Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Verder ben ik wel benieuwd. Ik deed ook altijd wide pull-ups voor een v, maar welke kan je dan wel het beste doen Close chin-ups of wide chin-ups of pull-ups of hammer grip pull-ups ben wel benieuwd.

Ze geven je allemaal een V-rug, omdat de lats toch wel worden aangesproken. Maar puur voor je lats zou ik een smalle grip pakken. Dat neemt niet weg dat je ook pull-ups, rows en evt shrugs moet doen voor een grote rug. Je kan wel grote lats hebben, maar grote traps, rhomboids, erectors etc vullen het midden op. Hoe meer totale massa hoe meer de lats ook naar buiten gedrukt worden. En vergeet je rear delts en rotators niet.

• #1.205
Ze geven je allemaal een V-rug, omdat de lats toch wel worden aangesproken. Maar puur voor je lats zou ik een smalle grip pakken. Dat neemt niet weg dat je ook pull-ups, rows en evt shrugs moet doen voor een grote rug. Je kan wel grote lats hebben, maar grote traps, rhomboids, erectors etc vullen het midden op. Hoe meer totale massa hoe meer de lats ook naar buiten gedrukt worden. En vergeet je rear delts en rotators niet.

Pull-ups deed ik inderdaad voornamelijk voor mijn lats, dus ik ga waarschijnlijk wel overschakelen op close grip, of chins; daar kan je toch ook een grote rug mee bouwen? Voort doe ik wel altijd minstens 1, maar meestal 2 rows erbij en traps train ik voornamelijk met DL. Shrugs heb ik vroeger gedaan, maar doe ik nu niet meer. Misschien dat ik ze wel kan toevoegen aan Wendler.

Kleine update: vandaag weer niet veel gegeten. Had presentatie om 13u en nadien les tot 18u, dus wegens stress enkel nog maar een klein broodje (met kip, sla, ei en cocktailsaus) gegeten. Schat maximum zo'n 500kcal. Heb net bij domino's een large pizza Chicken Hawaiian met extra groene pepers besteld, hoop het hier wat mee goed te maken :) (Mag ook wel voor 16 euro!! :mad:)

Als ik het op tijd verteerd heb, spring ik vanavond ook nog snel gym binnen voor tweede week Wendler-DL. Wegens feestdagen kan ik vrijdag wel niet gaan trainen en dus zal ik 4 dagen op rij moeten (ma - di - woe - do). Ga me dan ook enkel nog fixeren op de main lifts en ga de assistance achterwege laten deze week denk ik. Sounds like a plan?

• #1.206
2d8kt2.jpg

Helemaal opgekregen, beetje trots :o
Heb het ook enkel maar gedaan, omdat het moest van Bob!

Nu even een uurtje neerliggen, en dan rond 21u naar gym vertrekken voor DL en squat. Hopelijk blijft alles binnen :)

Dag eindigen met whey-shake met chocomelk, en halve kilo platte kaas. Dan zal ik wel aan 3000kcal zitten zeker?

En hoe ging die pizza ziet er lekker uit

Ja verdorie nu heb ik terug honger fuuuu

trots dat je 1 pizza hebt opgekregen :P ? lol

Jorgyboy's log: leert eten

• #1.215
En hoe ging die pizza ziet er lekker uit

Was hij ook :) Ging goed naar binnen! Laatste slice beetje moeten proppen, maar hij moest en zou helemaal naar binnen gaan!

Ja verdorie nu heb ik terug honger fuuuu

Oops sorry, my bad, was helemaal niet de bedoeling :trollface:

trots dat je 1 pizza hebt opgekregen :P ? lol

Jup, deadserious :)
Waren zo'n 2000kcal blijkbaar, iets waar ik normaal een hele dag voor moet proppen.

Wees eens trots man! :mad:

:roflol:

Dit! Je zou je moeten schamen man!

Tjah, dat ik meer moet eten wist ik al lang. Had gehoopt dat jullie eens een klein beetje trots gingen zijn op me, maar lijkt erop dat ik andere friendjes moet gaan zoeken die mijn prestatie wel naar waarde kunnen schatten :sad:

12-jarige meisjes dus :p

Waar is het eelt op je handen???

Wat Arnodsi zegt.

#No shame!

Poesje wil graag poezelige handjes

(Echte) vrienden duiden je net op je tekortkomingen en drijven je naar beter & meer.
There's no easy whey

• #1.218
En met al die zever, zou ik bijna nog vergeten dat ik net 2 sec terug ben uit de gym :roflol:

Wendler training: Deadlift Cycle 1 Week 2:

Deadlift:
2*8*60
5*80

3*100
3*107,5
12*112,5 (straps) (repout: minstens 3)
Geen idee wat dit was, maar was aan het zweten als een rund, had constant gasoprispingen (boertjes :) ) en na de 12e rep had ik het gevoel alsof mijn pizza terug onderweg naar boven was :roflol:

Even op een bankje gaan liggen en men hart terug op een normaal ritme laten slagen.

Squat:
10*47,5
10*47,5
10*47,5
10*47,5
10*47,5
Tussen elke set even gaan liggen, ondanks dat het eigenlijk nog niet zo zwaar was. Qua gewichten kan ik zeker zwaarder, al was het wel puffen na die deadlifts.

Misschien had het ook wat te maken met de waardeloze nacht die ik heb gehad (lag meer wakker dan wat anders, denk niet dat ik een vol uur heb geslapen) en de stress van de presentatie, in combinatie met het weinig tot ineens superveel eten. Ah well, het belangrijkste heb ik gedaan, nu tijd voor wat rust :)

Mooie repout man vorm oke?

En met al die zever, zou ik bijna nog vergeten dat ik net 2 sec terug ben uit de gym :roflol:

Wendler training: Deadlift Cycle 1 Week 2:

Deadlift:
2*8*60
5*80

3*100
3*107,5
12*112,5 (straps) (repout: minstens 3)
Geen idee wat dit was, maar was aan het zweten als een rund, had constant gasoprispingen (boertjes :) ) en na de 12e rep had ik het gevoel alsof mijn pizza terug onderweg naar boven was :roflol:

Even op een bankje gaan liggen en men hart terug op een normaal ritme laten slagen.

Squat:
10*47,5
10*47,5
10*47,5
10*47,5
10*47,5
Tussen elke set even gaan liggen, ondanks dat het eigenlijk nog niet zo zwaar was. Qua gewichten kan ik zeker zwaarder, al was het wel puffen na die deadlifts.

Misschien had het ook wat te maken met de waardeloze nacht die ik heb gehad (lag meer wakker dan wat anders, denk niet dat ik een vol uur heb geslapen) en de stress van de presentatie, in combinatie met het weinig tot ineens superveel eten. Ah well, het belangrijkste heb ik gedaan, nu tijd voor wat rust :)

Brute repout op de deadlift!
Aannemelijk dat je lag te zweten als een rund, zeker met zo'n zware maaltijd nog op je maag (yes srs)
Hopelijk ging je presentatie wat goed :thumb:

Terug
Naar boven