AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Misschien wel, maar denk dat ze wel gelijk heeft dat ik inderdaad niet diep genoeg door mijn benen buig bij het naar beneden komen.

Daarbij is men grip en belachelijk zwak en heb ik straps nodig vanaf 100kg, omdat ik anders teveel moet focussen op men grip ...

Post workout eten? Banaan?

Jij denkt srs dat die training van zondag recht te trekken is met 1 banaan? oh boy :D

Nee serieus, neem maar iets degelijk mee (banaan is een goed begin maar neem maar iets meer mee). Ik dacht aan donuts/koffiekoeken/belegde pistolets. Een stevige volwaardige maaltijd.

Niet overdrijven bro, we gaan geen marathon lopen :o
Op een half uurtje ben je thuis en dan kan je flink eten! (of in jorgen zijn geval een glaasje chocomelk drinken!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Jij denkt srs dat die training van zondag recht te trekken is met 1 banaan? oh boy :D

Nee serieus, neem maar iets degelijk mee (banaan is een goed begin maar neem maar iets meer mee). Ik dacht aan donuts/koffiekoeken/belegde pistolets. Een stevige volwaardige maaltijd.

Snap niet goed dat het naar beneden komen niet meer zo belangrijk is, je ****ed je rug toch op?

Anyway, zal zondag inderdaad wel eens naar men DL laten kijken.

En voor na de training, moet dat meteen gegeten of gedronken kunnen worden? Want ben zoals Arnodsi zegt wel op een klein halfuur bij men GF en daar kan ik ook eten..

Snap niet goed dat het naar beneden komen niet meer zo belangrijk is, je ****ed je rug toch op?

En voor na de training, moet dat meteen gegeten of gedronken kunnen worden? Want ben zoals Arnodsi zegt wel op een klein halfuur bij men GF en daar kan ik ook eten..
in een half uur verbrand je al je spieren man

:rolleyes:

Niet overdrijven bro, we gaan geen marathon lopen :o
Op een half uurtje ben je thuis en dan kan je flink eten! (of in jorgen zijn geval een glaasje chocomelk drinken!)

Thuis eten kan natuurlijk ook...ik eet liever snel iets erna. Met een lege maag naar huis rijden (45 min voor mij) zie ik niet zitten :D

Ik eet btw erna niet voor m'n anabolic window...ik eet gewoon omdat ik ziek veel honger heb van daar bezig te zijn (en even blijven babbelen...het is gauw 13 uur vooraleer je klaar bent...)

Lol bij mij zit er soms +2uur tussen men training en maaltijd
(ik krijg meestal niets/niet veel binnen na men training)
Ofcourse wel een shakje met carbs en proteïn

• #1.848
in een half uur verbrand je al je spieren man

:rolleyes:

Waarom twijfel ik of je serieus bent of niet? :p

Thuis eten kan natuurlijk ook...ik eet liever snel iets erna. Met een lege maag naar huis rijden (45 min voor mij) zie ik niet zitten :D

Ik eet btw erna niet voor m'n anabolic window...ik eet gewoon omdat ik ziek veel honger heb van daar bezig te zijn (en even blijven babbelen...het is gauw 13 uur vooraleer je klaar bent...)

Hmm, weet niet goed. Misschien dat ik met Arnodsi ook wel even aan bakker kan stoppen voor paar koffiekoeken nadien.. Of een broodje ofzo?

Lol bij mij zit er soms +2uur tussen men training en maaltijd
(ik krijg meestal niets/niet veel binnen na men training)
Ofcourse wel een shakje met carbs en proteïn

Jij pakt gewoon een whey-shake nadien?

Update eens man ouwe niet chocomeldrinker

• #1.851
Er is wifi :o

Gisteren mee strongman events gaan doen. Was leuk en zeker voor herhaling vatbaar, maar toch niet meer deze week :o

Opwarming: paused squats
Op het nummer van "Bring Sally Up, Bring Sally Down". Elke keer ze down zingt ga je naar beneden, elke keer ze up zegt ga je naar boven. Duurt ongeveer 3 min 27 seconden. Denk rond de 20 reps. Raf zei dat we 60kg moesten nemen, maar dat krijg ik amper normaal gesquat, dus toch maar de 40kg gepakt :o Ging redelijk goed eigenlijk en vond het hier nog wel leuk.

Yoke Run
30m met 50kg (die kleine blauwe die schommelt gelijk ****)
30m met 100kg (de gewone grote, zonder extra weights)
30m met 140kg
5m met 170/190kg (kreeg hem gewoon al niet gesquat en toen het me wel uiteindelijk wel gelukt was, was ik na 5m alle spanning kwijt en was het gedaan. Kreeg hem niet meer van de grond. Reden lag vooral bij men core denk ik, kon men buik en rug niet opspannen en zakte er gewoon door.)
30m met 160kg (met de belt van Ive en dat ging een stuk beter)

Tire Flips, back to back to back to back (we waren met 4)
12*200kg
De eerste gingen echt niet goed, maar eens ik de techniek wat beter onder de knie kreeg, ging het beter. Youri stond er wel altijd bij en had altijd een hand onder de band, want erg stabiel zag het er nooit niet uit :p

Stone to shoulder
Pfff, wat the **** is me dat!
F*50 (geraakte niet verder dan men knieen)
F*50 (tot op men borst)
4*50 (kreeg hem eindelijk op men schouder)
1*50 (paar grip fails, maar toch doorgezet en uiteindelijk nog een keer op men schouder gekregen)

Loes (?) kwam aan met een AA-drink, ik had suikers nodig volgens haar :o
Of het was haar teken om te zeggen: "You don't belong here, get the **** out!"

Stone Run
5m met 50kg
Grip was bij de vorige oefening al weg en hier lukte het me niet om hem tegen te houden.

3*60m*40kg
Schijf genomen die gemakkelijker was om vast te houden en dan altijd een dubbele run gedaan.

Sledge pulls
1*30m*100kg?
Geen idee hoeveel KG het was, maar er hingen wel minstens 5/6 schijven aan, dus als die 20kg each waren..
2*30m*120kg
Benen begonnen echt zwaar te verzuren. Leuke oefening, maar dood gaan!

Barrel Run:
3*65kg
Dit ging redelijk goed, maar de 90kg niet meer geprobeerd want dat vond ik een te grote sprong en was al op het einde van mijn latijn.

Fat Bar Hammergrip Pull Ups:
17*BW

---------------------------------------------

Leuke vorm van training en zeker voor herhaling vatbaar, maar het zal niet voor elke week zijn. Armen staan vol blauwe plekken en schaafwonden en kreeg gisterenavond hoofdpijn bij een bepaalde inspanning (:eyebrow: ). Dag was gisteren om 13u al voorbij :o

Denk dat ik het 1 keer per 2 maanden ofzo wel wil doen. Heb er momenteel ook nog niet zoveel te zoeken, ik was veruit de zwakste van allemaal en op sommige onderdelen werd het pijnlijk duidelijk. Eerst nog wat kracht bijkweken in de gym, maar deze meeting heeft me wel wat geleerd over 'tegen de grens botsen en erover gaan'. Youri was een grote hulp en ook bedankt aan al de rest die me hebben aangemoedigd om verder te gaan dan mijn mind mogelijk achtte.

Thanks boys!

was jij die met dat blauw/zwart shirt dan?

je hebt je best gedaan, you swollen up bro

Ectopowergrrrr

Loes (?) kwam aan met een AA-drink, ik had suikers nodig volgens haar
Of het was haar teken om te zeggen: "You don't belong here, get the **** out!"

:roflol: :roflol: :roflol:

Volgens mij bedoel je Noen

Heb je die griet haar nr of enkel dat drankje? Edit: ow noen bedoel je?
Nvm die haar vriend lift daar ook :p dacht een van die crossftchicks

Btw goed gedaan gisteren bro, je hebt doorzettingsvermogen laten zien!

Maak maar man van die vriend ;)

• #1.858
je hebt je best gedaan, you swollen up bro

Thanks brah!

Ectopowergrrrr

:roflol: :roflol: :roflol:

Volgens mij bedoel je Noen

Hahaha jah, bedoel inderdaad Noen dan!

Viel het zo hard op dan dat ik ecto ben? :o :(

Was het maar waar dat het één van de crossfitchicks was :o
Al zat er daar ook maar één bij die doenbaar was..

Thanks brah, al had ik uiteraard liever wat meer kracht laten zien.

Even een domme vraag misschien, maar zagen jullie toevallig ietwat vooruitgang tov de vorige meet? Die in april, in Turnhout.

Ik heb ook ecto genen, dat mag geen excuus zijn, eat more !

Terug
Naar boven