Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nie zo b**chen , 5x5 komt goed jovooral als je chocomel gehad hebt net
![]()

Dan heb je mij nog eens geen calf workout zien geven aan iemand![]()

train geen calvesDan heb je mij nog eens geen calf workout zien geven aan iemand![]()

Geen idee of ik nu gelukkig moet zijn omdat iedereen in men grap is gelopen ... of sad omdat iedereen erin liep?![]()

WAT?Volgens Diaephi ben je zondag dan ook niet tot het uiterste gegaan![]()
Had het vorige week ook gedaan. Dunno wat het was. Mss epic pomp, mss iets anders, maar ik had toen echt last om onder parallel te gaan 
2 dingen die niet samen gaanBeter eerst een goede training doen & dan sterk eindigen met squats + wd set.
Begin nooit zo je leg workout want je bent focked op g.
calves?? Ik wist niet dat je deze trainde![]()

WAT?
ot:
Squats op het einde van een beentraining zuigen echtHad het vorige week ook gedaan. Dunno wat het was. Mss epic pomp, mss iets anders, maar ik had toen echt last om onder parallel te gaan
![]()
Squats gingen eerst ook niet zo goed neen. Onder parallel geraakte ik moeilijk wegens zure onderrug; misschien dat techniek nog niet helemaal op punt staat. Laatste 3 sets gingen beter.Beter eerst een goede training doen & dan sterk eindigen met squats + wd set.
Begin nooit zo je leg workout want je bent focked op g.
calves?? Ik wist niet dat je deze trainde![]()