Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ja, zou ik toevoegen! Goed opwarmen en dan komt t wel goed. Beter dan een week overslaan imo.
Oké, zal men best doen!

K*t Xbox
Btw nice die repouts, bevalt je dat wat of is het afzien?
Inderdaad, k*t xbox

Die repouts vind ik op dit moment nog wel leuk; voordien is het rustig opbouwen om dan éénmalig te knallen en nadien rustig de training af te maken. Vooral mentaal is het 'gemakkelijker' aangezien je echt maar naar die ene set toeleeft en ik er op dit moment steeds vanuit ga dat ik de voorgaande sets gemakkelijk haal.
Bij de MP is het vooral verzuring na de repout en bij de BP een knetterharde chest, maar die vallen uiteindelijk nog wel mee als je het vergelijkt met de squat of de deadlift. Na die repouts zie je echt sterren en heb je even nodig om op adem te komen (of een wc, if you know what I mean
. Of toch zeker nu, nu ik bij de meeste nog over de 10 reps ga. Momenteel dus nog geen spijt van men beslissing om Wendler te volgen, al kan die nog wel komen als mijn krachttoename niet weerspiegeld wordt in een toename van massa. Ben uiteraard nog altijd het meeste gefocust op het uiterlijk van men body, dan op de kracht ervan. (superdude?)

video staat op privé! En ik heb alle comments gehoord ik moet horen! Hielen de grond in boren en knieën meer naar buiten duwen!