- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal proberen vanaf nu wat vaker mijn trainingen te posten, zodat het topic wat actiever wordt en leuker om te volgen.

Benenworkout 16-11-2011
Squat:
12*30
12*50
12*50
12*50
12*60
12*60
Had last van mijn onderrug en durfde daarom de 70kg niet aan. Denk trouwens ook dat 70kg nog net iets te hoog gegrepen is, dus daarom de 50kg'ers.
Heb voor de training, na mijn gewoonlijke spaghetti-maaltijd, de "unleashed"-sample gedronken van XXL Nutrition, maar hiervan heb ik echt niets gemerkt. Geen idee hoe het komt, maar ik voelde geen verschil en bij sommige oefeningen, zoals dumbbell curls, ben ik achteruit gegaan ipv vooruit. Het zal dus bij die sample blijven voor mij![]()
).
Maar die 70kg heb je toch al getackeld? Waarom ga je steeds terug in gewicht als je squat?
Misschien deed de sample niet veel voor je maar achteruitgang is een kwalijke zaak baas. Misschien effe je voeding onder de loep nemen (mag bij mij ook wel eens verbetering in komen trouwens).
Oh en ik zou die legpress voor legextensions doen![]()

Cool story broEn 3x5 is prima voor squats man... Vis is nice. Talking about voeding: ff eetschema bouwen
![]()
hoeft toch niet meteen van 60 naar 70? had de laatste set gewoon 62,5kg 12x gedaan![]()
Good thinking! Volgende keer gewoon 65kg ofzo!
Triceps voelen sinds lang ook nog eens stijf aan, altijd fijn!
Misschien werkte je sample niet goed omdat je vlak daarvoor had gegeten?
Volgende keer een langere periode tussen je laatste maaltijd en je pre-wo laten..

)