Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Geen idee, geen slechte of nare herinneringen ofzo, maar vind de naam Jorden of Jordy gewoon afschuwelijk lelijk

Inb4 'Jorgen-is-ook-een-afschuwelijke-naam'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dude sterke bench weer man! Gaat lekker denk
Volgende keer wat triples, doubles of singles proberen om kracht een zetje te geven?

Lekkere training sterke bench die 75 is zeker niet te zwaar als je daarmee was begonnen had je er denk wel 8-10 herhalingen uitgeknald
Probeer t volgende keer is.

Bench vliegt inderdaad best goed vooruit nu
Meh, triples doe ik altijd al ongewild, singles of doubles spreken me zo niet aan, tenzij je uit ervaring spreekt en er serieuze vooruitgang mee hebt geboekt? Of iemand anders?
Kracht is natuurlijk niet direct mijn doel, wil vooral massa bij krijgen.
(Yes, I know, massa en kracht gaan zo goed als hand in hand.)

Thanks bro
Btw, die Jordie lijkt grappig, maar vraag maar aan Arnodsi en McMetronome, wordt er echt schijte pissed van![]()
Als je voor massa gaat is zeker verstandig om gewoon toch bij 6-15 reps te blijven.
Kracht komt vanzelf wel.
Je gaint ook al kracht als je volgende week toch wel die 12 reps haalt.
Dus mooi doel dan voor de volgende training.
Begon te duwen en dacht dat ik hem had, maar halverwege, net op dat punt waar je kapot gaat, stopte het en hoewel ik bleef duwen, begon de bar langzaamaan te zakken 
Wou net zeggen, ik vind kracht altijd wel leuk
Maar idd, massa gaat voor. Vond alleen mn bench zo slap en niet vooruitgaan dat ik toen maar 5x5 op een dag ben gaan doen, en het heeft voor mij zeker invloed!
Daarbij, 5'jes en singles/doubles is nog best een groot verschil, denk ik. Anyway, we gaan beide vrij goed, jij op jouw manier, ik op de mijne. Zolang het goed gaat, heeft het geen zin om te veranderen. Van zodra het wat stroever loopt, misschien dat we dan eens van manier moeten wisselen 
Oh sorry dat wist ik niet, zal het voortaan niet weer zeggen

Ik squat sowieso wel een beetje paused, ik ga niet in 1x door hoor. Jij wel dan?

Langer dan een seconde blijf ik meestal niet beneden![]()

Lekkere training ik blijf onderin meestal wel even zitten maar t zal misschien nog niet eens 1 sec zijn maar tis geen bounce in ieder geval.
Kan natuurlijk ook zijn omdat het mijn laatste rep was ...