Nee hoor, nu meer voor kracht trainen dus lying triceps extensions met dumbbell 3x12kg en biceps curl met dumbbell 3x17kg. Sinds eind juli heb ik slijmbeurs ontsteking in me linker knie en ik kan van die niet af (ontsteking natuurlijk, niet de knie).
Van die knie kan je ook gemakkelijk af geraken hoor, wel beetje pijnlijk

Curls met 17kg is niet slecht, al is 3x wel niet zoveel. Zou iets lager gewicht nemen en meer sets/reps doen.
Het was al bijna drie weken geleden dat ik nog schouders had getraind en dat was er ook wel aan te merken. MP zelf was zelfs al meer dan een maand geleden, dus moest er terug een beetje inkomen.
Military Press:
12*20
12*20
8*30
8*35
8*40
7*45
1 rep gewonnen tov meer als een maand geleden; weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet
Seated Shoulder Press:
8*16
8*18
7*18
7*18
Betere uitvoering dan vroeger denk ik, omdat ik nu men schouders aantik met de DB voor een volledige ROM.
Front Raise:
12*7
12*8
12*8
9*9
Amai, branden als hell
Lateral Raise:
12*6
12*7
12*7
Branden
Oefening voor achterkant schouders waarvan ik naam niet weet
8*nr1
10*nr1
9*nr1
In de kleedkamer kreeg ik mijn T-shirt niet meer over mijn hoofd, omdat mijn schouders zo aan het branden waren. Lekker oldschool, like it
Vraagje; wat heb je nodig na een workout? Eiwitten? Of koolhydraten? Want ik ben de afgelopen maand niet meer bijgekomen in gewicht en ik denk dat het (mee) kan komen door het feit dat ik nu steeds men whey-shake drink met water en niet meer met alcohol. Ook na een training, dus gisteren nam ik na de training een whey-shake met water. Weet niet of dit goede post-workout is?
Ook kijk ik deze examenperiode enkel maar naar het aantal eiwitten dat ik eet en niet zozeer naar het aantal koolhydraten. Ik probeer dus elke dag aan ongeveer 120 gram eiwitten te komen, maar ik betwijfel of ik elke dag wel aan mijn kcals kom. Probleem?