Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Waarom heb ik hier geen abo :eek: ???

IN!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal scheidsrechter zijn. :cool:

Sta open voor omkoping trouwens. I'm just sayin'.

Bench Press:
2*12*20
12*40
12*60
12*60
10*65
8*65
Tevreden :)

Deadlift:
12*70
12*70
12*90
10*90
Allemaal touch&go, best tevreden.

Squat:
2*12*20
8*50
8*60
8*60
8*70
Vooral tevreden over de laatste set, die ging beter dan verwacht.

^= training van vorige week woensdag

Vandaag weer gaan trainen na 3 dagen zonder eten en vandaag ongeveer een 1500-2000kcal. Wou eens kijken wat ik nog had, niet veel blijkbaar.

Bench Press:
2*12*20
12*40
12*60
10*60
7*60
5*60
Kerel was ernaast bezig met incline BP's en vroeg om elkaar wat te helpen. Hij hield enorm hoog tempo aan, dus deed ik dat ook, maar dat ging duidelijk (hopelijk?!) ten koste van wat reps. Niet tevreden. Armen verzuurden ook enorm snel en elke set tot failure and more gegaan, dus dat verklaart misschien ook wel wat.

Squat:
12*20
8*50
8*60
8*60
8*70
Exact hetzelfde als kleine week geleden, niets te klagen dus.

Deadlift:
12*70
12*70
8*90
Tempo lag nog altijd hoog, nét iets te hoog om er nog meer uit te krijgen. Energiepeil was echt laag en had er geen zin meer in. Pffft.

Military Press:
12*20
8*40
8*40
8*40
Mjah, niet slecht, tevreden.

Wide-Grip Pull-Ups:
12*BW
10*BW
8*BW
7*BW
Geen extra gewicht gebruikt, maar wel meer reps dan normaal, dus tevreden.

Dips:
12*BW
12*BW
12*BW
12*BW
Helemaal kapot na deze en gebruik normaal wel wat tegengewicht, maar na hongerstaking van 3 dagen en de rest van de training, ook hiervan tevreden.

Dit allemaal op iets minder dan een uur tijd, dus was best kapot. Kracht is duidelijk wat afgenomen, BW stond na de training ook maar op een 66,5kg waar dat normaal rond de 68kg ligt. Ach, zo erg zal het wel allemaal niet zijn zeker?

Is gewoon vocht man ;) spieren breken echt niet zo snel af ze

Hmmz. Had toch minder energie dan normaal, of is dat ook een (on)rechtstreeks gevolg van het vochtverlies?
Je hebt 2 dagen niet/amper gegeten en je lichaam moest 'vechten' tegen een ziekte. Is vrij normaal :P Paar dagen goed eten en je bent terug tip top in orde!

En vergeet je groenten niet! :D
Of pak dan toch op zijn minst een multivit!

Je hebt 2 dagen niet/amper gegeten en je lichaam moest 'vechten' tegen een ziekte. Is vrij normaal :P Paar dagen goed eten en je bent terug tip top in orde!

En vergeet je groenten niet! :D
Of pak dan toch op zijn minst een multivit!

Oké, makes sense.

Woensdagochtend kan ik nog wel een training meepakken, daarna pas terug zondag op de meet. Opnieuw deze training herhalen denk je?

En zit op kot en heb geen groenten :o
Enkel multivits :p

Oké, makes sense.

Woensdagochtend kan ik nog wel een training meepakken, daarna pas terug zondag op de meet. Opnieuw deze training herhalen denk je?

En zit op kot en heb geen groenten :o
Enkel multivits :p
:dunno: moet je zelf aanvoelen

Ga dan naar de winkel luie hond :roflol:

Terug
Naar boven