- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie progressie op die pics bro, echt een wereld van verschil als je het mij vraagt.

Gedane zaken nemen geen keer bro, en ik ben akkoord met Bob. Een wereld van verschil al.
En het wordt alleen maar beter als je pre-workout en post-workout Pizzahut is!
met chocomelk![]()

Ben nu al 3x in het afgelopen uur gaan schijten, wat moet dat zijn na 2x een pizzabuffet![]()

Hopelijk neem je dan geen pepperoni, want dat is nog eens nagenieten![]()

Doe ik normaal altijd en dat is inderdaad extra lekker
Maar die zijn er niet in de pizzahut ...![]()

Niet??!
Jezus.. die is net echt lekker. En bij Domino's ?
)
Anyway, hij traint veel competitie powerlifters en ben hem wel geneigd om deze manier van deadliften te volgen. Weet niet hoe jullie hier tegenover staan, maar ik vond hem best prettig aanvoelen, beter dan de conventional deadlift om eerlijk te zijn.Waarom denk je dat sumo's meer voor je wheels doen dan regular deads? Kan me voorstellen dat je je rug IETS ontlast t.o.v. regular deads maar als je echt problemen hebt met overbelasting skip dan uberhaupt deadlifts imo.
Ja oke, zit wat in. Als je een sumo van de grond krijgt kan je m 9/10x ook uitlocken. Dus t is meer een kwestie van op safe spelen qua vorm?
progressie is er, vind hem zelf eerlijk gezegd niet geweldig (no hard feelings) maar je gaat in ieder geval omhoog!
keep it up![]()

Geoon geinteresseerd
Sumo heb ik niet zoveel verstand van