Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Is kijken wat die bij mij zij
---------- Post added 23 January 2013 at 17:34 ----------
159 lbs geen idee hoeveel dat is/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is kijken wat die bij mij zij
---------- Post added 23 January 2013 at 17:34 ----------
159 lbs geen idee hoeveel dat is/

Settings - Update diet
En dan staat daar naast je gewicht in LBS een knop om het om te zetten naar kg![]()

Vraagje; wat heb je nodig na een workout? Eiwitten? Of koolhydraten? Want ik ben de afgelopen maand niet meer bijgekomen in gewicht en ik denk dat het (mee) kan komen door het feit dat ik nu steeds men whey-shake drink met water en niet meer met alcohol. Ook na een training, dus gisteren nam ik na de training een whey-shake met water. Weet niet of dit goede post-workout is?
Ook kijk ik deze examenperiode enkel maar naar het aantal eiwitten dat ik eet en niet zozeer naar het aantal koolhydraten. Ik probeer dus elke dag aan ongeveer 120 gram eiwitten te komen, maar ik betwijfel of ik elke dag wel aan mijn kcals kom. Probleem?
. Als je ten minste optimaal spiermassa wil gainen. Wat post-workout betreft: is op zich allemaal niet superbelangrijk. Als je ergens voor en na je training deftig eet met genoeg proteïnen maakt het niet zoveel uit normaal. Totale kcal en proteïnen is het belangrijkst op het einde van de dag.Tuurlijk is het een probleem als je niet aan je kcal komt. Als je ten minste optimaal spiermassa wil gainen. Wat post-workout betreft: is op zich allemaal niet superbelangrijk. Als je ergens voor en na je training deftig eet met genoeg proteïnen maakt het niet zoveel uit normaal. Totale kcal en proteïnen is het belangrijkst op het einde van de dag.
En met alcohol?

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
'Best tevreden van triceps, biceps blijven hoerenlopers.'
Curlen met lichter gewicht en mind muscle connection.Triceps gaan goed vooruit, maar met biceps blijf ik hangen op 2*14 ofzo :/
Curlen met lichter gewicht en mind muscle connection.
Srs, ik curl ook 'maar' met 16kg. Als ik wil kan ik 20-22kg curlen, maar dan cheat je teveel man.
@4.10
http://www.youtube.com/watch?v=MfRBTmnjUD4

Kom ni janken! Begin maar te vreten! Je hebt nog 4uur om 1000kcals binnen te krijgen!!Totals 1,783 276 40 144
Your Daily Goal 2,540 349 85 95
Remaining 757 73 45 -49
Calories Carbs Fat Protein
If every day were like today... You'd weigh 63.8 kg in 5 weeks
Kom ni janken! Begin maar te vreten! Je hebt nog 4uur om 1000kcals binnen te krijgen!!
Magic bulkshake:
120g oats
0.5l halfvolle melk
30g whey
20ml olijfolie
1 banaan
+1000kcals

Heb je vandaag op je eten gelet?Ga ik zometeen doen. Komt wel een beetje aan als een schok. :/
Morgenvroeg op de weegschaal gaan staan en dan proberen er een gewoonte van te maken om bij te houden via die site hoeveel ik eet op een dag. Wist niet dat ik zo slecht at.![]()