- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja train je om je spieren 'genoeg' te prikkelen of om elke keer maximale stimulans te geven. Up to you, ik ga voor t tweede.

je bent nog goed bezig zie ik! Je grip gaat wel goed komen, gewoon blijven proberen.
Ik zou voor je workout B ipv squats een keertje bulgarian split squats gaan doen, dat is leuk voor de verandering en dan pak je toch even je quads aan.
Jup, zal ik doen.
Op naar de 40kg volgende week in de gym!Die MP is netjes. Doe je m ook echt met je hakken tegen elkaar en knieen op slot?
In de gym was die 35kg precies zwaarder dan de 38kg hier bij mij thuis, dus ik denk dat mijn stang hier thuis minder dan 10kg is, al kreeg ik dan bij de BOR weer het gevoel dat die 44kg hier thuis veel zwaarder was dan de 40kg in de gym, dus ik begrijp het niet helemaal meer 
goede training man, die bulgarian split squats zijn inderdaad vrij zwaar. Je moet echt proberen om je op 1 been te focussen en je volle gewicht op dat been te zetten.

Squat:
12*40
8*50
5*5*60
Was redelijk zwaar. Hangt blijkbaar vaak af van het eten of de nachtrust.

Duh, squatten is dé oefening bij uitstek om op je bek te gaan qua pre-wo voeding of nachtrust![]()

Nice die MP en goed dat je op je squat toch 2.5kg heb geplakt terwijl t vorige keer al k*t en zwaar ging. Maarreh, moet jij niet weer s trainen?