AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Poesje wil graag poezelige handjes

Als je het over mijn vriendin hebt, dan wel. Van haar was het OF poezelige handjes OF cash. En aangezien jij mijn BR sneller laat dalen dat Massive's D na een coïtuspartijtje met zijn GF, moet ik dus wel voor de vrouwenhandjes gaan!

(Echte) vrienden duiden je net op je tekortkomingen en drijven je naar beter & meer.
There's no easy whey

I lol'ed.

Laatst bewerkt:
Je had beter die pizza als post workout meal gegeten!

Wel nette repout!

• #1.223

Thanks! Vorm was goed! Of dat denk ik toch, aangezien ik meer verzuring kreeg in mijn bovenbenen, dan in mijn rug. Denk dat ik tegenwoordig wel dieper ga als vroeger!

Brute repout op de deadlift!
Aannemelijk dat je lag te zweten als een rund, zeker met zo'n zware maaltijd nog op je maag (yes srs)
Hopelijk ging je presentatie wat goed :thumb:

Thanks brah, means alot! :)
Snap het niet helemaal, maar het één zal wel met het andere te maken hebben.

Presentatie was in groep en mijn deel was goed, maar de rest was echt slecht. We moesten in totaal 30 min praten en we waren met 5 personen, dus in principe moest iedereen 6 minuten. Prof duidde zelf aan wie wanneer moest praten en wanneer je moest stoppen en ik moest binnen bij na 11 minuten, toen er al 3 mensen van onze groep waren geweest! Ik dus maar gewoon beginnen lullen en blijven praten, tot ze op minuut 18 zei dat ik nu wel genoeg had gepraat en de laatste mocht beginnen. Die heeft dan ook nog 5 minuten gepraat ofzo. Die eerste twee rukkerts van onze groep hebben zoveel tekst overgeslagen en hebben amper 3 min gepraat ofzo, yes mad! :mad:

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:16 ----------

Je had beter die pizza als post workout meal gegeten!

Wel nette repout!

Dat had ik niet meer uitgehouden, maar ja, misschien wel. Had de whey-shake ervoor kunnen drinken misschien?

Thanks!

Good job my son. 2000 kcal srs? Flinke pizza dan!

Sowieso ben ik voorstander van whey voor de training. Dan ben je je hele training en het uur erna zeker van genoeg toevoeg voor je spieren en kan je daarna je post workout meal naar binnen knallen.

En nette DL trouwens!

• #1.225
Good job my son. 2000 kcal srs? Flinke pizza dan!

Sowieso ben ik voorstander van whey voor de training. Dan ben je je hele training en het uur erna zeker van genoeg toevoeg voor je spieren en kan je daarna je post workout meal naar binnen knallen.

En nette DL trouwens!

Volgens de site van Arnodsi toch :o

Hmm, dan had ik beide 'maaltijden' beter omgedraaid, weet ik weer voor volgende keer :)

Thanks!

Volgens de site van Arnodsi toch :o

Hmm, dan had ik beide 'maaltijden' beter omgedraaid, weet ik weer voor volgende keer :)

Thanks!

Welke site? Een diepvriespizza is vaak rond de 900 kcal, dus 2000 moet een heeeele flinke zijn ;)

Yup, precies. Maakt niet uit, je komt aan je kcal dat is nu even het belangrijkst.

Heb je niet vergist in KJ ipv KCAL?
2000 is wel heel veel.

• #1.228
http://www.dominos.nl/Corporate/bp/file.ashx?id=19

http://calorielab.com/restaurants/dominos/8

Hij staat er niet volledig correct tussen, maar het was een Large Pizza Chicken Hawaiian, met extra Spaanse groene pepers :D. Als ik ga kijken naar de Large Pizza Hawaiian, kom ik op beide sites rond de 2000kcal. Staat trouwens ook een foto op de vorige pagina?

Denk dat ik vandaag wel aan men kcals ben geraakt. Nu nog even die platte kaas erbij krijgen, al zit men maag nog wel altijd volledig vol :o

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:36 ----------

Heb je niet vergist in KJ ipv KCAL?
2000 is wel heel veel.

2000kcal zal het misschien niet geweest zijn, aangezien de ham op de site voor 200kcals telt, terwijl de kip maar 100kcals was blijkbaar. Ach, meer dan 1500 was het wel denk ik.

Goeie repout. Allee waarom straps nou al...?

• #1.230
Goeie repout. Allee waarom straps nou al...?

Grip is precies zwakker geworden de laatste maanden. Vroeger lukte me 8*120 met mixed grip, maar nu heb ik al problemen met een gewone overhandse grip bij 100. 107,5 is me nog net 3x gelukt, maar meer zat er ook echt niet in. Guts raadde MassiveBe aan om geen mixed grip te gebruiken, maar enkel de overhandse grip en als dat niet meer lukte, gewoon straps. Daarom dus :)

Ik gebruik mixed grip, waarom die niet dan?

Ik gebruik mixed grip, waarom die niet dan?

nee ik denk net dat een sterkere deadlift de OPLOSSING kan zijn :)

bicep injuries zijn veel voorkomend bij zowel BB'ers als bij SM, maar voor verschillende redenen. De mixed grip is sowieso een grote boosdoener bij beide, BB'ers zouden het imo nooit of nimmer mogen toepassen omdat het gewoon teveel stress op de bicep tendon van de supinated hand plaatst, en als je toch geen wedstrijden draait heeft het geen zin. SM is natuurlijk een andere zaak omdat ze in competitie soms niet anders kunnen.

in het geval van BB'ers zijn bicep injuries vaak te wijten (allemaal persoonlijke mening dus feel free to discard) aan veel strenuous bicep en schouderwerk, zonder dat er al teveel aandacht wordt besteed aan structural integrity van de genoemde spieren. Veel BB'ers curlen tegen de sterren op en doen allerhande zware pulldown maar deadliften niet of met matige gewichten.

dus ik denk dat zwaaaare deadlifts (lees: deadlift als een 'main lift' beschouwen) maar dan met een double overhand en straps wanneer grip faalt een enorm gezonde oefening is voor de biceps (o.a.) omdat de bicepspezen aan enorme statische krachten worden onderheven en dus sterker worden zonder op een manier die je niet kunt nabootsen met curls oid.
als je dat dan ook nog combineert met heavy chins, een oefening die de directe en indirecte functies van de biceps inroept (shoulder extension en arm flexion)
de supination van de hand is ook een primaire functie van de biceps, dus als je dumbbell curls doet kun je best je hand draaien, jwz van hammer naar bicep curl

dus als je al dit doet zou je normaal sterke, maar bovendien GEZONDE biceps moeten kweken, en dan kun je alle exotische biceps oefeningen uitvoeren met verminderd risico :D

allemaal persoonlijke mening, voortgebouwd op wat ik lees dus feel free to criticize

Daarom. Volledige discussie tussen guts & bob k is te lezen in mijn log, pagina 85 denk ik. :)

Als ik overhand grip gebruik, en ga richting de hogere gewichten krijg ik last van een trekkend, pijnlijk gevoel bovenop mn onderarm. Dus niet de onderkant maar de bovenkant :p. Met mixed grip tota nergens last van, span ook altijd triceps aan bij mixed grip

• #1.236
Wendler training: Bench Press Cycle 1 Week 2

Bench Press:
2*12*20
8*40
3*62,5 (foutje, te hoog)
3*62,5
17*65 (repout: minstens 3) wut :roflol:
Dit keer was het met 90% van mijn zogezegde max en net zoals vorige keer met 85% krijg ik er opnieuw 17 reps uit. Denk dat ik men max volgende cyclus wel iets hoger mag zetten :)

Military Press:
10*27,5
10*27,5
10*27,5
10*27,5
10*27,5
Vermoeiend, maar nog niet zo heel zwaar.

Cable Row:
12*41
12*46
12*46
12*46
12*50

DB Curl:
12*10
12*12
10*14

Haha lekkere repout.
Misschien is je max wel hoger dan je denkt alleen omdat je er nooit echt voor heb getraind is die lager.
Maar een tip ga niet te snel omhoog het is de bedoeling dat je niet vastloopt.

• #1.238
Haha lekkere repout.
Misschien is je max wel hoger dan je denkt alleen omdat je er nooit echt voor heb getraind is die lager.
Maar een tip ga niet te snel omhoog het is de bedoeling dat je niet vastloopt.

Te snel moet ik inderdaad niet omhoog gaan, maar als het de bedoeling is om nu moeite te hebben met 3 reps, is het wel een beetje mislukt. Ik denk dat er zeker 5kg bij mag, en liefst zelfs 10. Maar daarvoor zal ik nog even volgende week afwachten en de mening van de pro's, uiteraard :p

• #1.239
Doe ik een ****ing repout van 17, is er een haan die er naar kraait :sad:

Wendler training: Squat Cyclus 1 week 2

Squat:
2*12*20
12*40

3*60
3*62,5
14*65 (repout: minstens 3)
Ben 3 reps verloren tov vorige week, maar het was nu wel 90% van mijn max, ipv met 85%. We zullen maar geloven dat dat vooruitgang is :)

Deadlift:
12*50
10*75
10*75
10*75
10*75
10*75
Is wel vermoeiend, maar ging niet kapot.

Nadien nog wat chin-ups, hanging leg raises en windshieldwipers, maar dat was allemaal niet meer zo'ne vette. Lichaam is moe van 4 dagen op rij Wendler :o

:roflol: nieuwe superdude! Bencht meer dan hij squat!

Beter ga je je focussen op je squat ipv bench! :trollface:

En dude, verhoog gewoon die gewichten. Dit is imo gewoon debiel :o

Terug
Naar boven