AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Ja joh, gewoon liften. Maximaal tonijn kanen bij vreemden in de auto :roflol: Voor een dagje is t wel te doen lijkt me, sowieso lache om een keer te meeten idd. Geinig van je abs trouwens, bij mij komt die verticale in t midden juist als laatst doorzetten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Ja joh, gewoon liften. Maximaal tonijn kanen bij vreemden in de auto :roflol: Voor een dagje is t wel te doen lijkt me, sowieso lache om een keer te meeten idd. Geinig van je abs trouwens, bij mij komt die verticale in t midden juist als laatst doorzetten.

Tonijn kanen bij vreemden in de auto :roflol:
Zullen ze mee kunnen lachen ja, met die visgeur in hun auto!

Meeten zou zowiezo wel leuk zijn, maar ik denk niet dat ik nog snel terug ga naar SMTK. Heb nog steeds last van mijn rug en dit is duidelijk geen spierpijn meer, maar gewoon een 'blessure'. Is hopelijk maar een klein spierscheurtje of dergelijk, maar als ik moet niezen, schiet er langs bijna kanten van mijn onderrug een pijnscheut door, waardoor de tranen bijna in men ogen staan. Kousen/schoenen aandoen gaat ook moeilijk zonder pijn, dus er is iets mis. Ga er morgen waarschijnlijk mee naar de dokter.

Klinkt niet best bro, sterkte en ik ben benieuwd wat de dokter ervan denkt.

Van mij ook sterkte man, ben inderdaad benieuwd wat er gaat uitkomen..

• #1.886
Klinkt niet best bro, sterkte en ik ben benieuwd wat de dokter ervan denkt.

Van mij ook sterkte man, ben inderdaad benieuwd wat er gaat uitkomen..

Thanks brah's, maar denk niet dat het echt iets heel ergs is. Snap er eigenlijk gewoon echt geen k*t van. Op bepaalde momenten (zoals bij het niezen gisterenochtend) doet het fricking veel pijn en heb ik het de 10 min nadien bij elke stap nog gevoeld, maar daarnet moest ik weer niezen en voelde ik er geen niets van. Deze ochtend in bed kon ik me in bepaalde posities (waarin ik normaal wel goed lig) niet draaien, terwijl ik nu zonder problemen squat en DL bewegingen kan doen, ik kan hem opspannen, ik kan men kousen aan/uit doen zonder problemen ... nu lijkt het weer ineens weg.

Anyway, als ik het vandaag, vannacht, morgen nog voel ga ik morgen na de dokter.

s ochtends is je rug stijf he, komt door geen beweging. s ochtends wat rekken en strekken om je rug soepel te maken en dan moet het beter gaan.

beterschap bro! niet fijn dit

• #1.889
s ochtends is je rug stijf he, komt door geen beweging. s ochtends wat rekken en strekken om je rug soepel te maken en dan moet het beter gaan.

Is pas sinds de strongman-meeting (mijn eerste) van afgelopen zondag dat ik hier last van heb. Lijkt me geen toeval.

Heb er in ieder geval vanavond geen last meer van gehad, dus twijfel weer. Snap het niet echt meer.

Wel bedankt voor je input en welkom in mijn log ;)

beterschap bro! niet fijn dit

Thanks brah. Inderdaad niet fijn, maar snap er geen k*t meer van. Gisteren pijn tot en met en vandaag enkel 's ochtends bij het opstaan, maar nadien niets meer.

bizar ... benieuwd wat het gaat worden

• #1.891
bizar ... benieuwd wat het gaat worden

Toch maar best gaan denk je?

Nu heb ik deze ochtend in mijn bed geen last meer van gehad, maar ik kan precies wel de 'pijn' opwekken al ik een bepaalde beweging maak met mijn rug. Heb wel het gevoel dat het minder wordt elke dag, dus ik twijfel om er dan voor naar de dokter te gaan..

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 10:51 ----------

Oké, nevermind, net nog eens die beweging geprobeerd en ineens grotere pijnscheut dan daarstraks: ik ga :)

Shit bro, take care. Dokter: "Heb je nog iets extra zwaars gedaan met je rug?" Jorgy: "Telt stenen schouderen, yolk runs en laadrace?"

• #1.893
Shit bro, take care. Dokter: "Heb je nog iets extra zwaars gedaan met je rug?" Jorgy: "Telt stenen schouderen, yolk runs en laadrace?"

Thanks brah, maar ga ervan uit dat het niets speciaals is, maar gewoon een kleine spierscheur of dergelijke. Komt wel goed. Heb vanavond afspraak om 19u 20.

En :roflol:
Denk niet dat ik dat ga vertellen, ga het wel op de gym steken, daar heb ik tenminste een verzekering :o

• #1.894
Net terug van dokter, diagnose: overbelast.

Hij vroeg eerst of ik het ook in mijn benen voelde en of de pijn verder liep naar daar. Vond hij blijkbaar belangrijk want heeft hij meerdere keren gevraagd. Dat is niet het geval, dus begon hij wat op zenuwen te duwen, maar nergens had ik pijn. Dan met zijn vuisten wat op mijn lage rugspieren gemept, ook geen pijn.

Hij ging er dan maar vanuit dat het gewoon wat overbelast is en dat het weg zou zijn met twee weken rust. Heeft me ontstekingsremmers voorgeschreven en een trip naar de kinesist, als ik het wil. Zowel pillen (ontstekingsremmers bij spieren zijn niet zo effectief) als de kinesist moeten dus niet en zijn gewoon maar een optie.

Neem deze week dus zowiezo nog rust, maar kans is klein dat ik volgende week de gym niet hit. Hangt uiteraard af van de komende dagen, maar armtrainingen (superdude) zal ik volgende week wel doen.

Oja, heb blijkbaar (een kleine vorm van) scoliose en dus raadt hij mij de fitness zeker niet af. Mooi, als men ma ooit nog klaagt... BAM, scoliose b*ch!

Goed dat je bent gegaan, ook al weet je nu nog steeds niet met 100% wat er nu net is..

• #1.900

:roflol:

Als hier geen trainingen gepost worden, verveel je je echt hier he? :D

Goed dat je bent gegaan, ook al weet je nu nog steeds niet met 100% wat er nu net is..

Mjah, ben in principe niets wijzer geworden, maar voor de veiligheid, zullen we maar denken zeker?

doe eens lief voor je moeder :mad:

mooi om te horen dat het 'niets' is bij wijze van spreken

Als mijn moeder mij wilt laten stoppen met liften, is zij niet lief! :mad:

Dat wel, maar in principe wist hij het ook gewoon niet :o

Beter dat er geen uitstralingen zijn, dat kan namelijk wijzen op hernia ;)

Ik verwacht 45cm armen aan het eind van volgende week.
inb4 synthol:o

Mnee, geen uitstralingen te vinden want dat leek ook zijn grootste bezorgdheid.

Ach, ik kom het wel te boven :o

En die heb ik trouwens al :cool:

Terug
Naar boven