Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

403145_2714426534607_1343782958_n.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

20 jaar oud. Ongeveer 85kg... WTF
Deze vind ik wel super. Weet je ook hoelang hij is?

zou wel rond de 1.70 zijn

Ik denk dat hij langer is dat dan. Echt een goed fysiek, vraag me af hoe haalbaar dat natty is. Dat vraag ik me wel vaker af en ik wil geen verhitte discussie starten ofzo:)

Als je er met de juiste genen minimaal 10 jaar voor over hebt wel. Denk overigens inderdaad dat hij max 1.75 is.

Ik denk dat hij langer is dat dan. Echt een goed fysiek, vraag me af hoe haalbaar dat natty is. Dat vraag ik me wel vaker af en ik wil geen verhitte discussie starten ofzo:)
Never nooit natty, ook geen discussie voor nodig. Hij heeft een hoop geteched.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:09 ----------

Als je er met de juiste genen minimaal 10 jaar voor over hebt wel.
uwotm8...

Wanneer gaat dat gezeik over natty/gebruiker eens stoppen? :dunno:

Wanneer gaat dat gezeik over natty/gebruiker eens stoppen? :dunno:

Tja veel naturels die ook niet willen gaan gebruiken willen graag een beeld hebben van wat haalbaar is. Dat heb ik zelf ook, motiveerd gewoon meer dan dat je fysieken achter na gaat die je toch nooit zal halen.

Tja veel naturels die ook niet willen gaan gebruiken willen graag een beeld hebben van wat haalbaar is. Dat heb ik zelf ook, motiveerd gewoon meer dan dat je fysieken achter na gaat die je toch nooit zal halen.
Je zal nooit weten of die gasten gebruikt hebben of niet en elk lichaam is anders. De één kan het misschien halen na 3 jaar en de andere nooit.
Dus imo is het echt een zinloze discussie

CPBzine+Vol+1+No+1+Spr+09+Cover.jpg

Die zijn pre-roids

post bedoel je
trolololol

1948 hadden ze nog geen roids volgens mij

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:25 ----------

sh4809.jpg

Ook natty

Wel kleiner dan 170 cm

Also, if you have a naturally wide hip structure, you don't want to make your hips and glutes even wider, so stay away from heavy, regular back squats! These will increase the size of your hips - which will again destroy that V-taper! So do sissy squats, hack squats, or front squats instead.

wait wut

Er is veel bereikbaar in 5 jaar met of zonder roids.

Daar zijn eigenlijk geen richtlijnen voor, is per persoon afhankelijk, en volhouden. Maar ik snap wat hij bedoelt, je wilt een bepaalt doel hebben wat ook naturel te halen is ;)
Maar vaak bij zo'n laag vet percentage is het voor naturel heel moeilijk dat vast te houden vooral met die vasculariteit.
Gebruikers moeten zich dan niet meteen aangevallen voelen.

Beste voorbeeld is toch wel Mister10 hier op het forum..

Terug
Naar boven