Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je buik niet gezien maar ik hoop 12% anders zit ik echt wel hoog in vpEven een vraagje aan de mensen die er bij waren op de meet; iemand enig idee wat men vetpercentage ongeveer was? Schat zelf tussen de 12-16%?

Is ie beginnen eten dan?Straks is jorgen vetter dan mij!
Take that fattyboy! Straks kan ik jou nog voort rollen!![]()
Wat je eten kan noemen! Hij volgt het bulkdieet van Diaephi!!
Het is een belgisch merk en in België wordt het verkocht als Cécémel, dus GTFO Nederlander

Ben echt nog ver af van bl0kjuh's dus 12% is het echt wel minstens. Voel me ook wel wat te vet trouwens
En mijn kuiten man!!![]()
Kan al twee dagen niet gewoon wandelen. Moet de hele tijd op mijn tippen lopen, want ik kan mijn benen niet volledig strekken. Doet écht pijn als de t*ring![]()
) en dus zat ik pas om 21u in de gym.
)
)

die voel je goed hé! 

Leaning Side Raise:
10*6
10*6
10*6
8*6
Wat voor de neuk is dit voor een oefening
Wist niet dat 6kg zo zwaar kon zijn!
die voel je goed hé!
Zeker als je je pink naar boven draait en je niet zwiert, maar gecontroleerde reps maakt! HNNNGGGG
Doe het zelf maar met 8-10kg
Deze moet je ook maar eens proberen! 1ste keer dat ik deze deed kreeg ik 10kg niet eens in beweging

Jawel manIch speaken keine englisch eh
Huh, die leaning side raises zien er ook wel lekker uit! Misschien volgende week eens proberen en dan hou ik de lekkerste er in!
Euhm, heb nog nooit pics geplaatst in dit topic denk ik, dus vooraleer ik het 'nog eens' kan doen, zal ik het eerst 'eens' moeten doen. HIB > Marketing. BAM!

Jawel man
Tijdje geleden verrotte pics gepost omdat je fancy iphone geen zelfontspanner heeft
met verrot doelde ik op de pics en niet op je fysiek!
Voor je weer begint te wenen
edit:
Alstublieft!
Marketing > HIB HOPPAA!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jorgyboys-log-beastmode-280388/index46.html#post7516757
no homo