Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Sterkte met je relatieshit dude.
Gewoon blijven verhogen die squat!
Thanks, er zit beterschap in, we zijn weer bijna bij de zonneschijn die na de regen komt

Mijn eten van de laatste dagen is ook ruk, meestal maar 2 maaltijden per dag en ook niet elke avond kwark, dus echt veel vooruitgang zit er niet meer in. Probeer het allemaal weer een beetje op te krikken, maar gaat niet zo gemakkelijk op dit moment.
Gisteren wel weer naar de gym geweest, maar ik voel dat de fails er gaan aankomen, want de langverwachte fail op de MP was er eindelijk (alstu Mc
), anyway, training van gisteren:Squat:
12*40
8*50
5*5*70
Verlies van vorm en diepte, doe mijn best om toch nog zo diep mogelijk te gaan, maar dan zit ik echt zwaar tegen failure aan, dus dit was enorm nipt.
Military Press:
12*20
8*30
5*45
5*45
3*45 FAIL
2*45 FAIL
5*40
Hetgeen Mc al veel vroeger had verwacht, is uiteindelijk toch gebeurt nu. Het moest er ooit van komen, ben toch trots dat ik het tot hier heb kunnen rekken.

Bent-Over-Row:
12*30
8*40
5*5*50
Vorm is toch niet meer hetzelfde als die van bij 30kg. Rug is nog wel steeds recht en parallel met grond, dus dat zit nog wel lekker, alleen gaat het allemaal iets sneller als vroeger. 2" up en 2" down zit er niet meer echt in

Wide-Grip Pull-Ups:
12*BW
12*BW
De gemakkelijkste en leukste oefening van allemaal ...

Begin stronglifts toch wel een beetje beu te worden. Elke training opnieuw starten met die ****ing loeizware squats vernken men hele trainspirit nog voor ik begin. Nog 2 weken volhouden en dan heb ik het schema 2 maanden gevolgd. Zou dan graag toch terug op een massa-schema overstappen, met iets meer afwisseling dan dit, of is dat geen goed plan?

HaHaHaHa