Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

ik bedoel qua energie en kracht onder het trainen
Eten vlak voor je training is overated!

Heb een tijdje prima op nuchter maag getraind (+10uur niets gegeten)

Al voel ik me wel frissen als ik heb gegeten :o Maar wat ik bedoel is 3uur niets eten is totaal geen ramp imo :roflol:

Heb geen whey, lees je eigenlijk wel? :mad:

images?q=tbn:ANd9GcT1FgEPe2Ilcg1zLfMC79XzdeZhPMsXo_i3tTOjoWGbltHfRKJC.jpg

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 21:31 ----------

Heb geen whey, lees je eigenlijk wel? :mad:

i-dont-know-what-the-****-is-going-on.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Wendler Training: Squat Cyclus 3 Week 1

Squat: (i/d smith)
3*12*20
8*40

5*60
5*65
8*70

Deadlift:
10*75
10*75
10*80
10*80
10*90

Had weinig tijd (ongeveer 30 min) dus ben maar even wat zwaarder gegaan op die DL.

Boy, als ik deze gewichten zie en nu tril op mijn benen bij het vooroverbuigen (no homo) heb ik echt het gevoel dat ik moet verhuizen naar dutchfitness.com :roflol:

Vertrek vanavond naar Haacht voor Rock Werchter, dus had daarom niet veel tijd. Gym sluit dan ook nog eens in de namiddag, zure shizzle.

Sta dan vroeger op? :o

waarom trek je niet gewoon setjes van 80 op je DL?

• #1.487

Ik stond al vroeger op dan anders! Als er niets of niemand was tussengekomen, had ik tijd genoeg gehad. Maar nee, was nog geen 5 min wakker of telefoon ging al om werk deze zomervakantie, late-minute veranderingen aan planning Rock Werchter en tandartsafspraken. Verdomme toch!

waarom trek je niet gewoon setjes van 80 op je DL?

Dat heb ik vorige week gedaan, toen het de zware week (70% van oude 1RM) was. Volgens Wendler moet ik dus nu weer een stap terug doen naar 50% van de nieuwe 1RM, om dan zo weer op te bouwen. Volgende week trek ik dus waarschijnlijk terug 80'ers, week nadien 85kgers ofzo.

Lekker als een pinguin gewaggelt op Rock Werchter? :D

Als je maar blijft bewegen he ;) Vet uitzweten ftw.

Kon ik ook maar veel vet uitzweten :(
Hoe was Werchter bro? Geen Tomorrowland?

tijd om nondeju eens te gaan eten, ik rij meddegang naar belgie om hoogst persoonlijk liters chocomel bij je naar binnen te gieten

groetjes Ray

• #1.493
Als je maar blijft bewegen he ;) Vet uitzweten ftw.

Bewegen heb ik inderdaad gedaan, shaken die handel!! :rocknana:

Kon ik ook maar veel vet uitzweten :(
Hoe was Werchter bro? Geen Tomorrowland?

Wisselen? :)

Werchter was awesome! Paar echte knallers, met als uitschieters Rammstein en The Editors, al kwam die eerste misschien door het feit dat ik helemaal vooraan stond en in men eerste circle pit stond :o Heb er zeker 10 sec ingestaan, toen kwam ik tot de conclusie dat 60kg te weinig is om mee te doen :roflol:

tijd om nondeju eens te gaan eten, ik rij meddegang naar belgie om hoogst persoonlijk liters chocomel bij je naar binnen te gieten

groetjes Ray

Hahahahaha :roflol:

Augustus brah, dan kan ik terug knallen.
Nu ben ik nog een week thuis en dan ga ik twee weken op vakantie, maar nadien is het terug :fire:

Laatst bewerkt:
  • #1.494
Fuark! :mad:

Men ex waarmee ik een jaar geleden brak, heeft sinds kort een nieuwe BF ... net te weten gekomen.
Heb echt het gevoel dat ik moet spauwen ... en huilen ... en die BF in mekaar rammen ... of mijn eigen GF (waarmee ik al bijna 7 maanden samen ben) zwaar moet gaan nken ... mixed feelings are mixed.

Hopelijk kan ik die frustratie straks in de gym omzetten naar zware PR's, zoniet neem ik een barbell en breng een bezoekje aan die dude. :fire:

Fuark! :mad:

Men ex waarmee ik een jaar geleden brak, heeft sinds kort een nieuwe BF ... net te weten gekomen.
Heb echt het gevoel dat ik moet spauwen ... en huilen ... en die BF in mekaar rammen ... of mijn eigen GF (waarmee ik al bijna 7 maanden samen ben) zwaar moet gaan nken ... mixed feelings are mixed.

Hopelijk kan ik die frustratie straks in de gym omzetten naar zware PR's, zoniet neem ik een barbell en breng een bezoekje aan die dude. :fire:

Voel je dan nog iets voor haar?
Live and let live brah. :)

I know dat feel brah. srs :heart:

blijft altijd moeilijk, maar de tijd zal het slijten. Wat je het beste kan doen is nog eens na gaan waarom het niet meer werkte, waarom het zo beter is en wat je nu en in de toekomst hebt. Het makkelijkst is een maat van je vragen om jou er nog eens aan te helpen herinneren wat al haar minpunten waren enzo. Waarom jij beter verdient. Bij mij heeft dat in het verleden gewerkt ;)

en ja, je vriendin knallen helpt ook :D

wtf ... je bent 22 hebt al 7 maanden iemand anders en maakt je nog zorgen over je ex?

isthisreallife.jpg

• #1.498
Voel je dan nog iets voor haar?
Live and let live brah. :)

I'm trying to, maar onze break-up was niet onze eigen beslissing. Hard to explain, maar we voelden nog veel voor elkaar alleen hebben we onze relatie moeten stopzetten aangezien er zware ruzie was tussen ons en mijn ouders. Zware k*t-beslissing dus.

I know dat feel brah. srs :heart:

blijft altijd moeilijk, maar de tijd zal het slijten. Wat je het beste kan doen is nog eens na gaan waarom het niet meer werkte, waarom het zo beter is en wat je nu en in de toekomst hebt. Het makkelijkst is een maat van je vragen om jou er nog eens aan te helpen herinneren wat al haar minpunten waren enzo. Waarom jij beter verdient. Bij mij heeft dat in het verleden gewerkt ;)

en ja, je vriendin knallen helpt ook :D

Hoop het brah, maar had gehoopt dat het na een jaar wel al gemakkelijker was. En het was gewone een k*tte break-up. Liefde was niet voorbij, maar toch hebben we besloten er een einde achter zetten ... Alé, eigenlijk wou zij verder proberen, maar ik dacht niet dat het ging lukken. En kijk nu, nu huil ik en zit zij met iemand anders :roflol:

wtf ... je bent 22 hebt al 7 maanden iemand anders en maakt je nog zorgen over je ex?

isthisreallife.jpg

Zo vreemd dan? Zag haar nog doodgraag maar toch is relatie stuk gelopen ... Mijn andere ex kan doen en laten wat ze wil, het boeit me geen reet meer wat zij doet, gewoon omdat ik haar uiteindelijk niet meer graag zag. Dit is anders ... en ****ing rot!

Shit...ruzie tussen ouders en dan uit elkaar...Das dikke shit.

Best niet te veel op focussen (easier said then done, I know). Probeer je gedachten wat te verzetten (trainen, werken, gamen, wat dan ook.

Komt goed brah! En dat je je k*t voelt hierdoor is meer dan normaal.

• #1.500
Shit...ruzie tussen ouders en dan uit elkaar...Das dikke shit.

Best niet te veel op focussen (easier said then done, I know). Probeer je gedachten wat te verzetten (trainen, werken, gamen, wat dan ook.

Komt goed brah! En dat je je k*t voelt hierdoor is meer dan normaal.

Was inderdaad super klote en ik begreep zowel het standpunt van men ouders, als dat van men vriendin. Alleen ze verzoenen zat er niet direct in ... en dus dacht ik dat het beter was om uit elkaar te gaan.

Probeer het, heb net een film gekeken en ga zo vertrekken naar de gym. Hopelijk kan ik even knallen en vanavond komt men GF, zij zal me ook wel op andere gedachten brengen hopelijk :)

Thanks brahs, means alot! Srs.

Terug
Naar boven