AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941

Was die weg dan? :o

Pfff, net CV en motivatiebrief verstuurd naar PWC. Ben volgens mij nu al 10kg afgevallen en heb enkel nog maar wat moeten typen thuis achter mijn eigen pc, wat gaat dat zijn als ik naar ginder moet om mezelf voor te stellen :roflol:

yes srs, was vandaag zenuwachtig voor op "send" te duwen en heb al meer gezweet dan de voorbije 10 trainingen, arnodsi can confirm :o

Gay fag

Was die weg dan? :o

Pfff, net CV en motivatiebrief verstuurd naar PWC. Ben volgens mij nu al 10kg afgevallen en heb enkel nog maar wat moeten typen thuis achter mijn eigen pc, wat gaat dat zijn als ik naar ginder moet om mezelf voor te stellen :roflol:

yes srs, was vandaag zenuwachtig voor op "send" te duwen en heb al meer gezweet dan de voorbije 10 trainingen, arnodsi can confirm :o

:roflol::roflol: waz met jou!

Even ter verduidelijking: hij heeft het over het trainen, niet over gay praktijken

En succes met dat bedrijf man! Ik zal duimen

• #1.946
DIAEPHI

Wendler MP, Cyclus 4 week 2.

Military Press:
2*12*20
8*30
3*40

3*47,5
3*50
6*52,5 (repout: 3)
10*30

Hoppaaaah! Zware PR! Denk dat de vorige keer 4 was ofzo. Had wel moeilijk met hem op schouderhoogte te krijgen.

Chin Ups:
10*BW
8*(BW+5)
8*(BW+10)
7*(BW+15)
4*(BW+15)

BP:
10*50
10*50
10*50
10*50
10*50
Eitje, ging enorm vlot. Beetje weird shit :p

Lateral Raise:
12*6
12*7
12*7
Mooie burn :fire:

Dumbbell Curls:
10*10
10*12
6*14
Stevige burn :fire:

Lat Pulldown:
12*nr8
10*nr9
8*nr10
7*nr10 + 2 spot

Cable Fly:
12*nr5
6*nr6 wtf dat was zwaar :(
10*nr5

Cable Pulldown:
15*nr5
15*nr6
10*nr7 + repout

Armen waren exhausted en zware pomp, zowel in biceps als triceps. Iemand kwam vragen, na men biceps curls, of ik moe was na die 3 setjes want hij begreep niet dat ik er maar één oefening voor doe. Kort even gezegd dat het helemaal niet nodig is om 5 bicepsoefeningen te doen, maar heb er niet teveel tijd aan verspild :o

Oefeningen waren allemaal door mekaar maar dat kwam gewoon doordat de shit allemaal bezet was en had geen zin om te wachten.

Congrats :roflol:

Ben je srs al 10 kilo afgevallen?
En hoe is het met dat bedrijf nu?

pls stay safe.

Zeker je chins. Kan ik nog iets van leren.

Prs zie ik altijd wel hoor :p

• #1.951
Ben je srs al 10 kilo afgevallen?
En hoe is het met dat bedrijf nu?

pls stay safe.

Zeker je chins. Kan ik nog iets van leren.

:roflol:

Nee, uiteraard niet srs. En jammer genoeg nog niets gehoord dus begin me toch wat zorgen te maken. Als ik zelfs al niet eens op gesprek mag komen, moet ik mijn doelen toch serieus bijstellen en dat zou toch een serieuze domper zijn. Zeker om te weten dat al mijn 'klasgenoten' wel binnen zijn geraakt bij bedrijven zoals hetgene waarvoor ik solliciteer, dus dan zou het aan mij liggen. Pijnlijk :/

Maar de hoop is er nog :o

Geen idee trouwens wat jij van mij zou moeten leren ivm de chins?

Zekerheid inbouwen, mag men maester niet ontgoochelen.

Kan wel even duren bro. Was het een spontane sollicitatie of als reactie op een advertentie?
Meestal is dat een bepaalde periode dat je kan solliciteren, kan wel een paar weken duren.

7xBW+15 is zeker indrukwekkend. Ik doe ze enkel met BW :roflol:

• #1.953
Kan wel even duren bro. Was het een spontane sollicitatie of als reactie op een advertentie?
Meestal is dat een bepaalde periode dat je kan solliciteren, kan wel een paar weken duren.

7xBW+15 is zeker indrukwekkend. Ik doe ze enkel met BW :roflol:

Elk jaar nemen de vier grote consulting bedrijven (PWC, KPMG, Deloitte en E&Y) een shitload aan studenten aan. Deloitte alleen al nam vorig jaar 230 studenten aan, allemaal voor consulting of audit activiteiten. Na een jaar (of 2) vliegt meestal de helft buiten, of stoppen ze zelf aangezien het wel enorm hard werken is, maar het zijn enorm goede leerscholen voor op korte termijn heel veel bij te leren.

Anyway, tegenwoordig doen ze dus selection days of zijn de selectieprocedures bezig en je kan je daarvoor 'inschrijven' door je CV en motiviatiebrief op te sturen. Dan bekijkt een HR manager je profiel en als ze je kunnen gebruiken, krijg je een uitnodiging voor een selection day vol gesprekken. Ik had gehoopt toch op zen minst even langs te mogen komen, maar als zelfs dat al niet lukt...

Hmmz, dan doe ik ze verkeerd ;)

Sterke mp man!

Kop op bro, genoeg bedrijven waar je wel je slag kan halen. Niet het einde van de wereld dit moest het zo zijn :)

Netjes heur. Vandaag nog een workshop finance van KPMG gehad, toffe shit. HR is een beetje mn vak ook, keep me posted :)

• #1.957

Thanks brah!

Kop op bro, genoeg bedrijven waar je wel je slag kan halen. Niet het einde van de wereld dit moest het zo zijn :)

Zeker waar, maar toch, zou even k*t zijn. Thanks brah :)

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 21:54 ----------

Netjes heur. Vandaag nog een workshop finance van KPMG gehad, toffe shit. HR is een beetje mn vak ook, keep me posted :)

Thanks.

Netjes, gewoon voor studenten of moest je er ook zo voor 'inschrijven'?

Zal ik doen, maar heb men CV vrijdag opgestuurd en heb na 2 werkdagen nog niets gehoord, dus ik vrees echt al het ergste :angstig:

Thanks.

Netjes, gewoon voor studenten of moest je er ook zo voor 'inschrijven'?

Zal ik doen, maar heb men CV vrijdag opgestuurd en heb na 2 werkdagen nog niets gehoord, dus ik vrees echt al het ergste :angstig:

Nee voor mn minor. 2 werkdagen is niks in recruitment. Als je na 1,5 werkweek nog niks hebt gehoord ff achteraan bellen.

• #1.959
Nee voor mn minor. 2 werkdagen is niks in recruitment. Als je na 1,5 werkweek nog niks hebt gehoord ff achteraan bellen.

Snap geen ruk van hoe ze het doen. Ik zou denken dat er gewoon wat HR-mensen zijn die men CV open doen, lezen en zeggen: jup of nup.

En srs achteraan bellen? Lijkt me opdringerig?

Snap geen ruk van hoe ze het doen. Ik zou denken dat er gewoon wat HR-mensen zijn die men CV open doen, lezen en zeggen: jup of nup.

En srs achteraan bellen? Lijkt me opdringerig?

Klopt. Dat is in principe het proces maar dan wachten ze 1-2 weken om een redelijke poel kandidaten te krijgen en pas als de vacature dicht gaat komt er vaart in. Je kan altijd vragen of je cv enzo wel goed is aangekomen en dat je benieuwd ben wanneer je bericht krijgt. Voegt niet toe aan het selectieproces maar wel goed voor je gemoedsrust.

Terug
Naar boven