XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Arnodsi die niet begrijpt dat de 'no homo' niet werkt als je in skinnie-mode gaat en de banaantjes gebruikt :roflol:

:roflol: leer eens zoeken man! En dat moet later dan icters coachen! :trollface:

Ik had gewoon 'iphone' gezocht en had het binnen de minuut...

• #1.103
Vorige keren deed ik bij men deadlift altijd "warmup + set van 10 reps + 8 reps + 6 reps + 4 reps", de laatste sets steeds met toenemend gewicht. Heb het moeilijk om dat mentaal altijd op te brengen.

Ga vanavond waarschijnlijk warmup + 3*5 doen, met ook hier weer de laatste sets met toenemend gewicht. Weet niet hoe het komt, maar zit nog altijd met die mindset dat dat meer krachtgericht is, dan massagericht is en dus ben ik aan het twijfelen of mijn massatoename niet groter gaat zijn met 10,8,6,4 dan met 3*5 :s

Iemand raad?

Ik ga het beste op lagere herhalingen met deadlift. +6reps op deadlift is imo cardio :roflol:

• #1.105
Ik ga het beste op lagere herhalingen met deadlift. +6reps op deadlift is imo cardio :roflol:

+6 reps op DL is inderdaad bijna cardio, maar blijf het 'k*t' vinden om op een BP wel setjes van 12 te proberen en op een DL maar 5. (Over men squat (5*5) praten we niet, want daar ben ik gewoon geen fan van. :p)

+6 reps op DL is inderdaad bijna cardio, maar blijf het 'k*t' vinden om op een BP wel setjes van 12 te proberen en op een DL maar 5. (Over men squat (5*5) praten we niet, want daar ben ik gewoon geen fan van. :p)

Dat is gewoon omdat Benchen minder zwaar is :roflol: En omdat je een goede pomp krijgt

• #1.107
Geen idee hoe of waarom, maar had een goede dag gisteren:

Deadlift:
10*50
8*80
6*100

5*110
5*115
5*120
5*130
Had nog kracht over na die 5*120 en wist dat er zeker 1*130 in zat. Tijdens laatste set gewoon blijven gaan, moest en zou die 5 halen en heb ze eruit gekregen, al was de laatste echt trekken en sleuren!

Wide-Grip Pull-Up:
8*BW
8*(BW+4)
8*(BW+8)
7*(BW+8)

BOR:
12*40
10*40
8*40
Dit ging echt voor geen ruk meer :roflol:

Lat Pulldown:
12*65
12*70
11*75

Cable lats:
12*23
12*27
12*32
12*36

DB Rows:
12*20
12*22
12*24

Helemaal op het einde van men training, kwam er een chick van eind de 20 vragen of ik geen zin had om mee yoga te komen volgen. Haar zin om me te overtuigen en ik citeer: "Yoga is hetzelfde als trainen met gewichten, maar dan anders." :roflol:

hej lillikert!

deadliften is altijd trekken en sleuren, anders is het te licht

goed bezig

• #1.117
zolang het 1 set is met een paar reps die iets minder gaan qua vorm is de schade redelijk beperkt... als je een constant slechte vorm hebt op meerdere sets is een ander verhaal

maar dat is puur mijn mening, als je dicht tegen je max aanzit is vorm zelden perfect

• #1.119
zolang het 1 set is met een paar reps die iets minder gaan qua vorm is de schade redelijk beperkt... als je een constant slechte vorm hebt op meerdere sets is een ander verhaal

maar dat is puur mijn mening, als je dicht tegen je max aanzit is vorm zelden perfect

Is het vetgedrukte je mening? Of een 'feit'?

Want dat laatste kan ik nog wel aannemen (dat je vorm zelden perfect is bij max lifts), maar het lijkt me wel dat elke 'slecht' uitgevoerde rep een negatieve impact heeft op je lichaam, en dat willen we natuurlijk zo veel mogelijk vermijden :)

Mening of visie, net hoe je het wil verwoorden

Maar dan heb ik het over ietwat mindere vorm, geen dramatische vorm

Terug
Naar boven