Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Silly boys :rolleyes:

Wendler Training: Military Press Cycle 1 Week 3

Military Press:
2*12*20
8*30

5*40
3*42,5
12*45 (repout: minstens 1)
:roflol:
2 weken geleden deed ik bij men eerste repout 13*40, vorige week 12*42,5 en nu 12*45. Getting stronger :cool: Dit was trouwens ook 100% van mijn 90% van mijn max (als je begrijpt wat ik bedoel), terwijl het normaal maar 95% moest zijn.

Bench Press:
12*20
8*40

10*55
10*55
10*55
10*55
18*55 :roflol:
Deze laatste was geen repout of dergelijke, maar had er gewoon zin in. Wou eigenlijk proberen naar die 20 reps te gaan, maar dat ging me net niet lukken. Dit is trouwens ook verkeerd, want het moest eigenlijk 70% van 90% van 80kg zijn, terwijl dit weer 70% van men max (80kg) is. Vorige keren had ik dit ook verkeerd, alleen wist ik het toen niet. Nu wel, maar toch maar besloten om het te proberen en het is gelukt :o

Chin Ups:
10*BW
10*(BW+4)
10*(BW+8)
10*(BW+8)

Korte, maar stevige training.

Mooie repout(s) en stevige training man!

@Sayer; Die jat ik voor mijn avatar! :D

:roflol: die ava fuuu

Mooie training vind het interessante opzet die je volgt.

• #1.289

Tot hiertoe wel :)
Begrijp wel beter het principe van opwarming, want de eerste week had ik toch wat last van men schouder. Geen idee of het komt door de 2x BP en 2x MP per week, maar nu ik meer en beter opwarm, heb ik er precies minder last van.

Onderrug heeft het wel zwaar nu, dat voel ik wel. Die moet nog wel even wennen aan de 2x DL en 2x Squats per week, maar dat lijkt me ook geen schande :)

Tot hiertoe wel :)
Begrijp wel beter het principe van opwarming, want de eerste week had ik toch wat last van men schouder. Geen idee of het komt door de 2x BP en 2x MP per week, maar nu ik meer en beter opwarm, heb ik er precies minder last van.

Onderrug heeft het wel zwaar nu, dat voel ik wel. Die moet nog wel even wennen aan de 2x DL en 2x Squats per week, maar dat lijkt me ook geen schande :)

Het is idd ff wennen,

maar op de lange termijn ga je hier zoveel gains op boeken ! blij dat het je bevalt

• #1.291
Het is idd ff wennen,

maar op de lange termijn ga je hier zoveel gains op boeken ! blij dat het je bevalt

Het lijkt alsof ik hier nu al gains op aan het maken ben :roflol:

Getting fatter by the minute .... but also stronger by the minute :cool:

Wendler Training: Deadlift Cycle 1 Week 3

Deadlift:
2*8*60
5*80
3*100

5*107,5
3*112,5
9*120 (repout: minstens 1) REP PR!!
Vrees wel dat de laatste rep qua techniek ondermaats was en dus ben ik daar maar gestopt. (Niet dat ik er nog veel meer zou uitkrijgen.) Best tevreden :)

Squat:
10*55
10*50
10*50
10*50
10*50
Rekenfoutje.

Dumbbell Curl:
12*12
12*12
8*14

Moe, maar tevreden. Hoewel de trainingen in principe best kort zijn, zijn ze echt wel 'heftig'. Slaap ook niet echt veel de laatste dagen, maar toch, dit is zwaar werk :)

Deftige repout man!

Je zit ongeveer op zelfde repouts als jongens die bij mij trainen
Competitie !

Doet ie weer goed! Mooie repout man.

Looking good die repouts!

• #1.299
weet ik zelf eigenlijk ook niet, was meer zinloos weetje

zij trainen iig vanaf oktober ofzo.

Ik train al langer :sad:

Wendler Training: Bench Press Cyclus 1 Week 3

Bench Press:
2*12*20
8*40

5*62,5
3*65
13*70 (repout: minstens 1) PR!!! :cool:
Vorige PR stond op 11*70, dus ben sterker geworden, denk ik, al was het vorige keer wel met meer opwarming dus ben niet zeker. Anyway, ben niet helemaal tevreden, had graag meer gehad maar dat zat er niet in. Wou nadien nog extra setjes benchen, maar mag niet volgens het schema :(

Military Press:
10*30
10*30
10*30
10*30
10*30
Pretty easy uiteindelijk, al had ik wel wat verzuring op het einde. Leuke reps gemaakt :)

Cable Row:
12*41
12*46
12*46
12*50
12*50
Lekkah lekkah!!

Wat windshieldwipers en nog wat andere buikspiershizzle. Hopelijk beklaag ik me dit morgen niet bij de squats/deadlifts :o

Progressie , thumbs up!

En buikspieren op bench dag is idioot

Terug
Naar boven