- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua progress is moeilijk te zeggen met je t-shirt aan man...vergelijk anders eens pics van gisteren met Turnhout?
Al heb je je wel niet laten kennen wat ook al zeker progress is![]()
![]()

Klinkt bruut manMaar over die progress: Dat had je waarschijnlijk gewoon op de dag zelf moeten vragen terwijl je je shirt uittrok.
Wil nie cru overkomen jorgy maar zag geen progress in fysiek. Nou heb ik er geen geweldig oog voor maar ok.
Je hebt wel laten zien dat je een doorzetter bent, veel gedaan en heb je paar keer hard zien werken
Veel spierpijn?
)Hmm, klinkt inderdaad niet zo lekker, maar begrijp je wel. De woorden zijn harder dan de betekenis aangezien het ook 'maar' een half jaar geleden was, dus in die tijd is het normaal gezien ook onmogelijk om echt veel massa bij te kweken. Zeker met dan nog eens een maand pauze erin. Zal straks eens terug bladeren naar april, zien hoeveel ik toen woog, maar nu is dat 66,5kg. Meer dan toen, denk ik. (hoop ik)
Thanks brah!
Rug is kapot, kon deze ochtend men kousen niet aankrijgen. Bovenbenen vallen mee, maar squats zit er toch niet in vrees ik.
Ga toch eens naar gym gaan vandaag, zien wat ik kan. Misschien een paar lichte squats proberen en nadien wat UB.
Was zelf niet op de meet, maar op de foto's die ik gezien heb merk ik wel dat je vooruit bent gegaan.Tis wel maar een halfjaar geleden natuurlijk

Niet te negatief bro, progress is niet altijd makkelijk zichtbaar.
Bro tip:
Foto's van jezelf nemen. Al dan niet met pose, week op week zie je geen verschil, maar vergelijk eens foto's na 8-10 weken. Huge verschil!
Als je natuurlijk niet veel verschil ziet misschien je voeding of training laten evalueren?
Je komt er wel man, de drive ontbreekt je zeker niet!
Nja wil je echt niet afbranden, als je paar kg gegained hebt valt me dat gewoon niet op, vorige keer en nu weer zoveel mensen gezien, kan nie van iedereen de arm omtrek onthouden

Nee zeg ik niet om je feels, je ziet er iig uit alsof je lift
edit: wat niet betekend dat je minder hard moet gaan nu

Die ectopower was niet negatief bedoeld, goed dat je er motivatie uit haalt !
Nice pics, rug en guns zien er al goed uit, lekker blijven bikkelen en dat komt helemaal goed

Niet klagen en zagen ... vreten en trainenEn af en toe tripje naar Herentals
![]()

Daar ben ik de eerste maand niet meer toe in staat vrees ik![]()
Ik neem volgende keer wel Kasteelbier mee! Beter dan aas! All kindz of gainzzzz!

Sicke guns man :O
Ik vind je er serieus goed bijstaan, abs komen door, goeie schouderkoppen en natuurlijk flinke biceps. Zit al aardig wat massa op je borst en rug gaat ook goed. Vooral onderrug erg netjes!
En benen, ach hoevaak show je die nou. Het valt hartstikke mee hoe erg ze zijn
![]()

Was het ook! Volgende keer misschien eens meedoen?
Al ben je dan wel lang onderweg misschien... Bob is trouwens ook vanuit NL gekomen, maar geen idee waar hij woont.
Houd me op de hoogte!Bro tip:
Foto's van jezelf nemen. Al dan niet met pose, week op week zie je geen verschil, maar vergelijk eens foto's na 8-10 weken. Huge verschil!

Ik neem volgende keer wel Kasteelbier mee! Beter dan aas! All kindz of gainzzzz!

Hmm, kasteelbier! Altijd goed!
Dan neem ik de keer nadien wel wat Westmalle Trappistjes mee![]()

Mmm, wie weet, lijkt me wel een keer leukHoud me op de hoogte!
+1! Als je goed aan t cutten bent zie je nog wel sneller vooruitgang
Totdat je roes wegtrekt
Whut count me in
Btw, goeie guns en wijdte idd trouwensNu die poten nog
![]()
UB ziet er prima uit hoor, zou je hoger dan 66kg inschatten iig als ik daar op zou moeten inschatten,
ik denk dat je bf ook lager zit dan 15/16 hoor, denk eerder 13 ofzo. ik zit op 13/14 nu en ben iets "dikker"