Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Sterke bench weer man!

• Topic Starter Topic Starter

Jup, weer een rep erbij :) Jammer dat het niet in de eerste set was, maar zolang we stijgen, zal ik maar content zijn zeker?

MP:

2*12*20
12*30
10*40
10*40
7*40
Cage was bezet, dus heb bench-stang genomen. Moest steeds vanop grond naar MP-positie geraken; uit voorzichtigheid dan toch maar voor low weights gekozen, en wat meer reps. Meh.

Front Raise:
12*9
12*9
6*12
- 9 had ik weggelegd, wou 10 nemen, maar toen zag ik dat 10 bezet was en wou ik mijn 9 opnieuw nemen, was er al iemand mee gaan lopen. Dan maar 12 genomen. Ging niet om er mooie reps te doen, te zwaar :p -
12*10

DB Shoulder Press:
12*18
12*18
8*20
9*20
Hmm. Ging vorige keer beter, duidelijk al wat te hard gewerkt bij vorige oefeningen :)

Lateral Raise:
15*7
12*8
12*8

Facepulls:
12*27
12*27
12*32
12*32
Was weer even geleden en moest weer even zoeken naar juiste uitvoering. Niet helemaal gelukt.

Close-Grip BP:
12*40
12*50
12*50
9*55

DB Triceps Extension:
12*22
12*22
9*24

Tijd voor een feestje, op naar het cafe! *burps*

Goeie Db shoulder presses :)
Die dips zijn ook niet verkeerd :o bw + 16kg? whuut

Mooie CGBP!

Goeie Db shoulder presses :)
Die dips zijn ook niet verkeerd :o bw + 16kg? whuut

Thanks!

Juah, maar men BW is niet zo hoog he ;)
Daarbij, genoeg mensen op dit forum die het met het dubbele doen!

Die gaat inderdaad goed de laatste tijd, gaat mooi mee met gewone BP!

En ****, gisterenavond uit geweest maar is een beetje uit de hand gelopen. Lag uiteindelijk pas om 6u 30 in men bed en iets teveel gedronken. Heb 5u geslapen, moest eruit voor een groepswerk, andere groepsleden komen niet opdagen, waardoor ik in men ukkie dronken in de inkomhal van de universiteitsbibliotheek sta. Awkward :)

Thanks!

Juah, maar men BW is niet zo hoog he ;)
Daarbij, genoeg mensen op dit forum die het met het dubbele doen!

Die gaat inderdaad goed de laatste tijd, gaat mooi mee met gewone BP!

En ****, gisterenavond uit geweest maar is een beetje uit de hand gelopen. Lag uiteindelijk pas om 6u 30 in men bed en iets teveel gedronken. Heb 5u geslapen, moest eruit voor een groepswerk, andere groepsleden komen niet opdagen, waardoor ik in men ukkie dronken in de inkomhal van de universiteitsbibliotheek sta. Awkward :)

Lol, nouja savonds een vent sochends een vent hè. Ik zou zeggen duik je bed weer in en ga flink eten :p

Whahaha :roflol: Ben recent voor t eerst in mn leven aangeschoten wakker geworden, leip is dat he :P

Mooie training man!

Lol, nouja savonds een vent sochends een vent hè. Ik zou zeggen duik je bed weer in en ga flink eten :p

Stond er toch! Alleen die eikels niet, verdomme! :mad:

Ben inderdaad nog even terug men bed ingekropen, ben nog altijd niet volledig nuchter dus eten zit er nog niet helemaal in. Net wel een trosje druiven gegeten :o

Straks bij de voetbal even groot pak frieten binnenduwen, kwestie van toch aan de helft van men kcals te komen vandaag :D

Whahaha :roflol: Ben recent voor t eerst in mn leven aangeschoten wakker geworden, leip is dat he :P

Leip vind je dat :roflol: Moest het nu een vrije dag zijn zou ik het nog niet zo erg vinden, maar had normaal gezien 11u les vandaag. Geen enkele van gedaan, damn.

Het is trouwens tweede keer in men leven dat dit gebeurt :o
Eerste keer was op een ochtend dat ik moest gaan werken; had maar 3 uur geslapen en moest dan naar werk. Men vader moeten wakker maken en gevraagd of hij me wou brengen, aangezien ik niet in staat was met de auto te rijden :roflol:

Thanks bro!

Deadlift
2*8*50
8*70
8*80
8*100
8*120
Damn, die laatste 8 waren zwaar heavy. Al zwaar moeten trekken :)
Rest vooral geprobeerd techniek wat bij te schaven.

BOR:
12*30
12*40
12*40
8*50
Weer eens de BOR geprobeerd. Damn, dat voelde lekker! Die ga ik er weer bij ingooien denk ik.

Wide-Grip Pull-Ups:
8*BW
8*BW
8*BW
8*BW

Cable Row:
12*36
12*41
12*46
12*50

Lat Pulldown:
12*65
12*70
10*75

Cable-Lat-Shizzle
12*18
12*23
12*27
12*32
12*36

Damn, mijn lats zijn kapot! Die ga ik voelen morgen :)
Nadien nog wat abs getraind, ging goed.

Sterke lat pulldowns!

Sterke training man

In, abo etc.
Misschien wat laat om te melden: iedereen heeft wel eens een dagje/week/maand dat het niet lukt. Heb zelf ook maanden lopen k*tten.
Blijven knallen, even terug je focus en motivatie vinden & steun zoeken bij brahs (no homo)

In, abo etc.
Misschien wat laat om te melden: iedereen heeft wel eens een dagje/week/maand dat het niet lukt. Heb zelf ook maanden lopen k*tten.
Blijven knallen, even terug je focus en motivatie vinden & steun zoeken bij brahs (no homo)
Jorgy loopt al jaren te k*tten

:trollface: jorgen

Thanks! Al zullen ze wel niet helemaal strict zijn ;)

Thanks!

In, abo etc.

Welcome!

Geen idee of het echt een dip was, misschien wat oververmoeid, is tenslotte de eerste keer dat ik zo lang (bijna 8 maand) aan één stuk door elke week minstens 3x per week train. Anyways, ik blijf even doorbijten nu en dan zien we wel. Vandaag was in ieder geval een sterke training en heb er nog steeds plezier in :)

Jorgy loopt al jaren te k*tten

:trollface: jorgen

True story.

Dan moest hij maar niet fatty noemen :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nogmaals, true story :)
Truth had to be told, Arnaud. Zie het als motivatie ;)

Bench Press:
2*12*20
12*40
8*60

11*70 (REP PR; bijna 12, geraakte nét niet over het dode punt heen.)
10*70 BAM
5*75 K*t. (rep PR.)
3*75 + wat spots

Die 70'ers gingen goed! Begin er eindelijk in te slagen echt mooie gecontroleerde uitvoering te doen en had bijna een 12e rep eruit gekregen, dus daarom derde set naar 75kg gegaan. Die is toch nog net iets te zwaar vrees ik :(

Dip:
12*(BW+5)
12*(BW+8)
12*(BW+12)
10*(BW+16)

Incline DB BP:
12*22
11*24 whut?
8*24 wtf?
9*24 lekker logisch weer...

DB Fly:
15*12
15*12
9*14

DB Curl:
12*10
12*12
10*14

DB Hammer Curl: (Rug & bovenarmen tegen muur)
12*8 (samen)
12*9 (samen)
10*10 (samen)
7*10 (enkel)

sterke lat pul downs en bench press gaat ook goed! jordie ( jorgy ) :)

Terug
Naar boven