MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
Jong ga dan wat meer 'werken' :roflol: Jij verdient bakken met geld met gewoon op een stoel te zitten en te fappen op chicks! :eek:

Waar train jij nuweer in antwerpen? Op het zuid?

Wanneer moet ik meer gaan werken? Momenteel komt er gemiddelde 200 euro per maand binnen, meer moet dat echt niet zijn nu :)

Jup, op het zuid. Klikkie Klikkie

Je verdiend 200euro en er kan geen 20euro af voor een belt? :scratch:

Zeg, bleiters, heb ik ergens gezegd dan dat ik geen geld over heb voor een belt?

Ik doe alleen triceps lying etensions and biceps curl ;) dus niet veel om te melden.

Gisterenavond benen gaan trainen. Iemand in de log van Arnodsi zei dat als je enkel in een smith kon squatten, je dan beter de frontsquat doet omdat de smith die bewegingsbaan beter volgt. Geen idee of het waar is, maar heb het toch maar eens geprobeerd gisteren. Best zware oefening, al kwam de meeste pijn wel door men schouders, waar de stang op lag. Ga niet zeggen dat ik meer gewicht kon nemen voor deze eerste keer, maar aangenaam was het toch niet.

Frontsquat: (in smith)
6*(stang+20)
6*(stang+20)
6*(stang+20)
6*(stang+30)
6*(stang+30)
5*(stang+40)
5*(stang+40)
Kon zelf moeilijk zien hoe diep ik ging, maar volgens pro-kerel daar ging ik ver onder parallel en was men rug perfect recht, dus ...

itsomething.jpg

Seated Leg Curl:
12*nr6
12*nr7
12*nr7
8*nr8

Leg Press:
8*(sledge + 100)
8*(sledge + 110)
6*(sledge + 120)

Lying Leg Curl:
12*nr4
7*nr6 (te zwaar)
7*nr5

Standing Calf Raise:
15*nr8
12*nr9
8*nr10

Seated Calf Raise:
12*40
10*40
10*40

Je kan ook overwegen om hacksquat te doen volgens mij pak je daar bijna dezelfde spieren mee en dan kan je hem wel gewoon achter doen.
Gewoon extra ver naar voren staan.
Verder nette training.

Deze ochtend ook weer even op de weegschaal gaan staan:

2 augustus 2012: 60,9kg

4 september 2012: 61,0kg

11 November 2012: 64,0kg

3 December 2012: 64,2kg

27 December 2012: 64,8kg

3 Januari 2013: 64,6kg

22 Januari 2013: 64,9kg

Maw, voorbije maand amper gegained, al zat ik bijvoorbeeld voorbije week soms wel op 65+kg 's ochtends, dus ik denk dat het nu 65kg vast is.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 14:33 ----------

Je kan ook overwegen om hacksquat te doen volgens mij pak je daar bijna dezelfde spieren mee en dan kan je hem wel gewoon achter doen.
Gewoon extra ver naar voren staan.
Verder nette training.

Er staat een hack-squat machine in de gym, maar ik dacht squats (smith) > machine?

Thanks. Niet helemaal tevreden voor de rest, maar benen train ik niet zo graag, dus ik ben altijd blij als ik het gedaan heb :)

Ik doe hacksquats dus gewoon in de smith omdat wij niet over z'n machine beschikken.

Ik zou eerder dan zoiets doen:
HSQ
SLDL
Legpress
Lying leg curl
kuiten

Welke grip heb je gebruikt bij die frontsquat? Brotip: gebruik clean grip. Minder last van de schouders en de barbell blijft beter liggen.

Ik doe hacksquats dus gewoon in de smith omdat wij niet over z'n machine beschikken.

Ik zou eerder dan zoiets doen:
HSQ
SLDL
Legpress
Lying leg curl
kuiten

Zal de volgende keer eens de hacksquat doen, maar binnen 2/3 weken train ik terug in Antwerpen, andere gym waar ze wel gewoon een squat cage hebben en dus kan ik terug los squatten.

SLDL lukt me niet. Heb het geprobeerd (samen met Arnodsi denk ik?) maar voel hem niet in men hamstrings, terwijl ik het bij die seated leg curls wel goed voel, dus die hou ik er wel in.

Welke grip heb je gebruikt bij die frontsquat? Brotip: gebruik clean grip. Minder last van de schouders en de barbell blijft beter liggen.

Heb de crossed gebruikt, maar dat was niet meteen een succes. Stang rolde niet meteen weg, maar deed gewoon pijn aan men schouders. Zal volgende keer clean grip gebruiken!

Nee hoor, nu meer voor kracht trainen dus lying triceps extensions met dumbbell 3x12kg en biceps curl met dumbbell 3x17kg. Sinds eind juli heb ik slijmbeurs ontsteking in me linker knie en ik kan van die niet af (ontsteking natuurlijk, niet de knie).

Nee hoor, nu meer voor kracht trainen dus lying triceps extensions met dumbbell 3x12kg en biceps curl met dumbbell 3x17kg. Sinds eind juli heb ik slijmbeurs ontsteking in me linker knie en ik kan van die niet af (ontsteking natuurlijk, niet de knie).

Van die knie kan je ook gemakkelijk af geraken hoor, wel beetje pijnlijk ;)
Curls met 17kg is niet slecht, al is 3x wel niet zoveel. Zou iets lager gewicht nemen en meer sets/reps doen.

Het was al bijna drie weken geleden dat ik nog schouders had getraind en dat was er ook wel aan te merken. MP zelf was zelfs al meer dan een maand geleden, dus moest er terug een beetje inkomen.

Military Press:
12*20
12*20
8*30
8*35
8*40
7*45
1 rep gewonnen tov meer als een maand geleden; weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet :)

Seated Shoulder Press:
8*16
8*18
7*18
7*18
Betere uitvoering dan vroeger denk ik, omdat ik nu men schouders aantik met de DB voor een volledige ROM.

Front Raise:
12*7
12*8
12*8
9*9
Amai, branden als hell :fire:

Lateral Raise:
12*6
12*7
12*7
Branden :fire:

Oefening voor achterkant schouders waarvan ik naam niet weet
8*nr1
10*nr1
9*nr1

In de kleedkamer kreeg ik mijn T-shirt niet meer over mijn hoofd, omdat mijn schouders zo aan het branden waren. Lekker oldschool, like it :)

Vraagje; wat heb je nodig na een workout? Eiwitten? Of koolhydraten? Want ik ben de afgelopen maand niet meer bijgekomen in gewicht en ik denk dat het (mee) kan komen door het feit dat ik nu steeds men whey-shake drink met water en niet meer met alcohol. Ook na een training, dus gisteren nam ik na de training een whey-shake met water. Weet niet of dit goede post-workout is?

Ook kijk ik deze examenperiode enkel maar naar het aantal eiwitten dat ik eet en niet zozeer naar het aantal koolhydraten. Ik probeer dus elke dag aan ongeveer 120 gram eiwitten te komen, maar ik betwijfel of ik elke dag wel aan mijn kcals kom. Probleem?

Ga elke dag aan het einde van de dag naar myfitnesspall (google) maak account dan kan je zo voeren wat je eet 5 min werk per dag.
Kan je zo zien wat je de volgende dag beter moet doen.
Kijk maar na mijn log zie je een voorbeeld.
Verder shake met water doe ik ook t gaat er volgens mij om dan je lichaam snel eiwitten nodig heb.
Veel eten volgens mij voor het sporten ook eiwitten maar vooral veel koolhydraten.
Ik zeg dit niet met volle zekerheid.

Dat t-shirt verhaal ken ik wel dan 5 min trekken dan eindelijk uitkrijgen.
Sterke training verder.

Ga elke dag aan het einde van de dag naar myfitnesspall (google) maak account dan kan je zo voeren wat je eet 5 min werk per dag.
Kan je zo zien wat je de volgende dag beter moet doen.
Kijk maar na mijn log zie je een voorbeeld.
Verder shake met water doe ik ook t gaat er volgens mij om dan je lichaam snel eiwitten nodig heb.
Veel eten volgens mij voor het sporten ook eiwitten maar vooral veel koolhydraten.
Ik zeg dit niet met volle zekerheid.

Dat t-shirt verhaal ken ik wel dan 5 min trekken dan eindelijk uitkrijgen.
Sterke training verder.

Thanks, heb er even een account aangemaakt; lijkt me wel handig!

"If every day were like today... You'd weigh 59.2 kg in 5 weeks"

Damn. Moet duidelijk nog wat eten vandaag ;)

Terug
Naar boven