XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik volg hem al jaren man, kijk zijn bulk dan hierboven gepost. Dat is geen bulk voor een doorsnee AAS gebruiker. Hij heeft op zijn wall ook progressie fotos waar nooit plotse groeispurts inzitten. Hij leeft ervoor, eet abnormaal veel. Als je denkt dat zulk fysiek niet kan mits 100% toewijding en dedicatie (en genen of course) dan heb je der een totaal verkeerd beeld van.

Hij doet natty comps btw, is 4 jaar geleden betrapt op die 1,3 dimehyl zooi en mocht pas dit jaar voor de eerste keer terug meedoen als natty. Hij is 28 en trained van zijn 15...

PS: AAS gebruikers zijn over het algemeen ook veel vasculairder on stage, die laatste foto doet hem gwn groter uitschijnen dan hij is... zoveel progressie zit er niet tussen 2008 en 2012...

Als je 13 jaar toegewijd traint, is dat gewoon voor veel mensen natty haalbaar, alleen zijn de meesten te lui om dit 13 jaar lang vol te houden, om vervolgens lekker makkelijk naar AAS te grijpen:rolleyes:

Hoody trent gewoon goed, we moeten zijn advies goed opvolgen over zijn trenning

95% van dbb is te achterlijk om natty iets te bereiken

Aghja.. Ik heb in mijn sportschool ook een gozer die eruitziet ''alsof'' hij zwaar aan de tren zit, terwijl hij gewoon al 10 jaar natty traint. Jullie moete niet zo snel oordelen:rolleyes:

Ik volg hem al jaren man, kijk zijn bulk dan hierboven gepost. Dat is geen bulk voor een doorsnee AAS gebruiker. Hij heeft op zijn wall ook progressie fotos waar nooit plotse groeispurts inzitten. Hij leeft ervoor, eet abnormaal veel. Als je denkt dat zulk fysiek niet kan mits 100% toewijding en dedicatie (en genen of course) dan heb je der een totaal verkeerd beeld van.

Hij doet natty comps btw, is 4 jaar geleden betrapt op die 1,3 dimehyl zooi en mocht pas dit jaar voor de eerste keer terug meedoen als natty. Hij is 28 en trained van zijn 15...

PS: AAS gebruikers zijn over het algemeen ook veel vasculairder on stage, die laatste foto doet hem gwn groter uitschijnen dan hij is... zoveel progressie zit er niet tussen 2008 en 2012...

haha hou toch op kerel, er staat nog net geen TREN op z'n voorhoofd geschreven

haha hou toch op kerel, er staat nog net geen TREN op z'n voorhoofd geschreven
Je bent naief man, je oordeelt puur op basis van een gsm foto. Hij dieet meer dan één jaar lang, voor 1 wedstrijd... WELKE AAS GEBRUIKER DOET DAT? juist geen één omdat je je met AAS wel wat meer kan veroorloven. In 2008 wedstrijd op 83kg en in 2012 op 86 kg... hij kent waarschijnlijk niks af van juicen, welke AAS gebruiker gained zo weinig op 4 jaar?, maar kan wel op een paar % vet komen telkens?

Ongelofelijk hoe sommigen hier denken, denk dat we best allemaal beginnen kuren gasten, natty kom je toch nergens! Goed, ik laat het hierbij anders ontspoort dit topic toch weer in een natty/niet-natty discussie :roflol:.

PS: kijk hier
http://www.facebook.com/home.php#!/media/set/?set=a.464221580302578.106763.250000031724735&type=3

van 1998 tot 2012 met full dedication en dieet (hij is ook perosnal trainer, hoe kan het ook anders)

Die eeuwige discussie ook :roflol:

Andreas Munzer

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=220063.0

ergens in deze link staat zn schema gepost xD gast gebruikte in een paar weken meer dan een normaal iemand in een paar jaar zou gebruiken :D
alles stacken!!
Here is his gear stack...

:o10-9 Weeks before the Competition daily: Ephederine, AN 1, Captagon,
Aspirine, Valium, Clenbuterol

8-6 weeks before the Competition daily: 2 injects Testoviron a 250 mg
1 inject Parabolan
30 tabletts Halotestin
30 tabletts Metandienon
20 IE* STH
20 IE* Insuline

5-3 weeks before the Competition daily: 3 injects Masteron
2 injects Parabolan
30 tabletts Halotestin
50 tabletts Stromba

2 injects Stromba
24 IE* STH

2-1 weeks before the Competition daily: 2 injects Masteron
2 injects Stromba
40 tabletts Halotestin
80 tabletts Stromba

24 IE* STH
Insuline
IGF

A few days before the Competition: Aldactone, Lasix

fake as ****

Death

After months of stomach pain, Münzer was admitted to hospital on the morning of March 12. By 7pm, doctors had decided to operate to stop bleeding from his stomach, but shortly afterwards his liver and then kidneys failed. His condition by this point was too severe for a blood transfusion—he died on the morning of March 14, aged 31.[1][2]
The autopsy gave the cause of death as dystrophic multiple-organ-failure.[3] Some of the specific autopsy findings:[3]

• An extremely muscular physique, with an almost complete absence of subcutaneous fat
  • Affecting the liver were numerous table-tennis-ball-sized tumors; half the liver consisted simply of a crumbly mass, similar to polystyrene (Styrofoam)
  • Diminutive testes
  • Cardiac hypertrophy (Münzer's heart weighed 636g; a normal man's heart usually weighs 300–350g)

Münzer's electrolytes were also completely out of balance, and his potassium levels were extremely high. Traces of about twenty different drugs were found, along with acute toxicity (perhaps caused by a stimulant).
Schwarzenegger sent a wreath to Münzer's funeral in Styria, with the message 'A last greeting to a friend.'[citation needed]

als ik die autopsy info mag geloven vind ik het niet zo gek dat ie er niet meer is

shiiit

is per week. dus op zn hoogste week iets meer dan 10 tabs per dag.. en je weet ook niet hoeveel mg die tabs waren.

Was volgens mij redelijk BS. Was laatst een heel artikel (interview van een bevriende pro van Munzer) geplaatst in zon RIP voor BB topic. Is natuurlijk maar van één kant maar hij was volgens mij geen hersenloze pillenstamper.

Veel mensen staren zich blind op die autopsie en koppelen daar automatisch gigantische hoeveelheden Te lang terug gelezen maar er was iig meer aan de hand.

Was volgens mij redelijk BS. Was laatst een heel artikel (interview van een bevriende pro van Munzer) geplaatst in zon RIP voor BB topic. Is natuurlijk maar van één kant maar hij was volgens mij geen hersenloze pillenstamper.

Veel mensen staren zich blind op die autopsie en koppelen daar automatisch gigantische hoeveelheden Te lang terug gelezen maar er was iig meer aan de hand.

heb je nog een link van dat artikel.

heb je ooit zn conditioning gezien... t was niet flauw wat hij naar binnen propte

heb je nog een link van dat artikel.

heb je ooit zn conditioning gezien... t was niet flauw wat hij naar binnen propte

Ja die kerel heeft zichzelf uiteindelijk wel naar de klote geholpen uiteraard. Het interview geeft meer aan dat het een vriendelijke gast die vooral is uitgebuit door anderen. En echte kuurschema's kan je natuurlijk nooit achterkomen, niet dat het echt boeit maar die gast wordt altijd als een pillenslikkende psychopaat neergezet.

http://www.bodybuilding.com/fun/andreas-muenzer-the-untold-story-an-interview-with-sonbaty.htm

Terug
Naar boven