AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Deed ik allemaal vroeger mss nu allang niet meer hoor:D

Lekkere training ga je volgen!

Ik spot meestal alleen met me wijsfingers, zo help je niet mee maar tog kan je in 1 keer die bar vast pakkem

@ nesselaar , at jij pak joghurt per dag :0

• Topic Starter Topic Starter
Deed ik allemaal vroeger mss nu allang niet meer hoor:D

Hmmz, kheb net je laatste twee pagina's gelezen ofzo en daar stond toch nog een keer zo'n 900 gram in ze :D

Lekkere training ga je volgen!

Ik spot meestal alleen met me wijsfingers, zo help je niet mee maar tog kan je in 1 keer die bar vast pakkem

@ nesselaar , at jij pak joghurt per dag :0

Thanks, welkom! Ben niet helemaal tevreden met training, veel eigenlijk zwaar tegen; heb paar moeilijke dagen...

Ja, zo heb ik ook liever dat ze spotten, maar ik train altijd alleen en vraag dus random mensen in de gym die dichtbij staan en nu deze keer was het dus iemand die met zijn handen niet van de stang af kon blijven. Ah well, morgen laatste examen, dan terug op krachten komen, veel slapen, proberen beter te eten en dan terug omhoog kijken!

Hoeveel dagen per week train je?

Niet goed gelezen denk heb al heel lang geen yoghurt meer op wel kwark:D
Vroeger at ik welis magere yoghurt

Hoeveel dagen per week train je?

Normaal 4x per week, maar door de examens was het meestal 2/3 keer per week.

Niet goed gelezen denk heb al heel lang geen yoghurt meer op wel kwark:D
Vroeger at ik welis magere yoghurt

Hmmz, zal dan inderdaad een foutje van mij geweest zijn :)

Hoooooeeeee????!!!!

Middageten was echt veel en ook avondeten was veel, maar het zijn precies nooit veel kcals?? Te weinig vet misschien..? Eiwit-gewijs zit ik wel goed, denk ik.

Gisteren ook benen gaan trainen, maar geen zin om mijn boekje te gaan halen (ligt boven :p ).

Untitled.png

4 aardappelen en een kipfilet veel? :o

Ik heb vandaag 900 gram bananen kwark op dat is ong de helft al van jou kcals:D

4 aardappelen en een kipfilet veel? :o

Voor mij wel, ja. Zou kunnen dat het meer aardappelen waren, ze waren in stukjes gesneden en gebakken in de pan en heb er een hele hoop gegeten, maar niet echt geteld hoeveel het er nu waren. De kip zelf was de helft van een gebraden kip, zonder de bil, maar daar zit meestal toch niet zoveel vlees aan. En dan met een hoop currysaus :roflol:

Ik heb vandaag 900 gram bananen kwark op dat is ong de helft al van jou kcals:D

Ik kan het niet...

Ik zeg het, mijn avondmaaltijd was redelijk goed gevuld. Soms eet ik nog een bil erbij, maar dat is echt niet veel vlees meer (kip was deze keer op) dus dat zal het verschil niet maken en zat vrij goed vol. Middagmaaltijd was een omelet van 8 eieren, met gebakken spek erbij, maar zowel men vader als men moeder hebben er van meegegeten, dus ik heb daar ongeveer de helft van op en dat vulde ook wel goed en dat was om 14u ongeveer, dus misschien dat het daarmee wat te maken heeft...

Anyway, ik doe men best mannen!

Training van vrijdagavond 1 februari, rond 21u. Had die dag examen om 18u 30 in Antwerpen, was thuis om 20u, dan snel 5 boterhammen gegeten met wat pitavlees om dan om 20u 30 in de auto richting gym te zitten.

Erg optimaal was het allemaal weer niet, dus daarom deze training:

Legpress:
20*(sledge + 40)
15*(sledge + 80)
15*(sledge + 90)
15*(sledge + 100)

Hacksquat: (machine)
8*(sledge + 0)
12*(sledge + 20)
8*(sledge + 40)
8*(sledge + 60)
8*(sledge + 70)
Was toch even wennen, aangezien je precies 'schuin' tegen het machine duwt, ipv recht naar boven. Kan ook aan mijn uitvoering hebben gelegen.

Seated Leg Curl:
12*nr 6
12*nr 7
12*nr 7
10*nr 8

Superset Leg Extension + Lying Leg Curl:
12*nr 6 + 12*nr 4
10*nr 7 + 10*nr 5
8*nr 8 + 8*nr 6

Al bij al goede training, benen heb ik wel gevoeld gisteren, al blijft het gevoel minder zwaar zonder een 'ekte skwat' :)

900 gram yoghurt? Wtf, neem dan t hele pak :P Snap niks van je sledge-verhaal. Hang s wat gewicht tussen je ballen met die high rep dips trouwens, zal je bench goed op gaan denk ik.

zieke been training, waarom geen squat? volg je pas sinds kort.

Squat heeft dit niet in de gym die nu traint wel als die ook weer naar school gaat als ik het goed heb.

Haaha 900 tjaa dan zat ik gewoon vol:D
Sterke training hoeveel weegt zon sledge dan?

900 gram yoghurt? Wtf, neem dan t hele pak :P Snap niks van je sledge-verhaal. Hang s wat gewicht tussen je ballen met die high rep dips trouwens, zal je bench goed op gaan denk ik.

Hahaha inderdaad, die 100 gram zal het verschil niet maken :roflol:

Leg Press machine met sledge:
cybex_plate_loaded_leg_press_cybex_plate_loaded_leg_press_2000x2000.jpg

Volgende week komen de weighted dips terug, in die andere gym gaat dat beter want daar kan ik met men voeten aan de grond dus hoef ik het gewicht niet te laten vallen als ik uitgeput ben :)

zieke been training, waarom geen squat? volg je pas sinds kort.

Thanks, maar er zijn er al beter geweest :)

Squat kan ik, zoals Nesselaarr het juist heeft, nu in deze gym niet doen, maar vanaf volgende week zit ik terug op kot waardoor ik wel terug kan squatten, dus geen paniek, hij komt er terug in ;)

Squat heeft dit niet in de gym die nu traint wel als die ook weer naar school gaat als ik het goed heb.

Haaha 900 tjaa dan zat ik gewoon vol:D
Sterke training hoeveel weegt zon sledge dan?

Volledig correct ;)

Leg Press machine met sledge:
cybex_plate_loaded_leg_press_cybex_plate_loaded_leg_press_2000x2000.jpg

Thanks, maar vond de training niet zo uitzonderlijk.

De sledge zal niet veel wegen denk ik, max een kilo of 20.

Training van gisteren:

Deadlift:
8*60
8*80

10*105 (MG)
8*110 (MG)
6*115 (straps)
6*120 (straps) (REP PR!!)

Was van plan om van mijn werksets 10, 8, 6, 4 te volgen, maar bij de 120kg voelde ik dat er na 4 reps nog meer in zat, dus ben doorgegaan tot 6. Heel tevreden over mijn deadlift :D

Wide-Grip Pull-Ups:
15*BW
12*BW
10*BW
Vanaf volgende week ook hier weighted pull-ups :)

DB Row:
12*22
12*24
10*26

Lat Pulldown:
10*nr 5
10*nr 6
10*nr 7
10*nr 8

Cable Row:
10*nr 5
10*nr 6
10*nr 7
6*nr 8

Best tevreden van deze rugtraining! Ging lekker, maar dat zal dan ook vooral te maken hebben met het feit dat ik nu al 2x heb kunnen uitslapen en terug voldoende (lees: 2500kcal) eet :p

Potverdorie, je bent zowaar vooruit aan t gaan :p

Training van vandaag:

Shoulder Press: (machine)
3*12*nr 3

8*nr 5
8*nr 6
8*nr 7
6*nr 8
Normaal moet dit een MP zijn, maar mijn onderrug is nog niet volledig herstelt van gisteren en wou er dan nu ook niet teveel spanning op zetten.

Seated DB Shoulder Press:
8*16
8*16
8*16
7*18

Front Raise:
12*7
12*8
12*8
11*9 :fire:

Lateral Raise:
12*6
12*6
12*6
12*7
Enorm veel volk in gym en de 7kg'ers waren bezet, dus heb het maar met die van 6kg gedaan. Ging lekker, branden!

Facepulls:
12*nr 4
12*nr 5
12*nr 6
12*nr 7

Close-Grip BP:
12*40
12*40
12*40

DB Extension:
12*20
12*22
X*24

Best tevreden over schouders :)

Eten van vandaag:

Untitled.png

Eindelijk begin je eens te eten! :thumbs:

Waarom 's avonds 90g eiwit? Imo kan je die whey beter na je training of bij je ontbijt nemen

Eindelijk begin je eens te eten! :thumbs:

Waarom 's avonds 90g eiwit? Imo kan je die whey beter na je training of bij je ontbijt nemen

Jup, nu ik het hier bij hou gaat het wel beter.

Ja, dat klopt niet helemaal.
Die whey-shake met chocomelk (50 gram eiwit) heb ik inderdaad vlak na mijn training genomen, dus rond 20u 30 ongeveer. Nu zometeen ga ik mijn kwark eten, maar dat zal ergens rond 0u zijn. Beter zo?

Jup, nu ik het hier bij hou gaat het wel beter.

Ja, dat klopt niet helemaal.
Die whey-shake met chocomelk (50 gram eiwit) heb ik inderdaad vlak na mijn training genomen, dus rond 20u 30 ongeveer. Nu zometeen ga ik mijn kwark eten, maar dat zal ergens rond 0u zijn. Beter zo?
Ow oké, beter zo ;)

Ik heb hier al vaker gelezen dat mensen 1-2 scheppen whey bij hun kwark doen. Is imo echt onnodig, kan je beter die whey overdag nemen

Terug
Naar boven