AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Oké, got it. Met welke 1RM heb jij je Wendler schema dan berekend? Die van 231 of die van 215? Of ergens tussenin?

Hahaha, ja, je zou inderdaad wel kunnen zeggen dat ik 'cut' tijdens de examens. Weet nog dat ik vorig jaar examen had in de namiddag en voordien enkel een druif had gegeten :roflol: (no joke, deadsrs :sad:)
Heb dit jaar wel 7 examens op een dikke drie weken tijd. Normaal moet het wel lukken om een keer of 2/3 per week de gym te halen, maar dat zal afhangen van hoe men voorbereiding en de examens zelf lopen.

Geen cardio dus, gewoon drie weken blijven bulken!

Zit wel nog met een probleem op vlak van gym: binnen een week is men abbo afgelopen in Antwerpen, de gym waar ik normaal train en kan squatten. Na die week is het nog 2 weken en dan beginnen examens. Na examens is het schooljaar voorbij en heb ik terug een gym nodig op het thuisfront. In principe heb ik een pretty hardcore gym gevonden in Lille, alleen is daar geen los squatrack, noch een cage. Kan ik de squats uit Wendler vervangen door frontsquats in een smith?

*even checken* .. Ik heb een 1RM van 220 ingevoerd, dus een training max van 198 kg, en dat heeft ermee te maken omdat ik in mijn vorige schema (Madcow) al een keer 5x185 heb gelift met nog iets over, wat een theoretische 1RM van 220 gaf.

Haha nouja gooi daar maar een paar havermout+whey shakes bij dan ;) 2 a 3 keer per week naar de gym is prima!

Een gym zonder los squatrack is geen hardcore gym, sorry to say :( Ik zou echt nog even doorzoeken naar een andere gym als je serieus bent. Smith squats lijken me een erg slecht idee. Dan nog liever cleanen en los front squatten, of zercher squats.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
*even checken* .. Ik heb een 1RM van 220 ingevoerd, dus een training max van 198 kg, en dat heeft ermee te maken omdat ik in mijn vorige schema (Madcow) al een keer 5x185 heb gelift met nog iets over, wat een theoretische 1RM van 220 gaf.

Haha nouja gooi daar maar een paar havermout+whey shakes bij dan ;) 2 a 3 keer per week naar de gym is prima!

Een gym zonder los squatrack is geen hardcore gym, sorry to say :( Ik zou echt nog even doorzoeken naar een andere gym als je serieus bent. Smith squats lijken me een erg slecht idee. Dan nog liever cleanen en los front squatten, of zercher squats.

Dus in principe heb je ook een theoretische 1RM genomen, die je (hoogstwaarschijnlijk) nu niet kan trekken? Achja, in principe maakt het niet zoveel uit. Ik ga zien wat week 3 geeft qua repouts, en dan zien we volgende week wel hoeveel ik mijn max'en moet verhogen.

Hahaha, het is de meest hardcore gym waar ik al heb getraind en dat zijn er toch al meerdere nu :p
Hij is hardcore in de zin van:
- trainingsapparaten waarbij je losse schijven moet aanhangen ipv aan een knop draaien of stangetje versteken
- hardcore muziek die zo luid staat dat je amper met elkaar kan praten
- 10% cardio, 90% KT
- veel buffels; uitbater zelf is een tank en heeft volgens mij voldoende kennis om me te helpen

Alleen jammer dat er geen plaats is om te squatten. Zou er graag blijven, niet alleen om bovenstaande voordelen, maar ook simpelweg omdat ik anders weer ergens anders inschrijvingsgeld en dergelijke moet betalen en ik dat nu al bij een gym of 5 heb gedaan :/

Net trouwens enkele pics geschoten! (Na een maaltijd van een kilo blijkbaar, aangezien ik nu op de weegschaal 69kg woog :roflol:)

IMG_1461.jpg

IMG_1463.jpg

IMG_1465.jpg

IMG_1467.jpg

IMG_1468.JPG

IMG_1469.JPG

• #1.263
Why the **** zijn die back-pics weer ineens gedraaid?!

Dus in principe heb je ook een theoretische 1RM genomen, die je (hoogstwaarschijnlijk) nu niet kan trekken? Achja, in principe maakt het niet zoveel uit. Ik ga zien wat week 3 geeft qua repouts, en dan zien we volgende week wel hoeveel ik mijn max'en moet verhogen.

Hahaha, het is de meest hardcore gym waar ik al heb getraind en dat zijn er toch al meerdere nu :p
Hij is hardcore in de zin van:
- trainingsapparaten waarbij je losse schijven moet aanhangen ipv aan een knop draaien of stangetje versteken
- hardcore muziek die zo luid staat dat je amper met elkaar kan praten
- 10% cardio, 90% KT
- veel buffels; uitbater zelf is een tank en heeft volgens mij voldoende kennis om me te helpen

Alleen jammer dat er geen plaats is om te squatten. Zou er graag blijven, niet alleen om bovenstaande voordelen, maar ook simpelweg omdat ik anders weer ergens anders inschrijvingsgeld en dergelijke moet betalen en ik dat nu al bij een gym of 5 heb gedaan :/

Net trouwens enkele pics geschoten! (Na een maaltijd van een kilo blijkbaar, aangezien ik nu op de weegschaal 69kg woog :roflol:)

Klopt, en zo zie je maar dat dat niet uit maakt (anders had ik nog hoger in reps gezeten, die 9 reps waren in de 2e week van mn cycle.

Wel raar dat ze geen losse squat mogelijkheid hebben dan. Kan je niet eens een keer met de eigenaar gaan praten?

@ pics, nice, anti gravity! Vetpercentage is wel bulky inderdaad, maar niet alarmerend imo.

• #1.265
Klopt, en zo zie je maar dat dat niet uit maakt (anders had ik nog hoger in reps gezeten, die 9 reps waren in de 2e week van mn cycle.

Wel raar dat ze geen losse squat mogelijkheid hebben dan. Kan je niet eens een keer met de eigenaar gaan praten?

@ pics, nice, anti gravity! Vetpercentage is wel bulky inderdaad, maar niet alarmerend imo.

Juist, jij had er ook 9 in je tweede week! Dan zijn de mijne toch niet helemaal abnormaal :)

Heb ik al een keertje gedaan, maar dan wijzen ze naar de smith, incline leg press en hack squat-toestel. Beetje jammer, maar zal er binnenkort nog eens binnenspringen en wat flexen, je kent dat.

Juist, jij had er ook 9 in je tweede week! Dan zijn de mijne toch niet helemaal abnormaal :)

Heb ik al een keertje gedaan, maar dan wijzen ze naar de smith, incline leg press en hack squat-toestel. Beetje jammer, maar zal er binnenkort nog eens binnenspringen en wat flexen, je kent dat.

Ik ken dat.

Goeie onderrug, mag gezegd worden

Thanks brah. Vind persoonlijk die verticale spieren (wat zijn het?) echt nice en het deed deugd om er al een begin van te zien :D Rug is imo ook de vetste spiergroep in zijn geheel.

Erector spinae ;)

Zelf foto's schieten blijft een gedoe, je kunt nooit compleet flexen enzo

• #1.270
Boys, speciale actie bij de Domino's deze week! Elke medium pizza die je zelf gaat afhalen voor 16u, kost maar 4 euro! Na 16u zelfs maar 5!

Mijn idee: elke dag 1 pizza eten? :)

Boys, speciale actie bij de Domino's deze week! Elke medium pizza die je zelf gaat afhalen voor 16u, kost maar 4 euro! Na 16u zelfs maar 5!

Mijn idee: Clean aan je kcals komen indien mogelijk, pizza als laatste optie houden? :)

:roflol: bro, beetje discipline mag wel hé :roflol:

Dat je er zelfs nog maar aan twijfelt om het te doen! Je lijkt xyxyxy wel :roflol:

• #1.275
IIFYM, gewoon doen

:roflol:

Pizza kan best zo nu en dan, maar ik zou het niet standaard in je schema opnemen. Afwisselen met patatten en frikadellen is beter.

Trouwens, krijg jij wel 1 pizza per dag op? :scratch:

De overschot mag je altijd naar mij brengen! :D

• #1.280
't is maar voor een week :o

@Arnodsi; aan de roosevelt is er ene. Bestel gewoon op voorhand en zeg dat je hem komt afhalen na je één van je lessen. Is potverdomme maar 4 euro voor een pizza!!!

Terug
Naar boven