Uiteraard heb je daar gelijk in en hier letten we ook op.
Beetje discipline tonen om vroeg op te staan he.
Desnoods zet je een wekker en drink je een flinke shake.
Hoe zit het met jou bulk? Wat ben jij al bijgekomen op welke tijdsperiode?
En dat vroeg opstaan zit er echt niet in, ook niet om nog een shake te drinken. Drink er vandaag al 2 om aan men kcals te komen :/
Die 3000 kcal, is dat gebaseerd op je onderhoud of zomaar uit de lucht gegrepen?

Als je moeite hebt met zoveel eten zou je wat meer vet kunnen eten voor easy cals. En dan wat minder kh en proteïnen, daar eet je toch genoeg van.
3000kcal is gewoon maar uit de lucht gegrepen. Volgens die site (myfitnesspal) is mijn onderhoud zo'n dikke 2000kcal zonder het sporten. Lijkt me weinig, maar dat is wat het zegt. Heb momenteel voldoende problemen om aan 3K kcal te komen, dus ga eerst mijn best doen om dat elke dag te halen en dan eens zien wat de weegschaal zegt. Als ik dat gemakkelijker haal, maar nog niet bijkom, dan zal ik naar 3500kcal proberen te gaan. Kom ik wel bij, dan kan ik op 3K kcal even blijven hangen.
Weightloss heeft duidelijk ook effecten op training;
DB BP:
3*8*10
Had pasta gegeten als avondeten en het was twee weken geleden dat ik nog eens borst had gedaan, dus dacht ik dat ze wel voldoende uitgerust zouden zijn en dat ik veel energie zou hebben, dus wou ik knallen op de BP. Natuurlijk gaan er weer net twee pipo's beginnen met de BP op het moment dat ik binnenkom. Moest en zou met BP beginnen, dus gewoon maar gewacht. Heeft die eikels 20 min geduurd om BP te doen, dus heb ik deze DB BP gedaan ter opwarming, net zoals nog wat lightweight chestpresses en dergelijke.
Aangezien het maar bleef duren, werd ik wat wat pissed om die kerels en na wat in geergerd in hun richting te kijken, samen met wat geflex, zijn ze eindelijk gestopt, maar mijn 'mood' was wel wat weg :/
Bench Press:
12*20
8*40
8*65
8*65
7*70 (alle 7 met spotter)
6*70 (alle 6 met spotter)
Gewoon iemand in gym gevraagd om te spotten, maar die 'eikel' nam bar vast en liet niet meer los. Hij zei dat hij het gewoon deed om voor evenwicht te zorgen en dat hij niet meehielp, maar het ging gemakkelijker dan anders dus hecht geen waarde aan de 70'ers.
Incline DB BP:
12*20
7*22
6*22
Deze blijven elke keer maar slechter en slechter gaan. Tijd voor een deload denk ik.
Dips:
15*BW
19*BW
17*BW
Had mezelf de eerste set wat onderschat, dacht dat 3*15 beter zou zijn dan vorige keer, maar na even terug te bladeren had ik door dat het beter moest. Nadien twee reps geknald, maar niet tevreden, want uitvoering was nogal snel ipv rustig en traag.
DB Flies:
15*12
12*12
9*13
Enorm veel moeite om hier te geraken en was dus nog niet eens even goed als twee weken geleden; shit **** face!