Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Deze ga ik volgen, van jou kan ik duidelijk nog wat opsteken

he jorgybeest je gaint prima, 140 dl is prima gegained hoor

all deadlifts are beautiful

yesalldeadlifts

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.686
all deadlifts are beautiful

yesalldeadlifts

Zeg je alleen maar omdat je de mijne nog niet hebt gezien. semi srs :o

Bench Press:
5x70
5x75
5x80
5x85
2x90
Niet vooruit, niet achteruit. Voor een cut toch redelijk blij.

Incline DB BP:
12x20
12x22 (2 reps meer)
10x24 (2 reps meer)
8x26 (2 reps meer)
Wat is deze. Wel vooruitgegaan tov vorige week :o

DB Fly:
12x12
12x12
12x12
Goede pomp.

Dips:
15xBW
11xBW
Borst zat goed vol, triceps waren ook leeg.

DB Hammer Curl:
12x10
10x12
8x14
5x15

Seated EZ Bar Curl:
8x30
8x30
8x30

Cardio:
6 km/u
10% helling
20 min
200kcals ongeveer

• #2.687
Voorbije twee dagen (ma-di) stond ik op 70kg, deze ochtend ineens op 69kg. Ineens een serieuze drop, komt waarschijnlijk door mijn low-carb dag van gisteren.

4 eieren
100 gram hespenspek
400 ml melk
36 gram whey
500 gram kwark

Was ongeveer 1000kcals, 40 carbs, 30 fats en 133 prots.

Was gelukkig niet alles; heb 's avonds nog een stuk gebakken zalm gegeten met wat sla en wortels. Als afsluiter, jammer genoeg :( , nog een 100 gram heerlijke tiramisu. Daar ging cut een beetje de mist in :o Totaal aantal kcals lag dus wel wat hoger, maar geen idee hoeveel het voor de rest in totaal was dan.

Vandaag op lege maag 30 min cardio gedaan. Afwisselend 2 min 'lopen' op 6km/u en 2 min lopen op 8km/u. Was eerst van plan het een uur te doen, maar dat zat er duidelijk niet in.

Nadien 125 gram haverzemelenbrood gegeten, met 140 gram tonijn, 3 eieren, 30 gram cocktail en een jalapenos peper. Nom nom nom.

Wow nog steeds aan t cutten dan man? Waar ligt de eindstreep voor je? Prima bench nog in de cut kerel.

• #2.689
Wow nog steeds aan t cutten dan man? Waar ligt de eindstreep voor je? Prima bench nog in de cut kerel.

Dit is nog maar mijn tweede cutweek? :scratch:

Geen echte eindstreep gezet. Middel was ondertussen al 80+cm en dat was gewoon teveel om nog verder te bulken. Nu moet er wat af, vooraleer ik mijn bulk hervat. 10% zou mooi zijn, maar dat is misschien niet echt haalbaar. Begin volgende week namelijk met werken en krijg nadien twee weken opleiding in Portugal, dus dan gaat alles even een beetje naar achtergrond verdwijnen :o

Ohw ik ging er van uit dat je al wat langer bezig was idd!

• #2.692
nu ben je gewoon aant proberen zijn gevoelens te kwetsen

Nee, dat denk ik niet. Niet iedereen is zoals jou.

Military Press:
5x40
5x45
5x50
5x55
4x60 PR!!!

Een PR!! In de cut!! Best wel trots op :cool:
Ben toch al bijna 2kg kwijt, denk ik. Zie nog niet zoveel id spiegel, maar zolang kracht hetzelfde blijft ben ik best tevreden.

CGBP:
12x50
10x50
8x60
6x60

Seated Side Raises:
12x7
12x7
12x7
12x7

Seated DB Triceps Extension:
12x22
12x24
10x26

Facepulls:
12xnr5
12xnr5
12xnr5
12xnr5

Tricep Pulldown:
Vergeten.

Niet zo'n wauw-training, maar die PR op de MP gaf me wel een goed gevoel. Voor de rest gewoon goede kracht en burns gekregen op de plekken die nodig waren, dus wel tevreden met de training.

Nee, dat denk ik niet. Niet iedereen is zoals jou.

Military Press:
5x40
5x45
5x50
5x55
4x60 PR!!!

Een PR!! In de cut!! Best wel trots op :cool:
Ben toch al bijna 2kg kwijt, denk ik. Zie nog niet zoveel id spiegel, maar zolang kracht hetzelfde blijft ben ik best tevreden.

Dit.
Zolang je gewicht dropt en je kracht zo blijft deze macro's aanhouden. Doe je goed man.

Gast?

Was hij ooit begonnen dan?

545.gif

en heb je al alles op een rijtje

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Twee weken portugal en nu begonnen met werken. Geef me even tijd om alles op een rijtje te zetten. Voorbije 3 weken wel gewoon gelift, zij het met beperkte gym-middelen (hotel Portugal).

ben je nu 2 of 3 weken in portugal geweest, wat een onduidelijke post

Terug
Naar boven