltje zweet te bespeuren

Probeer eens vroeger te eten. Voel me meestal frisser als ik niet met een volle maag moet trainen

• #2.509
1. Goeie MP

2. Arnodsi weet dat jij niet snel zweet ? wat voor iets gays is dat

3. Welke dikke powerlifter ? Guts ?

4. Tel je KCAL! meten is weten

1) Thanks.

2) :$

3) Nee, niet guts. Een dude die vroeger powerlifter was maar nu wat in gewicht is bijgekomen :o Bencht nog wel altijd 160kg ofzo.

4) Oké, nu komt het ongeveer uit op

2500kcal - 370 carbs - 60 fat - 210 proteins

Dat is wel zonder de cocktailsaus, zonder het beleg van men ontbijt en zonder het gehakt en de saus bij men spaghetti van vandaag. En men saus is eigenlijk gewoon gehakt met tomatensaus, dus daar zitten nog wel wat proteins in.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

:roflol: komt Idd gay over!
Heb al paar x met het getraind en die kerel zweet niet. Een van de eerste keren was deadlift in de zomer, geen druppeltje zweet te bespeuren

Probeer eens vroeger te eten. Voel me meestal frisser als ik niet met een volle maag moet trainen

Vroeger? Powerlifter zij later, dichter bij men training dus :p

Maar had niet echt last van een volle maag, maar kan het inderdaad wel eens proberen.

• #2.510
Abs-training thuis:

Planks:
1min 15
1min 5
50 sec

Abs Roll-out:
12x
12x
12x

Lying Leg Raise:
1x Bring Sally Up (of toch deels :o)

Vacuumpose:
3x

ik ben helemaal niet dik ik ben gewoon supergoed voorbereid op de winter van 2015

• #2.515
ik ben helemaal niet dik ik ben gewoon supergoed voorbereid op de winter van 2015

:roflol: :roflol:

Wendler Training: Cyclus 9 Week 3 Deadlift

Deadlift:
2x8x60
6x100
5x115
3x125
10x135 (repout: 1) REP PR!!
5x100
Epic. Weer een 10-repper. 8ste rep was niet zo goed kwam form, maar na correcties van gymbuddy was het weer beter. Goed spanning zetten op de core en we waren weer vertrokken. Dikke PR. Is ook 2x BW, dus best trots op :o

Onderrug was nu echt wel helemaal kapot. Kon amper nog volledig rechtstaan, zware verzuring.

Leg Press:
5x75
5x115
20x155
20x155
Kreeg er geen 30 meer uit, dus nog maar een tweede set gedaan.

Lying Leg Curl:
20xnr4
14xnr4
Batterij was helemaal leeg. Twijfel toch of voeding wel helemaal snor zit.

Standing Calf Raises:
10xnr2 single leg
10xnr3 single leg
10xnr7 double leg

Voeding voor de gym:
10u 30 - 3 boterhammen met beleg, glas fruitsap, banaan

13u 00 - 6 boterhammen, 4 eieren, lap spek

16u 00 - 100 gram pasta, 70 gram tonijn

18u: Gymtime

Voeding na de gym:
19u 30 - 500ml melk, 36 gram whey

20u 30 - avondeten

23u 00 - 500 gram kwark

De lieve Lm7799 heeft me erop gewezen dat ik waarschijnlijk gewoon te weinig eet. Uiteindelijk komen volgens haar men maaltijden uit op 2700 - 2900kcal, terwijl me onderhoud 2500-2700kcal is. Heb dus geen overschot. En op rustdagen, zit ik er nog een groot stuk onder. Dan kom ik amper op 1500 kcal, vrees ik.

Lief van die Lm7799.
Verhoog je voeding dan maar snel hoor, kapoentje.

Mooie DL, aangezien je deze 'opnieuw' moest aanleren.

• #2.517
Lief van die Lm7799.
Verhoog je voeding dan maar snel hoor, kapoentje.

Mooie DL, aangezien je deze 'opnieuw' moest aanleren.

Lm7799 is inderdaad wel een beetje lief!!

Jup. Denk dat dit nu al de 6e maal op rij is dat ik een 10-repper trek in de repout. Men sumo-dl van 160 heeft duidelijk men conventional DL geholpen :)

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Gadverdamme. Trek ik een 10-repper op men DL, dikke PR, maar geen haan die ernaar kraait. Zal jullie nog eens proberen tevreden te stellen, yes mad :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deload training:

Bench Press:
2x10x20
12x50 paused
12x50 paused
12x50 paused
12x50 paused
Goede burn, maar semi-easy.

Incline DB BP:
12x16
12x16
12x16

Pull-Ups:
12xnr8
10xnr6
8xnr4
8xBW

Dips:
10xBW
10xBW
10xBW

Seated Lateral Raise:
10x9
10x9
10x9
Heavy. Wat gecheat hier en daar :o

DB Curl:
10x10
10x10

Wendler training: Cyclus 9 Week 3 Military Press

MP:
2x8x20
6x30
5x45
3x50
5x55 + 1 PP (repout: 1) PR!!
10x30 epic burns
Laatste set was met belt. Onderrug is echt moe aan het worden en verzuurde de voorbije dagen al vaak na een uurtje stilzitten. Heb nood aan een deload, denk ik :o

Dips:
12x(BW+10)
10x(BW+20)
8x(BW+30)
4x(BW+40) + 6 negatives
3xBW deadslow
Man man man, wtf. Na die 6 negatieven was heel mijn lichaam 'klam' en nat aan het worden van het zweet, terwijl Arnodsi kan confirmen dat ik niet snel zweet :o Wou nadien nog eens een paar reps supertraag proberen te doen, maar na de 3e zakte ik volledig door men armen, helemaal leeg :roflol:

Pull-ups:
12xBW
10xBW
6xBW
3x(BW+10) + 5 negatives
Zag er al serieus tegenop om hier nog aan te beginnen. Was echt al volledig kapot na men dips en voelde gewoon dat de pijp al leeg was.

Seated Lateral Raise:
12x6
12x7
12x8 :fire:
8x9 THIS IS SPARTAAAAAAAAAAA

De dikke powerlifter kwam na men dips naar mij en zei me dat ik meer moest eten. Toen ik vroeg waarom zei hij me dat ik er erg bleek uit zag. Ik was ook wel erg moe en had ook wel het gevoel dat men pijp leeg was, na amper die twee oefeningen, MP en dips. Moet zeggen dat ik dit vaker heb, zowel bij deze training als bij men andere trainingen, waarbij ik meestal vrij kapot ben na de repout op mijn mainlift en de 1/2 oefeningen nadien. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Intensiteit zelf ligt niet zo hoog, neem vaak wel 2/3 minuten rust tussen elke set, dus dat valt in mijn ogen best mee. Slapen doe ik de laatste tijd wel wat minder, wordt regelmatig wakker dus misschien dat het daaraan ligt, maar in totaal lig ik wel 9u in men bed. Mijn voeding zag er vandaag zo uit:

10u 30: 3 boterhammen met whatever ('s ochtends krijg ik niet veel binnen)

13: 6/7/8 boterhammen met 4 eieren

17u: 125 gram pasta (ongekookt) + 70 gram tonijn + cocktailsaus

18u 15 - 19u 15: training

20u: 500ml melk + 36 gram whey

20u 30: avondeten (vanavond spaghetti bolognese)

23u: 500 gram kwark

Geen idee op hoeveel dat ongeveer in totaal uitkomt.

BW: 69,5kg 's ochtends droog aan de haak

Ongeveer 175cm.

VP: 12-14%

Verdorie, ik ga ff weg en meteen 69,5 kg.

• #2.520
Deload Training:

FSQ:
2x10x20 onderrug begon al te verzuren
3x8x40

Leg Extension:
3x15xnr6
Laatste rep van laatste set een hold van 30 sec. Geen idee waarom.

Lying Leg Curls:
15xnr4
12xnr4
Wtf. Hamstrings deden onmiddellijk terug irritant. Hoop dat ze gewoon enorm stijf zijn van die 10x135 dl.

Standing Calf Raises:
3x20xnr6

Terug
Naar boven