- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Nou idd, hoe komt dat die squat zo laag zit man! Ik ben er zeker van dat je meer aankan!
Wendler
Nuf said
Nette training jorgy, goeie repout
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou idd, hoe komt dat die squat zo laag zit man! Ik ben er zeker van dat je meer aankan!
Wendler
Nuf said
Nette training jorgy, goeie repout

Niet te snel denken dat je een blessure hebt, ff lekker wat dislocations doen en koelen, komt goed
17 reps is wel epic repout, max mag volgende cyclus zeker 10 kg hoger dan

Klinkt bekend. Waar precies voel je de drukkende pijn? Ik zou een weekje rustig aan doen en behalve je main lifts geen extra schouderwerk doen. Als iets pijnlijk voelt gewoon overslaan.
Oppassen met die schouder dan. Als je dat laat escaleren zit je pas echt met de gebakken peren![]()
Ziet er goed uit, maar zoals gezegd je kunt hoger met je BP..!! Blijven prikkelen![]()

Weer zo'n epic repout van je
Windshieldwipers is inderdaad een bazenoefening voor je core, helaas krijg ik eerder last aan mijn schouder als ik moet hangen dan aan m'n abs.

Ja zo lang het niet écht pijn doet zou ik je wendler lifts gewoon doen. Assistance oefeningen die je schouder belasten zou ik even overslaan zo lang je m nog voelt.
Ja ik heb ook wel verscheidene schouderpijntjes gehad![]()