XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Niet idereen doet het voor spiermassa jorg.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren examen gehad waarop ik al 2x was gebuisd en sliep sinds langs weer op mijn kot, met als resultaat dat ik amper een oog heb dichtgedaan. Stress zorgde er ook weer voor dat ik amper had gegeten, dus zag een zware rug/borst training niet zitten. Heb de superdude in mezelf dan maar laten spreken en heb gewoon armen aangepakt. Best tevreden van triceps, biceps blijven hoerenlopers.

Biceps:
12*11
12*12
8*13
7*14

DB Triceps Extension:
12*18
12*20
12*22
8*24 (weight pr)
7*24 (met beetje spotting)

Seated BB Curl:
12*30
8*35 (weight pr)
9*35 (iets te lang gerust)
6*35

Close-grip BP:
12*40
12*50
10*50
8*50

Biceps Concentration Hammer Curl:
12*8
12*8
8*9
9*9

Triceps Cable Pulldown:
12*nr5
12*nr6
10*nr6
10*nr6 + repout

Hupla. Nu lekker whey-shake'je drinken met 500 ml melk :)

Vraagje; wat heb je nodig na een workout? Eiwitten? Of koolhydraten? Want ik ben de afgelopen maand niet meer bijgekomen in gewicht en ik denk dat het (mee) kan komen door het feit dat ik nu steeds men whey-shake drink met water en niet meer met alcohol. Ook na een training, dus gisteren nam ik na de training een whey-shake met water. Weet niet of dit goede post-workout is?

Ook kijk ik deze examenperiode enkel maar naar het aantal eiwitten dat ik eet en niet zozeer naar het aantal koolhydraten. Ik probeer dus elke dag aan ongeveer 120 gram eiwitten te komen, maar ik betwijfel of ik elke dag wel aan mijn kcals kom. Probleem?

Tuurlijk is het een probleem als je niet aan je kcal komt :p. Als je ten minste optimaal spiermassa wil gainen. Wat post-workout betreft: is op zich allemaal niet superbelangrijk. Als je ergens voor en na je training deftig eet met genoeg proteïnen maakt het niet zoveel uit normaal. Totale kcal en proteïnen is het belangrijkst op het einde van de dag.

En met alcohol?

uistekende training man!!!!!!!!!!

Tuurlijk is het een probleem als je niet aan je kcal komt :p. Als je ten minste optimaal spiermassa wil gainen. Wat post-workout betreft: is op zich allemaal niet superbelangrijk. Als je ergens voor en na je training deftig eet met genoeg proteïnen maakt het niet zoveel uit normaal. Totale kcal en proteïnen is het belangrijkst op het einde van de dag.

En met alcohol?

Damn :p

Oké, dan zal ik terug meer beginnen letten op kcals en gewoon terug een whey-shake nemen met chocomelk, niet gezond, maar wel veel kcals.

Wou vooral niet in spiermassa afnemen nu tijdens de examens, want meestal ben ik op een maand tijd vol examens wel een kg of 2 kwijt, terwijl ik nu nog altijd op 65kg zit. Mooi dus :)

En wat met alcohol? Whey-shake met een biertje? Lekker!

Welkom in men log trouwens en bedankt voor advies!

uistekende training man!!!!!!!!!!

Thanks! Ook jij, welkom ;)

Zie, daarom is dus nen pre workout uitgevonden ;)

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

'Best tevreden van triceps, biceps blijven hoerenlopers.'

Curlen met lichter gewicht en mind muscle connection.

Srs, ik curl ook 'maar' met 16kg. Als ik wil kan ik 20-22kg curlen, maar dan cheat je teveel man.

@4.10
http://www.youtube.com/watch?v=MfRBTmnjUD4

Zal na mijn laatste examen filmpje eens bekijken. Misschien dat dat inderdaad gaat helpen, maar heb nu vooral het gevoel dat de euforie die ik had toen ik eindelijk de 65kg aantikte aan het afnemen is en plaats maakt voor de realiteit: ik weeg nog altijd maar 65kg :/

Ik was blij omdat dit het zwaarste is dat ik ook al heb gewogen en toen ik met die vreugde in de spiegel keek, zag ik leuke vormen, maar als ik nu in de spiegel kijk zie ik gewoon weer terug die ecto van vroeger :roflol:

Was erg laat in gym vandaag en dan bleek ook nog eens dat men abbo vervallen was, dus moest ik eerst geld afhalen voor een nieuwe; anyway, had nog maar een 30 min over om te trainen en dat was dus zo goed als niets:

Deadlift:
8*60
6*80
4*100

3*120 (rep pr)
3*120
3*125 (weight pr!)
En we zijn terug (bijna) op 2xBW :cool:
Techniek was bij 125kg wel ondermaats vrees ik, schouders iets te ver naar voor , maar rug was wel nog recht denk (& hoop) ik.

Wide-Grip Pull-Up:
15*BW
11*BW
7*BW
Amper rust genomen na de deadlifts en tussen de setjes, waardoor dit echt ruk ging. Vorige keer kon ik trage bewegingen maken, nu lag snelheid is te hoog. Niet tevreden hiervan.

DB Row:
12*22
12*24
8*26 (weight pr!)
Dit ging ook weer wat te snel, dus bij de laatste reps was er al weer wat 'gooiwerk'. Klote. Kan niet goed tegen de tijd trainen.

Lat Pulldown:
10*nr4 + 10*nr5 + 6*nr6
Zonder rust, snel alles achter elkaar gedaan. Geen idee of het enig effect heeft...

Enkel deadlift ging redelijk, de rest ging slecht. Tegen de tijd trainen is niets voor mij, zeker niet als men ochtendeten amper 30 min voordien was. Klote.

Totals 1,783 276 40 144

Your Daily Goal 2,540 349 85 95

Remaining 757 73 45 -49

Calories Carbs Fat Protein

If every day were like today... You'd weigh 63.8 kg in 5 weeks

Totals 1,783 276 40 144

Your Daily Goal 2,540 349 85 95

Remaining 757 73 45 -49

Calories Carbs Fat Protein

If every day were like today... You'd weigh 63.8 kg in 5 weeks
Kom ni janken! Begin maar te vreten! Je hebt nog 4uur om 1000kcals binnen te krijgen!!

Magic bulkshake:
120g oats
0.5l halfvolle melk
30g whey
20ml olijfolie
1 banaan

+1000kcals

Kom ni janken! Begin maar te vreten! Je hebt nog 4uur om 1000kcals binnen te krijgen!!

Magic bulkshake:
120g oats
0.5l halfvolle melk
30g whey
20ml olijfolie
1 banaan

+1000kcals

Ga ik zometeen doen. Komt wel een beetje aan als een schok. :/

Morgenvroeg op de weegschaal gaan staan en dan proberen er een gewoonte van te maken om bij te houden via die site hoeveel ik eet op een dag. Wist niet dat ik zo slecht at. :(

Ga ik zometeen doen. Komt wel een beetje aan als een schok. :/

Morgenvroeg op de weegschaal gaan staan en dan proberen er een gewoonte van te maken om bij te houden via die site hoeveel ik eet op een dag. Wist niet dat ik zo slecht at. :(
Heb je vandaag op je eten gelet?
Wat heb je vandaag al gegeten?

brotip: voeg aan je shakes een scheut olijfolie toe! Zijn best veel kcals!

Terug
Naar boven