Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Qua progress is moeilijk te zeggen met je t-shirt aan man...vergelijk anders eens pics van gisteren met Turnhout?

Al heb je je wel niet laten kennen wat ook al zeker progress is ;) :thumbs:

Klinkt bruut man :) Maar over die progress: Dat had je waarschijnlijk gewoon op de dag zelf moeten vragen terwijl je je shirt uittrok.

Wil nie cru overkomen jorgy maar zag geen progress in fysiek. Nou heb ik er geen geweldig oog voor maar ok.

Je hebt wel laten zien dat je een doorzetter bent, veel gedaan en heb je paar keer hard zien werken

Veel spierpijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.864
Qua progress is moeilijk te zeggen met je t-shirt aan man...vergelijk anders eens pics van gisteren met Turnhout?

Al heb je je wel niet laten kennen wat ook al zeker progress is ;) :thumbs:

Tjah, was ook maar een half jaar geleden, dus begrijp het wel. En je zegt zelf dat het met T-shirt moeilijk was, dus op foto's zal het ook niet echt te vergelijken zijn. Zal een van de dagen misschien eens gewone pics maken, zonder T-shirt.

En heb ik turnhout mezelf wel laten kennen dan? :(

But thanks, heb inderdaad geprobeerd en gedaan wat ik kon. Denk niet dat er veel meer inzat dan wat ik er gisteren heb uitgekregen.

Klinkt bruut man :) Maar over die progress: Dat had je waarschijnlijk gewoon op de dag zelf moeten vragen terwijl je je shirt uittrok.

Was het ook! Volgende keer misschien eens meedoen?
Al ben je dan wel lang onderweg misschien... Bob is trouwens ook vanuit NL gekomen, maar geen idee waar hij woont.

Zal pics maken binnenkort.

Wil nie cru overkomen jorgy maar zag geen progress in fysiek. Nou heb ik er geen geweldig oog voor maar ok.

Je hebt wel laten zien dat je een doorzetter bent, veel gedaan en heb je paar keer hard zien werken

Veel spierpijn?

Hmm, klinkt inderdaad niet zo lekker, maar begrijp je wel. De woorden zijn harder dan de betekenis aangezien het ook 'maar' een half jaar geleden was, dus in die tijd is het normaal gezien ook onmogelijk om echt veel massa bij te kweken. Zeker met dan nog eens een maand pauze erin. Zal straks eens terug bladeren naar april, zien hoeveel ik toen woog, maar nu is dat 66,5kg. Meer dan toen, denk ik. (hoop ik :p)

Thanks brah!

Rug is kapot, kon deze ochtend men kousen niet aankrijgen. Bovenbenen vallen mee, maar squats zit er toch niet in vrees ik.

Ga toch eens naar gym gaan vandaag, zien wat ik kan. Misschien een paar lichte squats proberen en nadien wat UB.

Was zelf niet op de meet, maar op de foto's die ik gezien heb merk ik wel dat je vooruit bent gegaan. ;) Tis wel maar een halfjaar geleden natuurlijk

Niet te negatief bro, progress is niet altijd makkelijk zichtbaar.

Bro tip:

Foto's van jezelf nemen. Al dan niet met pose, week op week zie je geen verschil, maar vergelijk eens foto's na 8-10 weken. Huge verschil!

Als je natuurlijk niet veel verschil ziet misschien je voeding of training laten evalueren?

Je komt er wel man, de drive ontbreekt je zeker niet!

Hmm, klinkt inderdaad niet zo lekker, maar begrijp je wel. De woorden zijn harder dan de betekenis aangezien het ook 'maar' een half jaar geleden was, dus in die tijd is het normaal gezien ook onmogelijk om echt veel massa bij te kweken. Zeker met dan nog eens een maand pauze erin. Zal straks eens terug bladeren naar april, zien hoeveel ik toen woog, maar nu is dat 66,5kg. Meer dan toen, denk ik. (hoop ik :p)

Thanks brah!

Rug is kapot, kon deze ochtend men kousen niet aankrijgen. Bovenbenen vallen mee, maar squats zit er toch niet in vrees ik.

Ga toch eens naar gym gaan vandaag, zien wat ik kan. Misschien een paar lichte squats proberen en nadien wat UB.

Nja wil je echt niet afbranden, als je paar kg gegained hebt valt me dat gewoon niet op, vorige keer en nu weer zoveel mensen gezien, kan nie van iedereen de arm omtrek onthouden

• #1.868
Was zelf niet op de meet, maar op de foto's die ik gezien heb merk ik wel dat je vooruit bent gegaan. ;) Tis wel maar een halfjaar geleden natuurlijk

Serieus? Of zeg je dat gewoon voor mijn feels? :heart:

Thanks brah! En inderdaad, op een half jaar kan je ook niet teveel verwachten natuurlijk.

Niet te negatief bro, progress is niet altijd makkelijk zichtbaar.

Bro tip:

Foto's van jezelf nemen. Al dan niet met pose, week op week zie je geen verschil, maar vergelijk eens foto's na 8-10 weken. Huge verschil!

Als je natuurlijk niet veel verschil ziet misschien je voeding of training laten evalueren?

Je komt er wel man, de drive ontbreekt je zeker niet!

Nee, zoveel maakt het ook niet uit, maar het had wel leuk geweest moest het zichtbaar zijn natuurlijk. Maar dat motiveert me alleen maar harder!

Zal morgen eens proberen pics te maken.
Voeding zit redelijk. Als ik de weegschaal wat in het oog hou, komt er redelijk wat bij elke week, dus genoeg is het meestal wel. Clean kan ik het niet noemen, maar eiwitten zitten er zeker in.

Nja wil je echt niet afbranden, als je paar kg gegained hebt valt me dat gewoon niet op, vorige keer en nu weer zoveel mensen gezien, kan nie van iedereen de arm omtrek onthouden

Neenee, dat begrijp ik ook ;)
Was trouwens ook niet zo 'depressief' als mijn woorden blijkbaar laten uitschijnen.

Maar ... door al die dingen hier te horen zoals 'ectopowers', 'zie geen progress' en 'je hebt je best gedaan' heb ik mezelf toch maar naar de gym gesleept.

Squats:
12*BW
10*20
10*20
10*30
10*30
10*40
10*40
Wat lichte squats waren goed, dus heb het geprobeerd en licht gedaan. Allemaal in het BP-rack trouwens. Konden meeste gym-ers niet echt mee lachen, monday chestday, je weet :p

Back Extensions:
10*
10*
10*
Onderrug is zo stijf als wat, dus DL's zag ik toch echt niet zitten. Dit dan maar als vervanging gedaan. Verzuring vanaf rep 1, maar heb ze rustig en traag gedaan. Zolang het doenbaar is, doen we het!

Chest Press:
BP was bezet, dus hier maar aan begonnen.
10*nr4
10*nr5
10*nr6
10*nr7
10*nr8
10*nr9
8*nr10
6*nr10
Iets te laag begonnen, maar doe deze nooit dus het was even zoeken. Toch goede pomp nadien.

DB BP:
BP was nog altijd bezet, dus dit nog eens gedaan. Was al enorm lang geleden, dus wist ook niet waar te beginnen.
10*16
10*18
-**** this shit, gedaan met p*ssy uit te hangen-
8*22
6*24
8*26 wat
Bij die laatste had ik een spotter gevraagd en ineens kon ik er 8. Weird shit.

DB Fly:
3*8*12
Het was zo goed als op :o

Close Grip BP:
12*40
6*50 what the fuark
3*60 (gewone BP)
Wat een fail. Energie was volledig op, kon niets meer. Zelfs geen 60kg meer benchen..

Nog wat Cable Pulldowns gedaan, maar dat moest uiteindelijk met zo'n laag gewicht dat ik met het schaamrood op mijn wangen vertrokken ben. I cry

Nice bro dat je bent geweest!!

Nee zeg ik niet om je feels, je ziet er iig uit alsof je lift :thumbs:

edit: wat niet betekend dat je minder hard moet gaan nu

• #1.871
Nice bro dat je bent geweest!!

Ik moest! Iedereen ging en ik werd te vaak omschreven als een pannekoek hiero :o

Nee zeg ik niet om je feels, je ziet er iig uit alsof je lift :thumbs:

edit: wat niet betekend dat je minder hard moet gaan nu

Hahaha yeah! I look like I lift :cool:

-------------------

Net eens teruggekeken naar kracht/gewicht/reps/sets van rond de eerste meet en tot mijn grote teleurstelling was dat inderdaad grotendeels hetzelfde als nu. Hoewel ik amper een maand ben gestopt wegens examens en vakantie en een paar dagen ziek ben geweest, ben ik dus een half jaar blijven stil staan ofzo.

Anyway, net wat pics geschoten.

UPPERBODY PICS:
24bp8c4.jpg

2cerd02.jpg

2yxi1cl.jpg

2m79m3d.jpg

2qdsg1h.jpg

fdyu0h.jpg

20r2xdt.jpg

f59w5.jpg

11cgw2d.jpg

LOWERBODY PICS:
Uit schaamte staan deze iets verder weg :o
2i6hu6p.jpg

2rhsrir.jpg

Klote stones!
2jciyc7.jpg

Current stats:
Bodyweight: 66,5kg
Fat Percentage: 15-16% (?)
Height: 1m 74

Deadlift: 6*130
BP: 2*80
MP: 4*52,5

Die ectopower was niet negatief bedoeld, goed dat je er motivatie uit haalt !

Nice pics, rug en guns zien er al goed uit, lekker blijven bikkelen en dat komt helemaal goed

Niet klagen en zagen ... vreten en trainen :p En af en toe tripje naar Herentals :p

• #1.874
Die ectopower was niet negatief bedoeld, goed dat je er motivatie uit haalt !

Nice pics, rug en guns zien er al goed uit, lekker blijven bikkelen en dat komt helemaal goed

En dat weet ik, maar ecto zijn is gewoon een reden om nog harder ervoor te gaan ;)

Rug is inderdaad het enige dat er wat goed voor staat, en armen die vanzelf gemakkelijk groeien.

Niet klagen en zagen ... vreten en trainen :p En af en toe tripje naar Herentals :p

Daar ben ik de eerste maand niet meer toe in staat vrees ik :p

Sicke guns man :O

Ik vind je er serieus goed bijstaan, abs komen door, goeie schouderkoppen en natuurlijk flinke biceps. Zit al aardig wat massa op je borst en rug gaat ook goed. Vooral onderrug erg netjes!
En benen, ach hoevaak show je die nou :p. Het valt hartstikke mee hoe erg ze zijn;)

• #1.877
Ik neem volgende keer wel Kasteelbier mee! Beter dan aas! All kindz of gainzzzz!

Hmm, kasteelbier! Altijd goed!

Dan neem ik de keer nadien wel wat Westmalle Trappistjes mee ;)

Sicke guns man :O

Ik vind je er serieus goed bijstaan, abs komen door, goeie schouderkoppen en natuurlijk flinke biceps. Zit al aardig wat massa op je borst en rug gaat ook goed. Vooral onderrug erg netjes!
En benen, ach hoevaak show je die nou :p. Het valt hartstikke mee hoe erg ze zijn;)

Haha thanks! Guns komen er inderdaad wel goed uit op deze pics. Verschoot er zelf ook wel van :p

Benen moet nog wel serieus wat bij, maar dat toon je inderdaad niet vaak en ze zitten nog niet lang in men schema. Borst loopt wat achter vind ik en men schouderkoppen komen er vooraan precies niet echt uit. Bij de BDB komen ze er wel weer goed uit..

Was het ook! Volgende keer misschien eens meedoen?
Al ben je dan wel lang onderweg misschien... Bob is trouwens ook vanuit NL gekomen, maar geen idee waar hij woont.

Mmm, wie weet, lijkt me wel een keer leuk :) Houd me op de hoogte!

Bro tip:

+1! Als je goed aan t cutten bent zie je nog wel sneller vooruitgang ;)

Ik neem volgende keer wel Kasteelbier mee! Beter dan aas! All kindz of gainzzzz!

Totdat je roes wegtrekt :D

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 00:13 ----------

Hmm, kasteelbier! Altijd goed!

Dan neem ik de keer nadien wel wat Westmalle Trappistjes mee ;)

Whut count me in :D

Btw, goeie guns en wijdte idd trouwens :thumbs: Nu die poten nog ;)

UB ziet er prima uit hoor, zou je hoger dan 66kg inschatten iig als ik daar op zou moeten inschatten,
ik denk dat je bf ook lager zit dan 15/16 hoor, denk eerder 13 ofzo. ik zit op 13/14 nu en ben iets "dikker"

• #1.880
Mmm, wie weet, lijkt me wel een keer leuk :) Houd me op de hoogte!

+1! Als je goed aan t cutten bent zie je nog wel sneller vooruitgang ;)

Totdat je roes wegtrekt :D

Whut count me in :D

Btw, goeie guns en wijdte idd trouwens :thumbs: Nu die poten nog ;)

Lijkt me vooral leuk om je eens in RL te ontmoeten brah. (no homo)

Het is wel altijd in Herentals, weet niet of je dat ziet zitten?

UB ziet er prima uit hoor, zou je hoger dan 66kg inschatten iig als ik daar op zou moeten inschatten,
ik denk dat je bf ook lager zit dan 15/16 hoor, denk eerder 13 ofzo. ik zit op 13/14 nu en ben iets "dikker"

Als ik goede benen had, had ik misschien op 70kg gestaan ofzo. UB is imo wat uit verhouding en misschien dat je me daarom zwaarder schat.

En betwijfel het van dat VP; op die pics heb ik uiteraard alles opgespannen en dus ook mijn abs. Als ik het niet doe, zie je enkel de verticale lijnen en maar één horizontale :(

Training van vanavond was wel hopeloos. Onderrug is nog steeds zo stijf als een hark en doet echt pijn. Het is wel spierpijn, denk (en hoop) ik, dus normaal gezien geen blessure. Kon amper plates op de machines krijgen zonder pijn te krijgen :o

Chins:
10*BW (+2 in vgl met vorige training)
10*(BW+5) (+2)
10*(BW+10) (+2)
7*(BW+15) (+1)
5*(BW+15) (+2)

Lat Pulldown:
10*nr8
10*nr9
8*nr10
5*10

Cable Row:
8*nr9
6*nr10
Kon men onderrug niet recht houden zonder teveel pijn, dus maar gestopt.

Seated Machine Row Plate Loaded:
10*5
10*15
10*25
8*30
5*35

Machine Front Pulldown Plate Loaded:
10*15
10*30
7*35
5*40
Bij de twee laatste setjes had ik hulp nodig om in positie te geraken, omdat het meer dan bodyweight was. Ik kon mezelf er enkel aan op trekken, in plaats van op men stoeltje te geraken. Andere moesten dus even komen helpen :p

Hammer Curls:
10*10
10*12
5*14

Guns mogen er dan goed uit zien, veel kracht zit er toch niet in hoor :(

Terug
Naar boven