Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt pijn doet het inderdaad niet, dus ga maandag wel proberen met MP te doen. Moest het niet lukken, dan sla ik maandag gewoon over.
Schouderpijntjes of schouderblessures?![]()
linker schouder subluxatie bij smal bankdrukken, paar keer verrekt, een paar keer gewoon overbelast. Maar nu voelen ze al een hele tijd als nieuw 
Ja precies. En als je vaker pijntjes zou krijgen zou ik wat meer pre-hab doen.
Beidelinker schouder dislocatie bij smal bankdrukken, paar keer verrekt, een paar keer gewoon overbelast. Maar nu voelen ze al een hele tijd als nieuw
![]()

Meer opwarming bedoel je?
Auwtch, die dislocatie lijkt me best pijnlijk
Wat heb je veranderd waardoor ze nu als nieuw voelen?

Opwarmen, stretchen, versterken (rotator cuffs enzo), soft tissue work. Alleen 3 setjes face pulls voor elke training kunnen al een goed verschil maken, een paar jongens uit mn gym zijn me al zeer dankbaar voor die tip. En niet te vergeten natuurlijk je techniek voor bankdrukken etc verbeteren zodat je schouders in een gunstigere positie zitten.
EDIT: Ik bedoelde subluxatie, niet dislocatie van mn schouder![]()
6 augustus 2012: 60,9kg
28 april 2013: 66,7kg
Tijdspanne: 9 maanden
Gewichtstoename: 6 kilo
Thoughts?
6 augustus 2012: 60,9kg
Thoughts?

Goed bezig man!6 augustus 2012: 60,9kg
Thoughts?
Rustig aan, niet te veel vet gainen.
En zeker die noten erbij nemen, eten papz*k![]()

Gelukkig toch blijven duwen en uiteindelijk de armen toch kunnen strekken en men hoofd eronder gekregen.
Lijkt wel alsof Guts en Bob gelijk hebben; bij de wide-grip pull-ups voelde ik mijn rug precies het minste, terwijl mijn goal toch wel echt de V-rug is 
Mooie repout op je mp man. Ik zelf vond dit het leukere gedeelte van wendler hoe zwaarder het word hoe eerder je faalt. Dus ga niet te snel omhoog komt vanzelf wel.
Verder ben ik wel benieuwd. Ik deed ook altijd wide pull-ups voor een v, maar welke kan je dan wel het beste doen Close chin-ups of wide chin-ups of pull-ups of hammer grip pull-ups ben wel benieuwd.

Geen idee wat ik aan het doen was, gewoon wat random zoeken naar een leuke gripLijkt wel alsof Guts en Bob gelijk hebben; bij de wide-grip pull-ups voelde ik mijn rug precies het minste, terwijl mijn goal toch wel echt de V-rug is
![]()

Wou nadien nog lateral raises doen, maar op aanraden van Bob toch maar achterwege gelaten. Oorzaak van schouderpijn heb ik trouwens ook gevonden volgens mij: niet oververmoeid ofzo, maar ik denk dat het eerder komt door de manier waarop ik de stang terug leg bij de MP. De stang ligt net iets onder de hoogte van mijn griep. Hier moet ik meer door mijn benen zakken en minder mijn schouder naar voor draaien, als iemand begrijpt wat ik bedoel..?