AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
heb je training helemaal niet gelezen, zal alleen in het rood PR staan

Dacht al zoiets :o

Is uiteraard ook het enige dat een reet boeit :)

Wendler Training: Bench Press Cyclus 3 Week 3

Bench Press:
2*20*20
8*40
5*50
5*60

5*67,5
3*72,5
5*77,5 + 1 spot (repout: minstens 1) REP PR!!
Had nog nooit 77,5 gepakt, maar wel al 80kg, dus kan niet echt spreken van een weight PR, maar wel zeker een rep PR.

Military Press:
10*20
10*35
10*35
10*35
10*35
10*35
Pffff, dit was bijna elke keer een fail :o

Cable Row:
10*nr5
12*nr9
10*nr9
8*nr10

DB Row:
12*24
12*26
10*28

Facepulls:
10*nr5
10*nr5
10*nr6
10*nr6

DB Fly:
15*12
15*12
10*14

DB Hammer Curl:
10*10
10*12
8*14

Triceps Cable Pushdown:
:roflol:
Triceps waren zo kapot dat ik geen reet meer naar beneden geduwd kreeg. Was uiteindelijk met zo'n lage gewichten bezig dat ik gewoon moest stoppen om men zelfvertrouwen niet helemaal onder het vriespunt te laten zakken :p Gelukkig zag ik er wel goed uit met pomp :cool:

• #1.785
nee srs, lees altijd hoofdoefening en de aftiteling, rest interesseert me echt niet :D

Doe ik speciaal voor jou een extra setje curls, lees je het niet eens :mad:

Was trouwens ook srs dat de rest niet boeit en dat ik het dus wel begrijp dat je de rest niet leest :p

Rug ziet er serieus goed uit, V netjes en je ziet schouderkoppen al aardig massa hebben!
Bench gaat lekker denk? Als je even terugleest benchte (of benchde?) je 3 maanden terug nog 65!

• #1.787
Rug ziet er serieus goed uit, V netjes en je ziet schouderkoppen al aardig massa hebben!
Bench gaat lekker denk? Als je even terugleest benchte (of benchde?) je 3 maanden terug nog 65!

Thanks brah!

Is er inderdaad al wel aan te zien dat ik train, maar buiten aan men rug, merk je het nergens, tenzij ik een pomp heb. Moet nog wel wat massa bij dus :o

Bench gaat inderdaad goed. Blij dat ik Wendler volg nu, die me zegt hoeveel reps en weight ik elke set moet nemen. Het heeft me verplicht hoger te gaan en men grenzen te verleggen, waarvan ik vroeger dacht dat ik het nog niet kon. Heb toen veel te lang op 60-65kg gezeten, terwijl 70 er waarschijnlijk al wel een tijdje in zat.

Thanks brah!

Is er inderdaad al wel aan te zien dat ik train, maar buiten aan men rug, merk je het nergens, tenzij ik een pomp heb. Moet nog wel wat massa bij dus :o

Bench gaat inderdaad goed. Blij dat ik Wendler volg nu, die me zegt hoeveel reps en weight ik elke set moet nemen. Het heeft me verplicht hoger te gaan en men grenzen te verleggen, waarvan ik vroeger dacht dat ik het nog niet kon. Heb toen veel te lang op 60-65kg gezeten, terwijl 70 er waarschijnlijk al wel een tijdje in zat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kracht gaat idd strak omhoog! Maak je ook massagains?

• #1.789
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kracht gaat idd strak omhoog! Maak je ook massagains?

Hahaha komt wel goed, we komen er wel!

Euhm, gewicht stijgt wel weer terug rustig ja, maar door de rustweek (en halve ziekte) van vorige week, was ik terug wat kilo's kwijt. Stond op 66,5 ervoor, dan teruggezakt naar 64,5 en sta nu op 66 terug ongeveer denk ik.

Ga even wachten tot volgende week zondag, wanneer die meeting is met Arnodsi, Sayer, MassiveBe, Diaephi... . Zij hebben me op de vorige meet gezien en sindsdien niet meer, dus denk dat zij het best zullen kunnen vertellen of er vooruitgang is geboekt het afgelopen jaar (?) of niet :o

Ben benieuwd:)

ik vindt dat je sterk bent voor je gewicht jorgy, keep it going

• #1.793

Wou er dit weekend laten nemen door men GF, but we had coïtus instead so ..

ik vindt dat je sterk bent voor je gewicht jorgy, keep it going

Ben ik ook :cool:

Wendler Training: Squat Cyclus 3 Week 3

Squat: (i/d smith)
2*12*0 (stang is blijkbaar 15kg in de smith)
8*20
5*40
3*50

5*60
5*65
6*70
Is er eentje meer dan vorige week, dus vooruitgang! :o

Leg Press Plate Loaded:
10*100
8*120
6*140
3*160 WEIGHT PR!!! Wou er 4 doen, maar dit was echt wel het uiterste :o
10*80 :fire:
Goede pomp nadien en voelde het allemaal zwaar branden, maar benen blijven ruk.

Leg Extension:
12*nr6
12*nr7
12*nr8
:fire:
Branden gelijk ****.

Moest eigenlijk DL's doen, maar benen lopen echt te ver achter terwijl DL momenteel wel goed gaat, dus ga men vrijdag voornamelijk focussen op benen.

Standing Calf Raises:
15*nr8
12*nr9
10*nr9

Seated Calf Raise:
12*50
12*50
12*50

En nog wat buik gedaan, maar boeit me geen fl**ker en train het ook niet graag.

VANDAAG START VAN NIEUWE CYCLUS!!

Oude gewichten:
Military Press: 60kg (repouts: 10*85%, 7*90%, 5*95%)
Deadlift: 150kg (repouts: 14*85%, 10*90%, 6*95%)
Bench Press: 90kg (repouts: 9*85%, 9*90%, 5*95%)
Squat: op gevoel (k*t smith) en in combo met leg press

Bij geen enkele oefening zit ik aan mijn maximum precies, dus gaan we het simpel houden en doe ik bij de presses er 5kg bij en bij de DL 10.

Nieuwe gewichten
Military Press: 65kg
Deadlift: 160kg
Bench Press: 95kg
Squat: op gevoel (k*t smith) en in combo met leg press

Het is toch telkens dezelfde smith? Waarom moet je dan op gevoel doen?

Wow, nice.

• #1.796

:thumbs:

Het is toch telkens dezelfde smith? Waarom moet je dan op gevoel doen?

Boek er absoluut geen vooruitgang mee en soms faal ik al bijna op 60kg, dus bedoel eigenlijk dat ik er geen 'constante' in krijg. Techniek zit ook nog niet optimaal, betwijfel of ik altijd onder par ga en ben er dus nog altijd mee aan het 'experimenteren'.

Zit al 3 weken op 4-5-6x 70kg en naar mijn gevoel zijn ze niet altijd even goed (getuige misschien ook de kleine blessure van 2 weken geleden) en denk dus dat verhogen niet echt een goed plan is. Eerst dit wat beter onder de knie krijgen. Of lijkt dit allemaal niet zo logisch wat ik nu zeg? :p

Als je toch moet squatten in de smith, doe eens front squats. Die gaan in een smith beter dan back squats imo.
En qua spieractivatie is er amper verschil. Plus je hebt niet zoveel gewicht nodig dus minder stress op je knoken

• #1.798
Als je toch moet squatten in de smith, doe eens front squats. Die gaan in een smith beter dan back squats imo.
En qua spieractivatie is er amper verschil. Plus je hebt niet zoveel gewicht nodig dus minder stress op je knoken

Juist! Die optie had ik ook nog! Thanks!

En qua spieractivatie is er amper verschil zeg je, dus dan moet ik voor de rest niets aan men schema meer toevoegen?

Juist! Die optie had ik ook nog! Thanks!

En qua spieractivatie is er amper verschil zeg je, dus dan moet ik voor de rest niets aan men schema meer toevoegen?

De front squat zijn bewegingsbaan is imo beter geschikt in een smith dan een back squat. Dit omdat
je 'rechter' op blijft eigenlijk.

En nope, niets toevoegen. Als je diep genoeg gaat doen je hams & glutes net zoveel werk

• #1.800
De front squat zijn bewegingsbaan is imo beter geschikt in een smith dan een back squat. Dit omdat
je 'rechter' op blijft eigenlijk.

En nope, niets toevoegen. Als je diep genoeg gaat doen je hams & glutes net zoveel werk

Mooi, dan ga ik die deze week eens proberen!

Bedankt!

Terug
Naar boven