AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Klopt. Dat is in principe het proces maar dan wachten ze 1-2 weken om een redelijke poel kandidaten te krijgen en pas als de vacature dicht gaat komt er vaart in. Je kan altijd vragen of je cv enzo wel goed is aangekomen en dat je benieuwd ben wanneer je bericht krijgt. Voegt niet toe aan het selectieproces maar wel goed voor je gemoedsrust.

Slim gezien. Niet aan gedacht :o

Thanks brah!

• #1.962
Hééé boys, heb me de laatste weken beetje laten gaan qua voeding en in combinatie met die stomme twee weken rust, is men vetpercentage wel een beetje omhoog gegaan. Vrees dat ik nu boven de 15% zit en dat is mentaal niet altijd even gemakkelijk, zeker als je weet dat ik vroeger altijd abs had, simpelweg omdat ik amper 50kg woog :o

Zou er dan ook graag wat aan doen en zit dan te denken aan cardio, maar heeft dat nut? Ben nog altijd niet helemaal mee met het cut/bulk principe.

Als je er echt mee zit zou ik gewoon 2 weken cutten (2200 kcals ofzo) en daarna weer bulken. Wanneer je je bulk weer start zal je weer tevreden zijn over je looks :)

Of denk na over recompen ;)

Mwoah, zo lang je nog niet tegen je max aan begint te lopen zou ik nog lekker bulken en cutten, maar dat is mijn mening ;)

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 11:41 ----------

Snap geen ruk van hoe ze het doen. Ik zou denken dat er gewoon wat HR-mensen zijn die men CV open doen, lezen en zeggen: jup of nup.

En srs achteraan bellen? Lijkt me opdringerig?

Er achter aan mailen of nog beter bellen is in de meeste gevallen juist positief. Als jij als de enige van 50 sollicitanten netjes belt of alles ontvangen is dan blijf jij hangen. Zo val je extra op, je laat zien dat je pro-actief bent.

Mwoah, zo lang je nog niet tegen je max aan begint te lopen zou ik nog lekker bulken en cutten, maar dat is mijn mening ;)

True, traditioneel cut/bulk cycle heeft waarschijnlijk meer resultaat. Maar als je eigenlijk wilt bulken, maar je jezelf te vet vindt worden(en geen zin hebt om te cutten), kun je een tijdje recomp doen;)

Of recomp bulk, hoger op trainingsdagen dan normale recomp. Kom je uiteindelijk per week wel op een netto caloriesurplus uit.

• #1.967
Als je er echt mee zit zou ik gewoon 2 weken cutten (2200 kcals ofzo) en daarna weer bulken. Wanneer je je bulk weer start zal je weer tevreden zijn over je looks :)

Hmmz. Misschien wel iets om over na te denken, al was ik wel tevreden over mijn vooruitgang qua kracht (en ook massa) en zou liever gewoon even blijven knallen. Klote dat ik niet gewoon tijdens KT kan 'bulken' en door er cardio achteraan te doen mijn vp kan tegenhouden :/

En daarmee bedoel je?

Er achter aan mailen of nog beter bellen is in de meeste gevallen juist positief. Als jij als de enige van 50 sollicitanten netjes belt of alles ontvangen is dan blijf jij hangen. Zo val je extra op, je laat zien dat je pro-actief bent.

Oké, dan zal ik dat misschien toch maar eens doen binnen een weekje ofzo. En als het antwoord negatief is, dan maar op naar de drie andere! Thanks brah.

True, traditioneel cut/bulk cycle heeft waarschijnlijk meer resultaat. Maar als je eigenlijk wilt bulken, maar je jezelf te vet vindt worden(en geen zin hebt om te cutten), kun je een tijdje recomp doen;)

Of recomp bulk, hoger op trainingsdagen dan normale recomp. Kom je uiteindelijk per week wel op een netto caloriesurplus uit.

Dat.

Maar wat bedoel je juist? :p

Ik snap je gedachtengang maar naar mijn ervaring zitten recruiters echt niet te wachten op telefoontjes van die sollicitanten. 9 van de 10 keer beginnen ze pas met selecteren als de vacature gesloten wordt en ze genoeg reacties hebben ;)

Hmmz. Misschien wel iets om over na te denken, al was ik wel tevreden over mijn vooruitgang qua kracht (en ook massa) en zou liever gewoon even blijven knallen. Klote dat ik niet gewoon tijdens KT kan 'bulken' en door er cardio achteraan te doen mijn vp kan tegenhouden :/

En daarmee bedoel je?

Oké, dan zal ik dat misschien toch maar eens doen binnen een weekje ofzo. En als het antwoord negatief is, dan maar op naar de drie andere! Thanks brah.

Dat.

Maar wat bedoel je juist? :p

http://www.victormooren.com/het-volgen-van-een-recomp-benadering-1/

Moet je ff kijken naar Recomp Gain;)

Je moet niet denken dat je kracht drastisch gaat dalen door zo'n korte cut cycle hoor ;)
Ik heb in het verleden zelfs een paar PR's gezet tijdens de cut.

• #1.971

Paar drukke dagen gehad, ga het binnenkort eens op het gemak lezen.

Je moet niet denken dat je kracht drastisch gaat dalen door zo'n korte cut cycle hoor ;)
Ik heb in het verleden zelfs een paar PR's gezet tijdens de cut.

Maar jouw genetics zijn MONSTERLIJK :o

Woensdag nog snel even naar gym geweest voor ik een date had met de misses.

Sumo - Deadlift:
15*60
12*70
10*80
8*90

5*100
5*100
5*100
Epic pomp in onderrug, voelde lekker. Qua kracht zat er misschien meer in de tank, maar moest hoge reps doen van Guts, dus vandaar :o

FSQ (i/d smith):
10*stang
5*30
6*30
5*30
Why do I even bother..

Superset Goodmornings & Barbell Shrugs:
12*20 ss 20*40 (B)
12*20 ss 15*40 (O)
12*20 ss 20*50 (B)
12*20 ss 15*50 (O)

Alles gedaan in minder dan 30 min, dus was best wel moe. Traps branden lekker op het einde en onderrug was volledig kapot na de DL's. Squats blijven ruk gaan, maar volgens mij waren ze opnieuw te uitgeput na de sumo DL. Misschien eens nadenken opsplitsen van beide oefeningen;

MA - MP + BP + rest (Wendler style)
DI - DL + leg press + kuiten + traps + abs

DO - BP + MP + rest (Wendler style)
VR - FSQ + leg press + leg curl + ...

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Bench Press:
2*20*20
8*40
5*50
5*60

3*67,5
3*72,5
7*75 (repout: 3) + 10*60 Allemaal met spotter
Spotter stond erbij en hoewel ik 15x zei dat hij met zijn fikken van de stang moest afblijven, hield hij hem toch constant vast. Geen idee hoeveel reps ik zelf heb gedaan, maar had wel redelijk het gevoel alsof ik alles moest doen dus ik denk dat ik 5*75 en 7*60 zelf heb gedaan. Ook een epic pump en burn in men borst, dus denk wel dat ze goed getraind zijn :)

Seated Shoulder Press: (i/d smith)
10*30
10*30
10*30
10*30
10*30
Had nog wat last van onderrug, dus wou hem beetje sparen.

Facepulls:
10*nr5
10*nr5
10*nr6
10*nr6

DB Fly:
15*12
12*13
10*14

Superset Close-Grip BP & Barbell Curl:
8*40 ss 8*30
8*40 ss 8*30
8*40 ss 8*30
8*40 ss 8*30
Geen rust tussen de setjes. Alles aan één stuk door.

Abs
Eens een superdude, altijd een superdude.

Bench gaat lekker zo te zien! Wendler doe je op bench zie ik?

Wat is dat met die achterlijke spotters

• #1.974
Bench gaat lekker zo te zien! Wendler doe je op bench zie ik?

Wendler op MP en BP zowiezo.

Voor de squat ben ik net overgestapt op de frontsquat in de smith en dat is nog wat zoeken, dus vandaar geen Wendler bij SQ.

Bij de DL hetzelfde; net overgestapt naar de sumo-DL en dus nog even wennen. Hopelijk vanaf cyclus 5 allebei ook weer Wendler.

Bench gaat 'goed', al kan het ook zijn dat de spotters al het werk deden de afgelopen keren :o

Wat is dat met die achterlijke spotters

Kom ze eens meppen geven brah :o

Zijn er echt maar een paar die het idee van een spotter snappen, de meeste denken echter dat ze zelf een DL/BOR moeten doen en dat ik hén spot ipv zij mij. :mad:

Ach je bent geen PL'er dus lekker boeie. Gaat toch om de pomp en burn die je had? Get the blood flowin' in there!

• #1.976
Wil men broer terug wat aan het gymmen krijgen en dus wou ik iets leuk doen met hem. En als ik 'iets leuk' zeg, denkt iedereen (behalve die horny Arnodsi dan) natuurlijk aan ... S-A-L-L-Y SQUATS :D

3x het nummer gedaan

Wat een burn :fire: :o

Ga zometeen naar gym voor beentraining, maar geen idee wat ik daar eigenlijk nog kan gaan doen. Trap ging nu al moeilijker en men broek spant al harder dan voordien.

Wil men broer terug wat aan het gymmen krijgen en dus wou ik iets leuk doen met hem. En als ik 'iets leuk' zeg, denkt iedereen (behalve die horny Arnodsi dan) natuurlijk aan ... S-A-L-L-Y SQUATS :D

3x het nummer gedaan

Ga zometeen naar gym voor beentraining, maar geen idee wat ik daar eigenlijk nog kan gaan doen. Trap ging nu al moeilijker en men broek spant al harder dan voordien.

Wut?? sick :p

Wil men broer terug wat aan het gymmen krijgen en dus wou ik iets leuk doen met hem. En als ik 'iets leuk' zeg, denkt iedereen ( behalve die horny Arnodsi dan ) natuurlijk aan ... S-A-L-L-Y SQUATS :D

3x het nummer gedaan

Wut??

Terug
Naar boven