XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Alsnog nette training, vind MP flink sterk hoor

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee waarom ze verkeerd gedraaid staan, maar het geeft je in ieder geval een idee van men back momenteel :)

Ene was na men schouders/triceps training, de andere was op een avond op mijn kot. Denk dat er vooruitgang is.

IMG_1407.jpg

IMG_1399.JPG

Ziet er goed uit man!

Wat is dat nou voor op zn kop gedoe :roflol:

Wat is dat nou voor op zn kop gedoe :roflol:

Weet niet waarom ie dat doet dude :roflol:
Als ik het op mijn pc open, staan ze perfect normaal. Weirdass shit hiero!

Btw, het is formeel: ladies and gentlemen, I've gotten fat! VP is duidelijk gestegen van 12-15% naar 14-18%. Op kot durf ik wel nog al eens regelmatig een zak chips opendoen of een twix eten, dus ik ga proberen met die dingen eerst te stoppen, maar nog wel aan 3Kcal te komen. Als het dan niet betert, dan misschien terugzakken naar 2,7 ofzo.

My belly is like jelly :(

Deadlift:
8*60
6*80
4*100

8*120 (MG)
6*130 (Straps) (REP PR!!)
4*135 (Straps) (WEIGHT PR!!)

Wide-Grip Pull-Ups:
8*(BW+4)
8*(BW+6)
8*(BW+8)
5*(BW+10)

Cable Row:
12*36
12*41
12*46
8*50

Lat Pulldown:
12*60
12*65
12*70
6*75

Vroeg opgestaan vandaag, snel gegeten, me gehaast naar gym, één oefening laten vallen omdat ik anders te laat zou komen in de les en wat blijkt nu? Heb geen les vandaag ... Ah well, heb ik tenminste een lange vrije dag vandaag :)

Lekkere DL!

Die deadlift is zeker niet verkeerd man!

Die deadlift is zeker niet verkeerd man!

Uhu, die blijft maar omhoog gaan, beetje vreemd, maar als het lukt, dan doen we het hé :)

Bench Press:
2*12*20
12*40
8*60

10*70 (REP PR!!)
7*70
6*70

3*75 (REP PR!!)

Incline DB BP:
12*20
12*22
12*24
10*24

Dips:
8*(BW+4)
8*(BW+8)
8*(BW+12)
8*(BW+16)

DB Fly:
12*14
10*14
7*14

DB Curl:
12*10
12*12
9*14

Lying Hammer Curl:
10*10 (enkel) + 6*10 (staand, samen)

Netjeesssss, lekkere bench weer man! Wanneer ga je 80 benchen?;)

Hé paljas, jij ging toch paused bench doen?! Durfde je het niet aan? :trollface:

En als je slim bent zet je je gsm/camera op timer en dan zet je die op dat schabje onder de spiegel ;)

Nette bp in verhouding met je bodyweight man!

Alleen is je db curl niet wat aan de lage kant?

Nice pr's

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 21:17 ----------

Toch knap dat je 10 reps je bodyweight kan benchen

Weeg er maar 67 :mad:

Nee maar inderdaad, gaat erg lekker ineens. Deze keer iets rustiger opgebouwd naar de 70kg en dat ging beter, al heb ik in totaal maar 23 reps gedaan in 3 sets, terwijl ik er vorige ook 23 had in 3. Weird shit.

Netjeesssss, lekkere bench weer man! Wanneer ga je 80 benchen?;)

Hahahaha thanks bro, maar zo snel wil ik nu ook weer niet gaan ;) 75 gaat niet lekker dus ga me nog even vasthouden aan die 70.

Hé paljas, jij ging toch paused bench doen?! Durfde je het niet aan? :trollface:

En als je slim bent zet je je gsm/camera op timer en dan zet je die op dat schabje onder de spiegel ;)

Juist! Damn, helemaal vergeten :o
Maar denk niet dat paused bench me gaat lukken op 70kg :roflol:

iPhone 4 heeft geen timer. Srs.

Nette bp in verhouding met je bodyweight man!

Alleen is je db curl niet wat aan de lage kant?

Thanks! Gaat de laatste tijd erg goed vooruit ineens, al zal dat ook wel te maken hebben met de 3000kcal die ik nu binnen speel, ipv de 2000 van voordien :o

DB Curl gaat ook rustig omhoog, maar probeer hem wel strict te doen en dat gaat echt niet met meer dan dit.

Dam, als ik je deadlifts lees krijg ik daar ook weer zin an :D Goed verhaal met die bench man. En voor je iphone heb je wel apps die dat kunnen.

:roflol: srs?
Hoody had ooit wel eens gezegd dat daar een app voor is.

Kan je het nog wel? :)
Wanneer begin je terug?

Is net als fietsen he, verleer je ook niet :D Ben nu thuis een beetje pushups en shit aan t doen, twee gewichtjes van een kilo of 8... Volgende week komt mn pullup bar aan de muur te hangen dus dan kan ik al een stuk meer :)

Terug
Naar boven