JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat het niet in de eerste set was, maar zolang we stijgen, zal ik maar content zijn zeker?
-
Goeie Db shoulder presses
Die dips zijn ook niet verkeerdbw + 16kg? whuut

Thanks!
Juah, maar men BW is niet zo hoog he
Daarbij, genoeg mensen op dit forum die het met het dubbele doen!
Die gaat inderdaad goed de laatste tijd, gaat mooi mee met gewone BP!
En ****, gisterenavond uit geweest maar is een beetje uit de hand gelopen. Lag uiteindelijk pas om 6u 30 in men bed en iets teveel gedronken. Heb 5u geslapen, moest eruit voor een groepswerk, andere groepsleden komen niet opdagen, waardoor ik in men ukkie dronken in de inkomhal van de universiteitsbibliotheek sta. Awkward![]()

Lol, nouja savonds een vent sochends een vent hè. Ik zou zeggen duik je bed weer in en ga flink eten![]()

WhahahaBen recent voor t eerst in mn leven aangeschoten wakker geworden, leip is dat he
![]()
Moest het nu een vrije dag zijn zou ik het nog niet zo erg vinden, maar had normaal gezien 11u les vandaag. Geen enkele van gedaan, damn.

Jorgy loopt al jaren te k*ttenIn, abo etc.
Misschien wat laat om te melden: iedereen heeft wel eens een dagje/week/maand dat het niet lukt. Heb zelf ook maanden lopen k*tten.
Blijven knallen, even terug je focus en motivatie vinden & steun zoeken bij brahs (no homo)
jorgen

Dan moest hij maar niet fatty noemenSteun je vrienden!
of ik neem m'n chick & lifting friends niet mee

In, abo etc.
Misschien wat laat om te melden: iedereen heeft wel eens een dagje/week/maand dat het niet lukt. Heb zelf ook maanden lopen k*tten.
Blijven knallen, even terug je focus en motivatie vinden & steun zoeken bij brahs (no homo)

Dan moest hij maar niet fatty noemen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sterke lat pul downs en bench press gaat ook goed! jordie ( jorgy )![]()

Thanks bro
Btw, die Jordie lijkt grappig, maar vraag maar aan Arnodsi en McMetronome, wordt er echt schijte pissed van![]()