- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Oké, got it. Met welke 1RM heb jij je Wendler schema dan berekend? Die van 231 of die van 215? Of ergens tussenin?
Hahaha, ja, je zou inderdaad wel kunnen zeggen dat ik 'cut' tijdens de examens. Weet nog dat ik vorig jaar examen had in de namiddag en voordien enkel een druif had gegeten(no joke, deadsrs
)
Heb dit jaar wel 7 examens op een dikke drie weken tijd. Normaal moet het wel lukken om een keer of 2/3 per week de gym te halen, maar dat zal afhangen van hoe men voorbereiding en de examens zelf lopen.
Geen cardio dus, gewoon drie weken blijven bulken!
Zit wel nog met een probleem op vlak van gym: binnen een week is men abbo afgelopen in Antwerpen, de gym waar ik normaal train en kan squatten. Na die week is het nog 2 weken en dan beginnen examens. Na examens is het schooljaar voorbij en heb ik terug een gym nodig op het thuisfront. In principe heb ik een pretty hardcore gym gevonden in Lille, alleen is daar geen los squatrack, noch een cage. Kan ik de squats uit Wendler vervangen door frontsquats in een smith?
*even checken* .. Ik heb een 1RM van 220 ingevoerd, dus een training max van 198 kg, en dat heeft ermee te maken omdat ik in mijn vorige schema (Madcow) al een keer 5x185 heb gelift met nog iets over, wat een theoretische 1RM van 220 gaf.
Haha nouja gooi daar maar een paar havermout+whey shakes bij dan
2 a 3 keer per week naar de gym is prima! Een gym zonder los squatrack is geen hardcore gym, sorry to say
Ik zou echt nog even doorzoeken naar een andere gym als je serieus bent. Smith squats lijken me een erg slecht idee. Dan nog liever cleanen en los front squatten, of zercher squats.

(no joke, deadsrs
)

Rug is imo ook de vetste spiergroep in zijn geheel.