MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar met meer triceps, schouders en quads

edit:

zoiets dus:

man man man wat een verschil tussen die 2 fysieken :roflol:
alsof die 2de enkel betere triceps, schouders en quads heeft.

man man man wat een verschil tussen die 2 fysieken :roflol:
alsof die 2de enkel betere triceps, schouders en quads heeft.

die onderste is dan ook iets ouder hé, moet je rekening mee houden... het gaat 'm om't soort fysiek dat ik wil: buffe Men's Health
dat gastje op die bovenste foto's is trouwens nog maar 21 jaar oud

Ik hoop dat ik als dit kan berijken

lol:rolleyes: zo zien de meeste mensen er al standaard uit zonder ooit getraint te hebben, vind dat fysiek nix aan:eek:

Tja het is niet heel groot maar dit is mijn (voorlopige) doel (in de film lijkt hij ook buffer dan op deze foto btw). Ik denk dat wil ik er zo uitzien toch al wel richting 100 kg bw moet gaan en er toch wel een flinke trainingstijd overheen gaan.

Als ik niet getraind zou hebben was ik nu 110 kg geweest zijn op 35% denk ik en zeker niet zijn fysiek, helaas :p

en toch heeft hij meer massa dan jij na een jaar trainen :rolleyes: De meeste mensen moeten voor zijn massa toch wel jarenlang hard trainen.

Vitor Belfort op zijn hoogtepunt vind ik een geweldig fysiek hebben:

http://i66.photobucket.com/albums/h276/myxmyx/vitor.jpg

die gozer is 40, en ik had et niet eens over massa(en vergelijkingen met iemand van 19)??? zeg alleen dat zn fysiek niet zoveel aan is.... en dat dit voor iedereeen met gemak te behalen, zelfs nog beter....

en daar train je echt geen jaren voor, dan ben je al een beest:P

mijn droomfysiek en als 2e droomfysiek trainingsmaat van loo:P maar heb daar geen pics van

die gozer is 40, en ik had et niet eens over massa(en vergelijkingen met iemand van 19)??? zeg alleen dat zn fysiek niet zoveel aan is.... en dat dit voor iedereeen met gemak te behalen, zelfs nog beter....

nee wat jij zei was dat mensen er standaard zo uitzien zonder te trainen. Nou mooi niet dus.

das een mooi fysiek vind ik. Mag nog wel massa op als je tijdelijk op kracht ect traint. Maar voor een vechtsporter is dit perfect!. Zou mirco aan de roids zitten?

2jcgdgg.jpg

zoiets lijkt me wel een goed doel :cool:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die richting op..

Herkuul jouw endocriene systeem is al zo ****ed up door die kuurtjes, dat je dat nooit gaat redden. Dus ik zou wat minder uitkiezen.

Terug
Naar boven